bine domnu , o sa trimit poza
Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil
Collapse
X
-
Nu mai trimite, iti zic eu ce scrie pe spatele bidonului: "Nu se amesteca cu solventi, lichid de frana sau de racire"...si cam atatAttached FilesLast edited by darksid3; 1 July 2012, 13:37.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by alessandro View Posttrebuie pus ulei de 2T care arde fara cenusa si este tolerat in convertoarele catalitice.
cunosc Logan DCi 70 care merge de peste 200.000 km cu nici o interventie asupra sistemului de injectie. doar o turbina schimbata la 170.000. de la 0 km merge cu Motul Scooter Expert http://www.motul.com/ro/en/products/182?f%5Brange%5D=30
printre putinele care este compatibil cu sistemele de injectie directa si care se lauda ca elimina depunerile si nu face fum.
P.S. DCi ul de mai sus foloseste 1 litru / 50 litri motorina
P.S. il folosesc si unii taximetristi care merg pe GPL + injectie de benzina in cantitate foarte mica
Comment
-
ulei 2t
Originally posted by darksid3 View PostDin Romania pana in Anglia sunt destui care pun ulei 2T in motorina. Asta nu inseamna ca acest ulei 2T este folosit "CA CArburant". Cand e vorba de reticenta, lumea mananca (literalmente) toate rahaturile, dar la masini se sta cu fesele incordate. Sunt niste notiuni elementare de chimie, mare branza.
Astept o poza cu ce scrie pe cutie "clar"
60000 km.Parerile sint impartite!Personal n-as folosi ulei in amestec cu motorina!
Comment
-
Originally posted by big_electro61 View PostScopul declarat al sistemelor de management(euro1-6) ,este de a scoate noxe reduse,nicidecum de a produce sisteme super fiabile.Nu am inteles de unde vine ideea ca un ulei(2T),uleiul generatiei vechi de motoare,este superior calitativ noilor tipuri de ulei! Cum poate fi compatibil cu un sistem de injectie directa, un ulei ce s-a produs cind acest sistem nici nu se descoperise,iar un ulei produs in acelasi timp cu sistemul nu-i compatibil...? Oare cei ce testeaza motoare o fac impotriva intereselor lor...ori nu le stim noi interesele...
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostNu mai trimite, iti zic eu ce scrie pe spatele bidonului: "Nu se amesteca cu solventi, lichid de frana sau de racire"...si cam atat
Daca voi credeti ca loganul e o drujba, masina de tuns iarba, un moped sau un generator de curent, atunci puneti ulei incontinuare.
Originally posted by alessandro View Posttrebuie pus ulei de 2T care arde fara cenusa si este tolerat in convertoarele catalitice.
cunosc Logan DCi 70 care merge de peste 200.000 km cu nici o interventie asupra sistemului de injectie. doar o turbina schimbata la 170.000. de la 0 km merge cu Motul Scooter Expert http://www.motul.com/ro/en/products/182?f%5Brange%5D=30
printre putinele care este compatibil cu sistemele de injectie directa si care se lauda ca elimina depunerile si nu face fum.
P.S. DCi ul de mai sus foloseste 1 litru / 50 litri motorina
P.S. il folosesc si unii taximetristi care merg pe GPL + injectie de benzina in cantitate foarte mica
Comment
-
@ adicata ai desfacut vreo data un rezervor de diesel sa vezi cum arata acea mazga ? acel span ?
ai vazut cu ochii tai ce curata este o turbina care a functionat cu ulei de 2T pret de 170.000 km ? fata de una care a functionat cu motorina ?
vei ramane socat crede ma. mai mergea turbina aia mult si bine dat a fost schimbata pentru ca fluiera discret.
Comment
-
Apropo, sunt inginer auto si lucrez intr-un service Dacia Renault Nissan. Ce parere ai, am vazut?
Ce treaba are turbina cu uleiul 2t. Ca nu inteleg. Cu ce imbunatateste functionarea turbinei acel ulei 2t???
Originally posted by darksid3 View PostEu stiu Loganuri care stau pe marginea drumului, pentru ca proprietarii n-au cateva mii de lei sa bage in pompa si injectoare, stricate.
Aia sunt "saracii" ce au bagat diversi combustibili in rezervor. Oricum nu motorina de la pompa.
Comment
-
@adicata2003: Astea sunt din folclor. Daca stau sa caut numai pe forumul asta, sunt destui cu injectiile picate ce alimentau numai de la statii cunoscute. Oricum, ideea de Loganuri Dci la "einspe" mii de km fara interventii la injectie, sunt tocmai exceptii ce confirma regula.
PS: Eu nu bag ulei 2T in Logan (nu as cumpara niciodata o motorizare Renault pe diesel), pun in BMW E90 2.0. Astept sa-mi apara mazga pe injectoare si sa se topeasca DPF-ul.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Turbina chiar n-are nici o treaba cu uleiu din motorina... Ea baga aer fortat in motor si are ungerea rulmetilor asigurata de uleiul din motor, de aceea e mai bine sa se faca schimbul mai repede la diesel si folosirea unui ulei care rezista la solocitarile ce apar in lagarii axului turbinei care se roteste cu 150.000 RPM sau poate si mai mult.
Folosesc ulei Elf in 2T la motocicleta de motocross dar pe bidon nu scrie nimic de amestecarea cu altceva. La unele marci de ulei am vazut sa scrie dar la altele nu scrie.
Eu sunt de parere ca singurul care ar putea avea de suferit din cauza uleiului din motorina este catalizatorul, asta daca nu cumva uleiul ala este filtrat si de filtrul de motorina si mai ajunge doar un iz de ulei 2T la pompa si injectoare
Comment
-
Originally posted by adicata2003 View PostApropo, sunt inginer auto si lucrez intr-un service Dacia Renault Nissan.
1. arderea uleiului de 2t in motorin inhiba formarea cenusei care se depune pe evacuare
2. unge pompa de motorina. ungere care trebuia sa o faca motorina dar care odata cu cresterea normei euro nu prea mai are proprietatile lubrifiante dorite
3. intr adevar Delfi a acoperit partile din pompa de inalte supuse uzurii cu DLC. ma intreb de ce or fi facut asta .... parca nu aveau probleme cu pompele si cu injectoarele
stii ca uleiul de 2t se foloseste si prin motorsport la motoare benzinare ? stii de ce ?
Comment
-
Originally posted by adicata2003 View PostDaca voi credeti ca loganul e o drujba, masina de tuns iarba, un moped sau un generator de curent, atunci puneti ulei incontinuare.
Eu stiu logane ce a mers 400.000km fara interventie la motor fara acea porcarie de ulei 2t.
In concluzie daca spui sa nu folosim ulei 2T atunci ce carburant si de la ce benzinarie sa bagam ca sa nu mai produca pompa pilitura???
Comment
-
Am vazut foarte multe motoare cu 200 mii 300mii, 400 mii de km. Absolu nicio problema. Eu unul folosesc la ambele masini (mai am un clio 1.5 dci de 65 cai) motorina efix de la rompetrol. Cel putin loganul (85 CP), il am de nou si alimentez numai de la rompetrol. Motorul meu are acum 70000km si numai cu rompetrol a mers. La fiecre rezizie, ~12.000Km (de fiecare data inlocui filtrul motorina) purjej filtrul. de fiecare data motorina era fara niciun pic de urme de pilitura, si nici urme de apa. Eu zic ca efixul este cea mai buna din romania la ora actuala.
Comment
Comment