si eu adaug ulei 2 t in motorina de vreo 30.000 150-max 200ml la plin.la un plin bag la celalalt nu.motorul merge brici.
Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil
Collapse
X
-
-
Eu bag ulei 2T de cand am schimbat diuzele de retur (adica de 80000km) si dau pe retur ca si atunci cand le-am schimbat, adica doar cativa stropi. Foarte multumit de cum porneste si merge motorul. recomand folosirea acestuia in proportie de 300-350 ml la plinul de motorina. Nu am o marca anume.De care o fi, numai 2T sa fie, si da folosesc in toate anotimpurile.Last edited by popavlm; 10 December 2011, 19:24.Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
Comment
-
Originally posted by popavlm View PostEu bag ulei 2T de cand am schimbat diuzele de retur (adica de 80000km) si dau pe retur ca si atunci cand le-am schimbat, adica doar cativa stropi. Foarte multumit de cum porneste si merge motorul. recomand folosirea acestuia in proportie de 300-350 ml la plinul de motorina.
Comment
-
adica bagi ulei de drujba si merge dci-ul mai bine?! mie-mi suna aiurea. un inginer de la dacoserv militari care are si el dci mi-a zis ca e o mare prosteala faza cu uleiul 2Tn nu mai stiu ce sa cred. cred totusi ca daca era bun il recomandau si producatorii. nu?!
si uleiul de amestec e pt benzina. cat de bun poate fi in motorina?!
Comment
-
sincer sa fiu bag ulei de motor din ce mi-a mai ramas de la schimbul de ulei (Castrol Magnatec 10W40), cantitatea care o bag eu este 100-200g de ulei la 2 plinuri, adica bag un plin si adaug 100-200 g aprox dupa care urmatorul plin ma duc pe motorina curata, si tot asa, ma gandesc ca nu are ce sa dauneze.
Comment
-
)) aia cu uleiul de motor e tare ,ma ce sa zic unii isi distrug masina singuri....si asa motorina este scumpa mai dai banii si pe ulei 2 t care e si ala vreo 25 ron si bagi de 2 ori dintr-o sticla adica 2 plinuri de motorina...pai unde este economia pe care trebuia sa o ai la o masina diesel ? + ca daca iti pica injectoare+pompa s-a dus toata economia
Comment
-
Originally posted by aarmand View Postsincer sa fiu bag ulei de motor din ce mi-a mai ramas de la schimbul de ulei (Castrol Magnatec 10W40), cantitatea care o bag eu este 100-200g de ulei la 2 plinuri, adica bag un plin si adaug 100-200 g aprox dupa care urmatorul plin ma duc pe motorina curata, si tot asa, ma gandesc ca nu are ce sa dauneze.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by aarmand View Postsincer sa fiu bag ulei de motor din ce mi-a mai ramas de la schimbul de ulei (Castrol Magnatec 10W40), cantitatea care o bag eu este 100-200g de ulei la 2 plinuri, adica bag un plin si adaug 100-200 g aprox dupa care urmatorul plin ma duc pe motorina curata, si tot asa, ma gandesc ca nu are ce sa dauneze.
Comment
-
Originally posted by aarmand View Postsincer sa fiu bag ulei de motor din ce mi-a mai ramas de la schimbul de ulei (Castrol Magnatec 10W40), cantitatea care o bag eu este 100-200g de ulei la 2 plinuri, adica bag un plin si adaug 100-200 g aprox dupa care urmatorul plin ma duc pe motorina curata, si tot asa, ma gandesc ca nu are ce sa dauneze.
BATA IN CONTINUARE
Comment
-
Originally posted by aarmand View Postsincer sa fiu bag ulei de motor din ce mi-a mai ramas de la schimbul de ulei (Castrol Magnatec 10W40), cantitatea care o bag eu este 100-200g de ulei la 2 plinuri, adica bag un plin si adaug 100-200 g aprox dupa care urmatorul plin ma duc pe motorina curata, si tot asa, ma gandesc ca nu are ce sa dauneze.
Un alt aspect FOARTE IMPORTANT, dincolo de de a spus Robert-RIN este ca uleiul 2T este conceput special pentru ardere in camera de ardere cu emisie foarte mica de funingine. In cazul uleiului de motor, in urma arderii rezulta destul de multa funingine care se depune in camera de ardere (pe chiulasa, pistoane, supape, capul injectorului) creand puncte de amorsare a arderii mai devreme a motorinei injectate - prin funinginea incandescenta care adera la camera de ardere, care conduce la ardere neomogena, pastrarea unei temperaturi mai ridicate ale pieselor la care adera, infundarea catalizatorului si contaminarea uleiului cu particule de funingine (carbon)
Adica modificarea in sens negativ a combustiei din camera de ardere - inclusiv cu efecte de diminuare a cuplului motor si uzura prematura a motorului.
Ca sa nu mai spune ca la motoarele cu turbo, funinginea respectiva nu face bine nici turbinei.
Comment
Comment