If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Parerile sunt cat se poate de reale. Daca nici eu sau ceilalti care au spus clar ca baga si de cand baga, nu-s pareri reale, atunci apleaca urechea la "aia multi" care au probleme. Ce probleme au? Cine sunt "aia multi"?
Nu ai adus nici un fel de argument dar faci posturi gratuite pe thread-ul asta doar din motive pur subiective.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
pai care sunt prietenas ? toti care au bagat ulei de 2T pe aici sunt multumiti si nu au avut probleme.
astept in continuare sa vina ala care foloseste 2T si sa spuna.....da frate eu am 100 mii, folosesc 2T de la 10 mii si au cazut injectoarele
va rog ...nu mai vorbiti sa va aflati in treaba sau sa va iasa numarul de posturi...poate intra unii pe aici care cauta niste raspunsuri sau sau vrea sa se documenteze pe baza a ceva real.
Sincer pe mine asta m-a convins sa adaug ulei. Faptul ca nimeni din cei care pun nu s-a plans de probleme la injectie. Si cine nu stie sa profite din experienta altora, ca-i buna sau rea, atunci n-are decat sa invete din experienta proprie. Doamne ajuta...
Gabryel72 du te la theadul de benzinar acolo e locul tau.
eu folosesc ulei 2t de aprox 35.000km fara probleme si fara span in rezervor(de ceva timp l am spalat curatat) pun 150/200 ml la plin. ulei dynamic de la mol.
bafta all.
Fie care isi spune parerea lui si nu ma trimite tu unde vrei tu,lasa lumea sa se informeze,parerile pro si contra ptr. asta este facut acest forum.Lumea poate invata ceva util din accest forum care posteaza aici.
NU mai cita postul anterior (QUOTE)! Foloseste Post Reply!
Cred ca pana la urma singura solutie de a scapa de stresul asta cu pilitura in sistemul de injectie ar fi sa se gaseasca o alta metoda de a inlocui actuala pompa de injectie fie prin inlocuirea ei cu una mult mai fiabila fie prin modificarea ei si punand o pompa electica, problema este ca inca nu se stie exact cu trebuie facuta aceasta operatiune si nici cat de fiabila ar fi aceasta solutie.
Vreau sa vad si eu pompa aia electrica care baga 1000 de bari presiune in rampa...
Ar mai fi varianta tratarii DLC (diamond like carbon, sau asa ceva)a pieselor ce vin in contact din pompa... dar nu cred ca e o solutie ieftina, sau mai bine pui o pompa model nou, ca am inteles ca astea noi au tratamentul DLC deja facut.
Nu mai vorbii aiurea, de fapt nu pompa de inalta presiune face figura cu pilitura, ci pompa de joasa presiune face pilitura si o da mai departe, nu mai vorbiti aiurea , lasati pe cei cu diesel sa caute metode sa rezolve cumva problema cu acest "minunat" sistem de injectie.
Prastie rau de tot motorul asta!! recomand 1.6+GPL!! am un vecin taximetrist; juma de milion are cu un logan 1.6mpi+GPL si nu i-a schimbat decat consumabile+bucsaraie! Degeaba consuma 6% in oras 1.5dci daca un injector costa 1000 ron; sau turbina este 1400ron; si astea se defecteaza destul de repede!!nu mai zic de pompa de inalta; sau mai rau-->turbina iti baga ulei in adimisie si se topeste pistonul(am patit eu asa ceva); sa vezi atunci cum sar banii din buzunar!!VARZA!VARZA!VARZA! si astea intervin imediat dupa 100000km!!!!Sper din tot sufletul sa dea faliment cei de la renault; sa se aleaga praful de ei!!asa cum s-a ales de banii mei!!
Un nimeni daca tu esti ghinionist asta e.am un amic Lenard(user)cu 350.000 fara sa schimbe turbo sau vreun injector.dci 85 cp taxi.in buc tie iti ia 6% mie imi ia 4,2/4,3 la mine in oras.
totusi se revine la ULEI 2t IN MOTORINA!!
eu il folosesc.ulei 2t dynamic de la benzinaria MOL
Un nimeni daca tu esti ghinionist asta e.................................
Lasa-l ca-i simt supararea (pe buna dreptate) din fata monitorului, daca ai fi fost in locul lui si bagai atatia bani in motor nu cred ca spuneai simplu "sunt eu ghinionist si asta e".
Eu as fi reactionat cel putin ca el, dar la puterea 4.
Si cu 1.5 tre' sa recunoastem ca sunt multi ghinionisti.
Gabryel vad ca esti benzinar...daca observi aici e thead de diesel...asa ca cauta in alta parte solutie la problemele tale de benzinar.
Tavi am vazut cu ochii mei passat 2.0tdi cu 95.000 km luat de nou si turbo mort si debimetru de aer.
plus un laceti 2.0 diesel care la 55.000km(luat de nou) i baga motorina in baie si nu i face decat sa i schimbe uleiul pe garantie.
Lasa-l ca-i simt supararea (pe buna dreptate) din fata monitorului, daca ai fi fost in locul lui si bagai atatia bani in motor nu cred ca spuneai simplu "sunt eu ghinionist si asta e".
Eu as fi reactionat cel putin ca el, dar la puterea 4.
Si cu 1.5 tre' sa recunoastem ca sunt multi ghinionisti.
acum depinde si de cum a mers cu el. multi merg subturat ca sa faca consum mic. poate e o coincidenta dar la ph2 n-am mai prea auzit de astfel de probleme.
si sun multi taximetristi care merg cu ele fara probleme si au sute de mii. daca vezi cate dci-uri sunt pe taxi in bucuresti , te iei cu mainile de cap.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment