Pai daca a cazut injectia in 30000-40000km masina nu era in garantie? Nu iti schimbau baietii din service injectia pe garantie?
Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil
Collapse
X
-
mai avea o saptamana garantie sau cateva zile , oricum a durat o vesnicie , foarte multi nervi , foarte multa nesimtire pana a fost acordata garantia , e o poveste lunga si deloc placuta. bineinteles s-a incercat prin toate modalitatile sa se debaraseze de problema . probabil acum as prefera sa mi repar masina singur si sa ma judec cu ei decat sa mai astept vreo garantie de la DaciaLast edited by edee; 24 June 2013, 20:25.
Comment
-
tind sa cred ca avea dreptate colegul. ori nu stii sa folosesti un diesel, ori ai fost foarte ghinionist. a mea are doar 61 de mii dar merge ca in prima zi.
singurii cu probleme sunt taximetristii, care pentru economie de combustibil isi bat joc de masini. mers mult subturat...etc. am vazut multe masini de serviciu pe aici care nici nu tusesc. data viitoare ia-ti benzina si lasa dieselul pentru cei care stiu sa mearga cu el.
Comment
-
problema cea mai mare e ca eu chiar stiu sa merg cu un diesel defapt nu trebuie decat sa sa stii sa citesti specificatiile fiecarei marci ca sa stii sa mergi cu ea , daca stii unde ai cuplul , plaja de cuplu, unde ai puterea maxima ce-ar mai trebui sa stii ca sa zici ca stii sa mergi cu ea? sa fim seriosi daca nu e mai simplu e cel putin la fel de simplu ca la o benzinara
am precizat si mai sus numar pe degete de cate ori am cazut sub cuplu la schimbarea vitezei la masina meaLast edited by edee; 24 June 2013, 23:11.
Comment
-
Nu are nici o treaba stilul de mers, e injectia de doi lei iar motorina proasta grabeste stricaciunile.
Skandal (doar un exemplu) a mers cu ea fara mila si baga motorina numai de la OMV, revizii la zi, etc si la putin peste 100.000 KAPUT.
Nu inteleg tendinta asta de a spune ca ai un numar de km fara probleme, de parca maine nu s-ar putea defecta...si este un risc destul de major, luand in calcul, costurile reparatiei.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
asta lumea nu a inteles inca , marketingul vad ca functioneaza la dacia , lumea cumpara ca e ieftin la achizitie , trebuie sa ai un logan diesel ca sa intelegi defapt cat costa unul in realitate nu cat costa pe site la dacia si in reclamele de la tv
Comment
-
inca o nelamurie am si ma retrag din discutie , cum poate fi motorul asta cel mai vandut motor renault din lume ? asta e piesa lor de rezistenta esti nebun? despre ce vorbim?
l.e. am inteles ca e si unul dintre cele mai bine vandute motoare din lumeLast edited by edee; 24 June 2013, 23:22.
Comment
-
Colegul Lenard are cu taxiul in jur de 380.000 km fara probleme la injectie sau turbina asta il stiu eu sigur.a schimbat electromotor,ceva pe la alternator,elemente de directie,franare,disc placa rulment.i s a desprins sudura de la suprotul care tine bascula dar e remediat si munceste si azi cu loganul.
Comment
-
Nu folosesc ulei 2T dar ma bate gandu. Insa de >25.000 KM de la 70.000, folosesc un aditiv de lubrifiere a pompei...destul de ieftin din supermarket, 11.90 Ron sticla ptr 70L de motorina.
Cat despre "Un nimeni" eu nu inteleg de ce cauta "o strada cu sina de tramvai si stalpi , cu fetita pe locul din dreapta....nu putea sa caute fara ea in masina ?
Sau mai bine , de ce nu i-a dat foc cu el in masina ?
Comment
-
Mi s-a confirmat una din intrebari, daca si nemtii baga ulei 2T in dizaloase, baga si ei ) .
Am discutat zilele astea cu un amic lucrator la un magazin auto cunoscut in zona, pe timp de concedii isi fac stocuri mari de ulei 2T (Castrol cica prefera nemtii) cumpara foarte multi care vin in concedii de afara.
Si nu cumpara doar pt a se plimba prin RO, baga si in Germania, ca le protejeaza injectoarele, cam asta e respunsul general dat.
Comment
-
dar la ITP a fost careva cu ulei bagat in motorina? cum ies noxele la masuratori??Last edited by slim_daddy40; 18 August 2013, 10:31.
Comment
Comment