Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Apropo, un diesel poate sa mearga si cu ulei 4t.. livrat de turbina:



    ps: Ti-a scos vreun pic de fum cat a mers numai cu 2T ?
    Last edited by Lascarica; 6 July 2012, 11:02.

    Comment


    • merge pana consuma tot uleiul din baie si se caleaza. se tureaza si se accelereaza la blana chiar daca scoti cheia din contact.

      nu scoate gram de fum. 1.9 "sdi" de la Renault nu scotea fum nici cand mergea cu ulei de ricin sau ulei de fastfood. doar ca mirosea ciudat in spate la toba. miros care oricum era primavara fata de motorina
      Last edited by alessandro; 6 July 2012, 11:06.

      Comment


      • alessandro,tu ai dreptate intr-o oarecare masura,pt k esti documentat,dar as fi curios sa vad un logan dci in care a fost adaugat ulei 2T de 100000km.atunci cred k toata lumea sceptica ar folosi ulei 2T.pana la proba contrarie fiecare face cum crede cu masina lui

        Comment


        • @alessandro - multumesc ptr raspuns, uleiul asta 2T,,Motul Scooter Expert '' pe care mi-l recomanzi ce norme trebuie sa aibe? Ca sa fiu sigur ca iau ceea ce trebuie, ca din cate am auzit sunt si uleiuri 2T unde pe ambalajul lor scrie ca e interzisa amestecarea cu motorina, pe cel specificat de tine face vreo referire la acest lucru?

          Comment


          • nu scrie acest lucru. eu l am folosit si l am recomandat prietenilor care il folosesc de ani de zile si nu am nici cea mai mica problema.

            nu mai stiu care sunt normele dar stiu ca Motul asta le indeplineste. de aceea il foloseam

            Comment


            • Ma gandesc ca 40 ml ulei 2T la 10 litri de motorina ar fi ok, tu in ce proportie faceai amestecul?

              Comment


              • Valli eu folosesc mol dynamic cu norma jaso fc/fd sunt f multumit.eu folosesc 50ml la 20l motorina.
                http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                Comment


                • Si eu tot mol dinamic sprint pun. Ochiometric. Oricum si eu inainte sa folosesc m-am documentat. Am amestecat intr-un borcan ulei 2t si motorina si am lasat la decantat 1 saptamana. Nu se separa si nu face depunere. Repet. Nu incerc sa conving pe nimeni. Fiecare face cum ii place. Doamne ajuta.
                  Last edited by Fyrestarter; 6 July 2012, 17:03.

                  Comment


                  • as fi curios cati dintre cei cu ph2 euro 4 si 5, folosesc ulei 2T pt ca am inteles ca astea nu mai au probleme cu spanul deoarece pompa de inalte at avea un strat protector. ceva gen "diamond like carbon coating"...

                    Comment


                    • NDL-ule, Euro 3 au fost pana in 2006, adica nici 2 ani de la primul Logan aparut, Dci-ul intrand mai tarziu pe piata. Euro 4 a fost din toamna lui 2006 pana acum de curand. deci cele mai multe Dci-uri sunt Euro 4. Cele mai multe probleme au fost pe motorizarile Dci 70 de cai, fiind si mai multe comercializate. Cine imi spune ca nu prea sunt probleme cu injectia, ori o face din ipocrizie, ori pur si simplu ii place sa manance gogosi. Numai eu stiu cateva Dci-uri d-ale cunoscutilor si cam toti au avut probleme. Motorina s-a bagat numai de la statii cunoscute, nu no name-uri. Cine a avut sansa sa nu-i pice pana acum, ori a castigat loteria, ori inca are rulaj mic ( < 100.000 km ). Pe motoarele de 85 de cai sau mai noi, nu mai exista problema asta (cu aceeasi pondere).
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • eu stiu PH2 euro 4 din 2009 cu injectoare bulite de la span asa ca....

                        Comment


                        • Hai ce darcu, eu intotdeauna intreb cand merg cu taxi dci ce si cum alea alea...
                          Le schimba pe ele injectoarele.

                          Din pacate francezii n-au facut NIMIC la motor/la injectie cu trecerea de a E3 la E4, daca gandeau un pic ungerea pompei nu mai erau probleme astea.

                          PS: si eu am vrut la Mercedes (W124 200d, batran ) ) sa bag ulei in motorina, dar nu e cazul, pt ca pompa de injectie e integrata in circuitul de ulei, o treaba BUNA.

                          PS: are pste 380000 pe bord, real...cine stie ) (din 91)
                          Last edited by Octavian; 6 July 2012, 21:44.

                          Comment


                          • Originally posted by alessandro View Post
                            am alocat timp de studiu suficient de mult problemei incat sa fiu 100% sigur si sa stiu ce vorbesc.

                            vad ca voi nu prea gasiti argumente. se infunda injectoarele ? face depuneri pe turbina ? nu ies noxele ? se strica DPF sau catalizatoare ? nu !

                            se unge mai bine pompa de motorina ? inhiba formarea cenusei ? opreste formarea depunerilor pe turbina ? da !

                            ai idee ca motorul diesel fie el dci, PD, HDI, crdi etc poate functiona numai cu ulei de 2T ? am incercat eu

                            stii ca motoarele diesel atmosferice merg fara nici un fel de problema cu ulei vegetal ? ulei de fast-food, ulei de ricin etc , fara gram de motorina

                            stiai ca uleiul de fastfood face mai putine depuneri in motor decat motorina ? de ce ? pentru ca depunerile le a facut deja cand a fost incins la peste 100 grade cand se prajeau cartofi in el. am mers cu asa ceva incat sa fiu sigur pe ce vorbesc

                            sunt fapte verificate si stiute. totul este sa stii unde sa cauti si sa gasesti informatia. ceea ce iti pot spune cert este ca nu o gasesti in reprezentantele Dacia sau in manualele de service


                            @ valli foloseste cu incredere Motul Scooter Expert si nu vei avea nici cea mai mica problema.

                            Gresit. Nu motoare diesel "atmosferice" ci motoare diesel cu pompe de injectie clasice rotative sau in linie. Adica, motoarele de generatie veche.

                            Comment


                            • prin atmosferice ma refer la aspirate, fara turbo.

                              Golf 5 2.0 SDI 75 cai e asa vechi ?

                              Comment


                              • Originally posted by dragos firoiu View Post
                                Un ulei bun calitate/pret este Mol Dynamic 2t(norma jaso-fc),pe care il si folosesc de ceva vreme.Off:Scuza-ma,nu mi-am dat seama ca aici se discuta despre schimbatul vitezelor!
                                de ce fac referiri JASO FC/FD si nu la SAE/ACEA? ce inseamna "FC" in limbaj SAE?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google