MOL pentru JASO FD. JASO FB arde cu cenusa care nu e buna pentru catalizator si/sau DPF.
Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil
Collapse
X
-
-
am gasit undeva ca uleiul 2t stihl ar contine diluant, oare numai asta contine diluant, sau contin toate?
"STIHL 2 timpi Lube este un lubrifiant special dezvoltat pentru motoare în doi timpi răcite cu aer. Acesta poate fi amestecat cu benzina cu plumb sau fără plumb. Formularea utilizează un sistem de aditivi mixt pentru a asigura o așezare minim depozit de cenușă. STIHL 2 timpi Lube oferă următoarele avantaje de performanță: Acesta conține diluant; se amesteca usor cu combustibil; controlează coroziune excelent; are o uzură inel minim și piston gripare; curăță de ardere, asistarea în menținerea curate de combustie, .."
Comment
-
Din gama viata bate filmul.
Unul care a mers cu 2t in combustibil si ulei 10w40 .
Comment
-
Unul ce a mers cu 1quart de ulei la rezervor si semisinteticul cel mai bun momentan din piata..
Comment
-
Pana acum vreo 3 saptamani puneam 100 ml ulei la 30 l motorina. Dupa ce am citit ca majoritatea pun mai mult ulei am inceput sa pun 150 ml ulei la 30 l motorina. Problema e ca masina invarte de vreo 2 ori in plus, dar numai la prima pornire, indiferent ca e frig sau cald afara.
S-a mai confrutat cineva cu pb asta?
Coincidenta sau nu, de cand am marit cantitatea de ulei, alimentez de la OMV. Inaintea puneam numai de Rompetrol.
Comment
-
In mod normal, la proportia de 1:200, un ulei cu ash sub 0.05% (cum sunt cele mai iefine de pe la noi, pe la 20-30 de lei litrul) nu prea are cum sa afecteze DPF-ul, indiferent de cat de mult sulf ar avea. Iar motoarele cu DPF (mai exact pompele de inalta presiune) sunt cunoscute ca avand probleme tocmai din cauza aditivilor (mai precis din cauza lipsei lor) in motorina. Vezi specimenele VAG CBAB (2.0 TDI CR) carora le crapa invariabil, mai devreme sau mai tarziu pompele.
Sper ca am fost on-topic, domnu' moderator.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostSunt curios daca la E5 cu FAP, foloseste cineva ulei 2T in motorina.
Comment
-
In urma documentarilor, am ajuns la concluzia ca odata cu trecerea la E5, cei de la Renault si-au rezolvat problemele legate de sistemul de injectie, atat cele care existau cat si cele ce urmau sa apara datorita motorinei euro5. De ex. pe dCi-ul de 90cp, injectia este siemens-continental, iar pe cel de 110cp este Bosch.
Prin urmare folosirea uleiului 2T in motorina, are oarecare avantaje doar la motorizarile E3 si E4 cu injectie Delphi si bineinteles fara DPF.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment