Mihai daca masina a mers 170mii km si nu a avut probleme atunci probabil ca va ajunge si la 250 sau poate chiar 300 deci nu are sens sa bagi acum ulei. Si oricum nu esti sigur de injectoare nici daca bagi nici daca nu bagi, oricum ar fi e chestie de noroc cum ziceai si tu. Nici eu nu am bagat imediat dupa ce am reparat injectoarele ci la multi km dupa.
Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil
Collapse
X
-
Probleme au fost si sunt la Dci de 65 respectiv 70 de cai 2006-2008. La motorizarile de 85 de cai sau mai noi, statistic, problemele la injectie apar mai rar.
Originally posted by MihaiiahiM View PostMa ambitionez sa nu bag atata timp cat nu am o dovada stiintifica. Ce nu ai inteles?
Asa poti baga si tu in benzina nitel ulei ca nu strica, doar unge mai bine scaunele la supape, segmentul de foc(ardere)... . De ce nu bagi?
Si gravitatia, si atomul si orice alt lucru firesc stiintific, de azi, a intalnit la inceput dezaprobare si rasete.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
"Probleme au fost si sunt la Dci de 65 respectiv 70 de cai 2006-2008. La motorizarile de 85 de cai sau mai noi, statistic, problemele la injectie apar mai rar."
Unde scrie ?!? Este stiintific dovedit ?
"Diesel-ul este un motor inventat sa functioneze cu ulei (nu exista motorina pe vremea aia)"
De ce producatorii de motoare diesel nu recomanda atunci, NICIUNUL, alimentarea cu ulei ? Sau macar aditivarea motorinei ? Este stiintific dovedit ca adaugarea de ulei in motorina creste durata de viata a injectiei ? Unde scrie ?!?
Nu cumva biodieselul tocmai acest rol, de ungere, il are ? Si atunci, de ce ar mai trebui suplimentata aditivarea ?
Parerea mea este ca TOATE motoarele diesel 1.5 dCi de pe Logan AU o problema cu injectia Delphi. Mai devreme sau mai tarziu ; dar asta este deja "la noroc" ...
Acesta este motivul pentru care am vandut dieselul si mi-am luat benzina. La norocul pe care il am eu .... Toate cele bune, tuturor !Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)
Comment
-
De acord cu cele afirmate !
DAR ...
"Products 1 through 4 were able to improve the unadditized fuel to an HFRR score of 460 or better. This meets the most strict requirements requested by the Engine Manufacturers Association.
Products 1 through 9 were able to improve the unadditized fuel to an HFRR score of 520 or better, meeting the U.S. diesel fuel requirements for maximum wear scar in a commercially available diesel fuel.
Products 16 through 19 were found to cause the fuel/additive blend to perform worse than the baseline fuel."
Ori, nici in clasamentul 1-4, nici in 1-9 nu vad vreo "urma" de ulei , din cel "recomandat" pe forumuri...Oricum, departe de mine ideea de polemica pe acest subiect. Subscriu doar opiniilor ca, daca producatorul nu recomanda (ba, mai mult, producatorul chiar SCHIMBA sistemul de injectie din cauza problemelor ...) atunci nu ar trebui pus ulei, doar pentru ca "asa scrie pe forumuri" ... Pe de alta parte, fara fals eco-sentiment, daca producatorii NU recomanda din ratiuni ecologice, noi de ce ar trebui sa facem invers ?! Numai bine, tuturor !Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)
Comment
-
Originally posted by Fratello View PostParerea mea este ca TOATE motoarele diesel 1.5 dCi de pe Logan AU o problema cu injectia Delphi. Mai devreme sau mai tarziu ; dar asta este deja "la noroc" ...
Acesta este motivul pentru care am vandut dieselul si mi-am luat benzina. La norocul pe care il am eu .... Toate cele bune, tuturor !
Sistemele Delphi sunt la fel de proaste si pe Ford/Kia/Hyundai nu numai pe Dacia.
Uleiul este foarte bun in motorina,nu dauneaza motorului E3 si E4 fara DPF.La DPF s-a schimbat politica nu merge ulei ca "belim" filtrul.
Nefiind ecologist ,ma rahatesc pe el de strat de ozon.Am termocentrale in judet ce polueaza intr-un an cat toate masinile din Romania in 20 de ani.
Multi nu inteleg ca uleiul unge elementele injectiei.Toti se gandesc ca ajunge in cilindrii....si ce ?
Am anulat EGR-ul,am crescut astfel temperatura din cilindrii si arderea a devenit mai violenta cu emisii poluante mult mai mari.Mare scofala !
In piesele injectiei common rail tolerantele sunt de ordinul miimilor de mm.Orice uzura invizibila(vizibila doar la microscop)aduce pierderi de presiune de sute de bari.Motorul cu 0,5 l de ulei la 50 l de motorina scoate mai mult fum,dar cui ii pasa?
Am pus ulei in motorina la ford de cand l-am luat nou,la logan la fel,nu am schimbat cat au fost la mine nici o piesa la injectie.
Uleiul nu face minuni in cazul apei din motorina.Apa distruge supapele de presiune din injectoare si elementele pompei !
O motorina buna nu deterioreaza piesele in scurt timp !Dupa 100.000 de km incep sa apara probleme mai mici sau mai mari la injectoarele Delphi/Siemens/Continental.
Am un prieten cu un Nissan Quashqai 1,5 DCI vreo 165.000 km si au inceput injectoarele Siemens sa se simta "obosite" si clantane mai tare !
Asta este diesel-ul common rail.Daca ar face renault motoare cu sisteme de injectie "premium"(Delphi,Bosch,Continental,etc) ar mai costa masina putin ?
Sau ar mai trece des prin service pentru reparatii costisitoare ?
Ce ar mai realiza producatorii daca ar mai construi un motor ca batranul 1,9 ALH ?Sau cu sistemele de injectie Heavy Duty de pe camioane ?
Ar inchide pravalia in doi ani !Last edited by Rac; 27 December 2013, 23:10.
Comment
-
Stau si ma minunez ce scrieti aici. Va complicati atat viata, cand este atat de simplu. Chiar nu va inteleg.Last edited by adicata2003; 27 December 2013, 23:28.
Comment
-
Originally posted by adicata2003 View PostStau si ma minunez ce scrieti aici. Va complicati atat viata, cand este atat de simplu. Chiar nu va inteleg.
Comment
-
Originally posted by Fratello View PostDe acord cu cele afirmate !
DAR ...
"Products 1 through 4 were able to improve the unadditized fuel to an HFRR score of 460 or better. This meets the most strict requirements requested by the Engine Manufacturers Association.
Products 1 through 9 were able to improve the unadditized fuel to an HFRR score of 520 or better, meeting the U.S. diesel fuel requirements for maximum wear scar in a commercially available diesel fuel.
Products 16 through 19 were found to cause the fuel/additive blend to perform worse than the baseline fuel."
Ori, nici in clasamentul 1-4, nici in 1-9 nu vad vreo "urma" de ulei , din cel "recomandat" pe forumuri...
7)Super Tech Outboard 2-cycle TC-W3 engine oil
Unconventional (Not ULSD compliant, may damage 2007 or newer systems)
HFRR 474, 162 micron improvement
200:1 ratio
16.64 oz/tank
$1.09/tank
La ei sunt mai raspandite motoarele in 2 timpi la barci decat la scutere, se vede treaba...
Oricum, mi s-au parut destupati la minte, de vreme ce au incercat si cu ulei ars:
13)Used Motor Oil, Shell Rotella T 15w40, 5,000 miles used.
Unconventional (Not ULSD compliant, may damage systems)
HFRR 634, 2 micron improvement
200:1 ratio
16.64 oz/tank
price: market value
Comment
-
M-am uitat ...Dar "(Not ULSD compliant, may damage 2007 or newer systems)".Probabil se refera la DPF... In cazul meu, oricum, am rezolvat aceasta dilema mult mai simplu (scrie in avatar) ...Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)
Comment
-
Originally posted by Fratello View PostM-am uitat ...Dar "(Not ULSD compliant, may damage 2007 or newer systems)".Probabil se refera la DPF... In cazul meu, oricum, am rezolvat aceasta dilema mult mai simplu (scrie in avatar) ...
Comment
Comment