Da intr'adevar uleiul de 2 timpi ajuta foarte mult la ungerea componentelor din intreg sistemul de injectie. Insa e bine sa nu exagerati cu cantitatile care le puneti. Cat priveste cu pompa de euro 5 nu stiu daca ecu accepta noua pompa, nu sunt foarte sigur.
Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil
Collapse
X
-
Eu pun ulei in proportie de 50 ml la 10 litri motorina, adica pun 250 ml la 50 litri adica un plin. De mers merge ok. Nu stiu ce o sa fie pe viitor, dar ce stiu sigur e ca am pus DOAR MOTORINA DE LA POMPA OMV, PETROM, ROMPETROL SI LUKOIL. Si am pus in proportie de 90% din cazuri DOAR MOTORINA SUPER PREMIUM, MAXXMOTION, SUPER ECTO, SUPER "PANA MEA" si pompa s-a blocat de doua ori de la aceasta "BUNATATE" cumparata doar de la pompa. Asa ca...
Nu zic ca se intampla la toata lumea, dar stiu ce mi s-a intamplat mie si prin urmare decat sa platesc pompe si injectoare mai bine dau in plus pe ulei.
Comment
-
Originally posted by ady24 View PostDa intr'adevar uleiul de 2 timpi ajuta foarte mult la ungerea componentelor din intreg sistemul de injectie. Insa e bine sa nu exagerati cu cantitatile care le puneti. Cat priveste cu pompa de euro 5 nu stiu daca ecu accepta noua pompa, nu sunt foarte sigur.Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803
Comment
-
Originally posted by adicata2003 View PostCristi nu este nevoie sa bagi ulei in motorina. Baga doar motorina buna si iti spun eu...Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
Eu am mai bine de 60 000km.de cand folosesc 2t,in acest timp am avut probleme cu injectoarele dupa vre 10 000km.de cand foloseam ulei 2t,problema a fost un filtru de motorina original cu un defect din fabrica(elementul filtrant era dezlipit de carcasa metalica, garnitura nu era la locul ei si permite intrarea motorinei in pompa, nefiltrata)cu acel filtru avem 6000km.dupa care a picat injectoarele,de atunci am peste 55 000km.injectoarele lucreza in parametri normali si acuma ,le vrrific dupa fiecare schimb de ulei,uleiul 2t il folosesc in continuoare,precizez ca am fost la a doua experienta cu filtru si cu injectoarele,culmea e ca prima data tot inaite de 6000km.schimbasem filtru, povestea aceiasi filtru defect,atunci nu foloseam 2t...deci mare atentie cu filtrele de motorina.
Comment
-
Originally posted by crististreulea View Posta primit doar motorina buna. uleiul nu-l bag in ideea ca motorina este buna, dracu stie ce nimeresc o singura data la pompa, alimentez doar de la peco MOL, suficient cat sa-mi pice injectia. prefer sa previn in loc sa ma treaca transpiratiile cand simt ca pierd putere si se opreste motorul. sa bag 1000 euro in reparatia injectiei nu-mi vine deloc la indemana
Stai tu linistit, ca daca aia de la peco iti baga apa in motorina, poti pune tu si 2 litrii de ulei ca tot degeaba. Eu unul nu bag nici in logan nici in clio. Si merg ambele perfect. Sa ai o zi perfecta si citi mai multi km cu ulei in motorina.
Originally posted by YLYE View PostEu am mai bine de 60 000km.de cand folosesc 2t,in acest timp am avut probleme cu injectoarele dupa vre 10 000km.de cand foloseam ulei 2t,problema a fost un filtru de motorina original cu un defect din fabrica(elementul filtrant era dezlipit de carcasa metalica, garnitura nu era la locul ei si permite intrarea motorinei in pompa, nefiltrata)cu acel filtru avem 6000km.dupa care a picat injectoarele,de atunci am peste 55 000km.injectoarele lucreza in parametri normali si acuma ,le vrrific dupa fiecare schimb de ulei,uleiul 2t il folosesc in continuoare,precizez ca am fost la a doua experienta cu filtru si cu injectoarele,culmea e ca prima data tot inaite de 6000km.schimbasem filtru, povestea aceiasi filtru defect,atunci nu foloseam 2t...deci mare atentie cu filtrele de motorina.
Comment
-
adicata 2003,sunt de meserie mecanic masini si utilaje grele,pe langa exploatarea utilajului faceam si intretinerea... uneori si reparatiile,ca sa intelegi de unde ideea sa tai filtru de motorina...mai ales ca este original, faci cu el 6000km si te lasa injectoarele,daca faceau si ei cum sunt la alte masini,un sistem sa schimbi doar elementul filtrant...vedeai ce pui...asa filtru este capsulat nu vezi ce e acolo, si cum o fi norocul, P.S.filtu de motorina are rolul de a opri impuritatile in cazul nostru mai mari de 0,2microni,motorina fiind uscata necesita ulei 2t pentru lubrefierea pieselor in miscare.
Comment
-
Comment