Personala. De 20.000Km.
Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil
Collapse
X
-
Originally posted by madhorsefuzzy View PostTrebuie sa intelegeti ca ceea ce ne spune colegul IancuMIC trebuie sa fie litera de lege. Sau nu ...
Lăsând legea la o parte, fiecare este liberul său arbitru, aşa că mult succes în continuare cu folosirea uleiului 2T în motorină (nici nu visam atunci când eram copil şi tata avea Trabant, că o să mai vorbesc şi astăzi despre ulei 2T)...
Comment
-
Originally posted by ten View Postpai tu bagi ulei in masina ta cu DPF dar in schimb nu recomanzi, cum vine asta madhorsefuzzy?
Daca nu iti recomand si se strica ceva dai vina pe producatorul masinii.
Nu poti sa ma injuri ca nu ti-am zis sa bagi ulei 2T si ti s-a stricat ceva. Banuiesc.
Eu iti spun ce fac eu.
Fiecare decide pentru el dupa ce citeste si judeca pentru el.
Ce nu imi place mie e cand vine unul sau altul si spun o chestie care lasa impresia ca e litera de lege.
Originally posted by bobbyred View PostDoar anunta-ne cand ai colmata DPF-ul bine de tot
Comment
-
Originally posted by ten View Postpai tu bagi ulei in masina ta cu DPF dar in schimb nu recomanzi, cum vine asta madhorsefuzzy?
Iar in legatura cu colmatarea asta, poate n-ar fi rau sa facem niste calcule aritmetice care sa arate ce impact ar avea resturile din arderea a 250ml de ulei 2T la 50 de litri de motorina asupra DPF-ului. Incepem prin conditiile cele mai dezavantajoase. Se incumeta careva ?
Comment
-
S-au incumetat multi (pe afara, la noi sunt mai speriosi) si rezultatele sunt bune, trebuie doar sa gugalesti.
Ia in considerare ca uleiu 2T (norma Jaso FD) are ardere mai completa ca motorina, deci un punct chiar pozitiv pe langa ungerea propriu zisa.
Multi spun ca s-a dublat intervalul intre regenerari dupa ce au folosit ulei 2T.
Io la tractor bag cel mai ordinar/ieftin oloi 2T -13-14 lei litrul (ceva unguresc cu API TC, echivalent la Jaso FC din cate am inteles).
Doar ca fara sa am simt de raspundere am pus mai bine de dublu decat baga altii, adica vreo 500 ml la aprx 45 litri.
Motoru e indubitabil mai silentios, sa nu spun mult mai silentios ca imi sare lumea-n cap, injectoarele clampanesc la volum redus.
...asa iti dai seama cat de buna e motorina E5 de la pompa pt motoarele de generatie mai veche...
Comment
-
Am ajuns la aproape 209000 km, deci uitandu-ma in urma la ce km am inceput sa pun ulei in motorina, am adunat aproape 70000 km de cand merg cu amestecul asta. Masina merge foarte bine, nu am avut nici un fel de probleme legate de injectie, pompa, pornire. In 2014 am facut si ITP-ul fara probleme legate de gaze si fara "atentii".
Concluzia este ca voi folosi in continuare amestecul fiindca nu cred ca strica ceva, ba dimpotriva.
Comment
-
Originally posted by Octavian View Post...
Motoru e indubitabil mai silentios, sa nu spun mult mai silentios ca imi sare lumea-n cap, injectoarele clampanesc la volum redus.
...asa iti dai seama cat de buna e motorina E5 de la pompa pt motoarele de generatie mai veche...sigpic
Comment
-
In america se foloseste de multi ani, in motorina fara sulf, "upper cylinder lubricant" in motoarele diesel datorita aportului de lubrifiere al sistemului de injectie, in special pentru pompa si injectoare. Discutia ar trebui sa plece din perspectiva chimiei si nu cea a simturilor subiective.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by Octavian View PostMotoru e indubitabil mai silentios, sa nu spun mult mai silentios ca imi sare lumea-n cap, injectoarele clampanesc la volum redus.
...asa iti dai seama cat de buna e motorina E5 de la pompa pt motoarele de generatie mai veche...
Eu la 2.0 dci folosesc ulei 2T sau aditiv Redline RL-2 de 45.000Km si se simte.
Dupa ce am folosit Mol, Kaufland, Mobil, Motul 710 si RL-2 acum am incercat Wolf Synth 2T (25RON/l). Fata de toate celelalte cu ultimul nu imi mai tzacane injectoarele nici la rece nici la cald. Diferenta de fisa tehnica intre Wolf si celelelate este ca Wolf are vascozitatea la 100 de grade C de 11,4 mm2/s pe cand celelalte au sub 9 mm2/s. Capul injectoarelor se incalzeste la mult peste 100 de grade C de unde cred ca vine si diferenta.
Mai bun ca Wolf e OMV Bixxol 2T-S cu vascozitatea la 100 de grade C de 12,3 mm2/s doar ca e cel putin dublu ca pret 55RON/l.
Eu zic ca Wolf Synth 2T la 25RON/l merita incercat.Attached Files
Comment
-
sunteti curajosi. eu n-as pune ulei in motorina nici intr-un milion de ani.
erau niste poze pe net cu capetele pistoanelor, dupa ce se folosise ulei 2T in motorina
n-am pus niciodata si n-am probleme. normal ca iarna e putin mai galagios.
dar atunci si uleiul e gros si se depune. in niciun caz nu cred ca arde 100%
Comment
-
Deci pentru a salva injectia, ucidem filtrul de particule, poate si turbo.
Orice picatura de ulei ajunsa in camera de ardere, va depune rezidurile rezultate in urma arderii, in filtru.
Ulei oricum ajunge in camera de ardere, dar efectul acestora trebuie diminuat prin utilizarea lubrifiantilor cu un continut redus de cenusi sulfatate si cat mai rezistenti la oxidare.
Acestea fiind zise, e o arma cu doua taisuri, folosirea uleiului 2T, pe post de lubrifiant, la motoarele E5.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment