daca nu are niciun efect, desii nu cred, macar pentru confortul psihic si tot se merita
Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil
Collapse
X
-
Originally posted by crististreulea View Postin urma unei dispute cu un troll,m-a scos din sarite si am facutu si eu pasul adaugarii de ulei 2T in motorina
de precizat ca acum 9 luni in urma nu foloseam deloc ulei si tot aveam fum dupa mine, dovada
Comment
-
La dizaluri aspirate din ce am vazut eu (w124 200d) pompa de motorina e conectata la circuitul de ulei, probabil ca si d-asta n-are moarte.
La dizaluri turbo (ma refer la dci) circuitu de ulei n-are nici o treaba cu pompa de motorina, isi face ungerea cu motorina. Pompele astea nu au fost gandite sa mearga cu motorina d-asta ecologica unde elementele de unjere lipsesc cu desavarsire fata de ce era in motorina acu 10-15 ani.
Inafara ca daca bagi prea mult oloi risti sa xxxx catalizatoru, rau nu face.
Comment
-
Originally posted by Octavian View PostLa dizaluri aspirate din ce am vazut eu (w124 200d) pompa de motorina e conectata la circuitul de ulei, probabil ca si d-asta n-are moarte.
La dizaluri turbo (ma refer la dci) circuitu de ulei n-are nici o treaba cu pompa de motorina, isi face ungerea cu motorina. Pompele astea nu au fost gandite sa mearga cu motorina d-asta ecologica unde elementele de unjere lipsesc cu desavarsire fata de ce era in motorina acu 10-15 ani.
Inafara ca daca bagi prea mult oloi risti sa xxxx catalizatoru, rau nu face.
Comment
-
Originally posted by Octavian View PostLa dizaluri aspirate din ce am vazut eu (w124 200d) pompa de motorina e conectata la circuitul de ulei, probabil ca si d-asta n-are moarte.
La dizaluri turbo (ma refer la dci) circuitu de ulei n-are nici o treaba cu pompa de motorina, isi face ungerea cu motorina. Pompele astea nu au fost gandite sa mearga cu motorina d-asta ecologica unde elementele de unjere lipsesc cu desavarsire fata de ce era in motorina acu 10-15 ani.
Inafara ca daca bagi prea mult oloi risti sa xxxx catalizatoru, rau nu face.
O parte din vina o are si motorina care din cauza biodieselului poate face depuneri in rezervor, desigur mai este si problema cu apa si mizeriile din motorina care iarasi daca se alimenteaza de prin butoaie motorina se umple cu impuritati care pot creea probleme. Se impune folosirea unui filtru de motorina de calitate si schimbarea lui la timp. Cealalta parte din vina o are insusi pompa care prin proasta proiectare este facuta sa cada dupa un anumit interval si chiar daca bagi cea mai buna motorina si consumabile de calitate tot se poate sa ai "norocul" sa pice pompa.
Si la Ford au fost probleme cu pompele de injectie care genereaza shpan si s-au dat niste dispozitii din uzina cu privire la modificarea pompei pt remedierea defectiunii, se intampla si la case mai mari. Sistemul Common Rail este intr-adevar mai performant dar si mai pretentios problemele se vor remedia pe parcurs dar din pacate unii clienti trebuie sa bage mana in buzunar cam adanc pt reparatii. tehnologia avanseaza, trebuie sa avansam si noi...
Comment
-
referitor la ce spuneti,la Rm.Valcea exista o firma (TCH),care are 6-7 loganuri diesel,de toate euro,folosesc ulei de amestec 2t(pt drujbe)de la 0 km.Au km la bord f.multi,fara probleme!Se poate verifica!Referitor la pilitura,aceasta este de natura feroasa,fiind produsa si de pompa de joasa si de cea de inalta,prin frecarea unor componente din oteluri tratate,pt detalii vezi pe youtoube" modificare pompa injectie 1.5 dci" Solan 75 a postat.Tipul e foarte inteligent si bine intentionat!
Comment
-
Ce a postat Solan 75 pe you tube ,nu cred ca este testat de cineva ,este ceva teoretic,sunt convins ca se poate,dar...sa testeze cineva si apoi mai vb despre asta,legat de pompa...eu am avut ceva probleme cu pompa si anume mi se oprea masina in mers sau la relanti,se intampla destul de rar in vara 2012,acum o luna mi se oprea tot timpul motorul,mentionez ca pornea foarte usor,dar pur si simplu nu mai vroia sa stea pornita ,mai mult decat atat scotea si motorul un tzacanit,am fostl la mecanic,mi-a dat jos pompa,bineinteles ca era stricata,acele piese mici din ea (nu siu cum se numesc...lagare)erau tocite,in concluzie sa refacut pompa,schimbat regulator presiune(exista multe replici ale imv care zic "ei" sunt de uzina),curatat injectoare(asa mi0au spus),au curatat toata alimentarea de pilitura,inclusiv rezervorul ,nu vreti sa stiti ce era in rezervor si pe instalatie (a costat cu totul 3500 lei).Motorina uscata,pompa isi face ungerea prin carburant,deci nefacandusi produce span,spanul infunda regulator,injectoare .Asa ca ...e bun uleiul 2t,acum exista mai multe tipuri,eu unul am pus de drujba husqvarna,de la tata ,300 ml la plin,merge bine,dar oricum mergea bine ptr ca tocmai ce am refacut toata alimentarea ,pun in continuare ulei 2t la recomandarea mecanicului.Toate cele buneLast edited by danielriz; 28 February 2013, 19:17.
Comment
-
Mdaa pro si contra
Dar trebuie respectate cateva trucuri vechi si ieftine:
-filtrul de motorina trebuie sa fie dejfi la care avem 2 tipuri:cele agreate de renault si logan precum si cele originale adevarata care sunt cu 30 lei mai scumpe.
-motorina trebuie sa fi de la sursa sigura,adica statii peco.
-una din greselile cela mai fregvente sunt acelea ca soferii merg cu masinile subturate adica la 40-50 k/h merg cu viteze a 4-a.este boala curata acesta inginerie pe care unii o cred economie si ceva normal.este masina de turatie si trebuie ca atare sa fie turata.
-din cand in cand trebuie scoasa fara la drum lung...adica putin span.
Comment
-
Sunt destule Dci-uri picate, indiferent ca s-a bagat numai de la statii bune sau doar motorina buna sau s-a mers subturat/supraturat! Din pacate, nu exista o serie de factori care sa previna defectiunile sistemului de injectie. O data ce pompa iti baga span, poti sa mergi oricum, oricat, cu orice motorina, injectoarele fiind condamnate deja!In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by Malay View PostMdaa pro si contra
Dar trebuie respectate cateva trucuri vechi si ieftine:
-filtrul de motorina trebuie sa fie dejfi la care avem 2 tipuri:cele agreate de renault si logan precum si cele originale adevarata care sunt cu 30 lei mai scumpe.
-motorina trebuie sa fi de la sursa sigura,adica statii peco.
-una din greselile cela mai fregvente sunt acelea ca soferii merg cu masinile subturate adica la 40-50 k/h merg cu viteze a 4-a.este boala curata acesta inginerie pe care unii o cred economie si ceva normal.este masina de turatie si trebuie ca atare sa fie turata.
-din cand in cand trebuie scoasa fara la drum lung...adica putin span.
Explica-mi te rog relatia intre subturare si injectoare picate.
Injectoarele pica de la spanul produs de pompa de aici si a doua intrebare:
Explica-mi te rog relatia intre subturare si spanul produs de pompa.
Aud numai afirmatii de genul, daca mergi subturat cad injectoarele dar nimeni nu explica relatia dintre ele.
Poti sa mergi si cu turatii de 160000 daca ar avea ca tot ar cadea injectoarele din cauza spanului.I HAVE A !sigpic
fara linkuri externe in semnatura
Comment
Comment