Păi tu trebuie să fii mulţumit de ce-ai făcut la maşină, nu @big_electro61 !
Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil
Collapse
X
-
Originally posted by antonica_78 View Postimi cer scuze daca m-am exprimat gresit, rectific atunci, am curatat sistemul de alimentare al sistemului de injectie :rezervor,conducte,filtru de motorina,pana la pompa de injectie
multumit !?
Comment
-
cum mai stam cu uleiul?mai adauga careva?
Comment
-
sunt care au schimbat mai repede de 20 mii injectoarele, dupa ce le-au schimbat prima oara.am vazut si pe opel club germania ca bagau oloi in motorina si ziceau ca e ok.acum nu bag mana in foc ca ai numai avantaje daca faci asta.e posibil sa imbunatateasca ceva.acel ceva care nu il face mai face motorina de azi.cumnatului meu, la super nemaipomenitextra..audi a 6 s-a dus pompa de injectie cu motorina de la OMV ,de aia super desteapta si scumpa.no ,ce dracu sa mai crezi?si nu cred ca e singurul care a bagat doar de aia aditivata si tot s-au dus dracu injectoarele.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
Ba chiar pompa de injectie se strica de la motorina . Daca motorina nu e suficient de grasa ...nu mai asigura ungerea elementelor din pompa de injectie avand ca rezultat span care in momentul in care pleaca prin sistemul de injectie omoara si injectoarele ....astfel te alegi cu o pompa de injectie care nu mai lucreaza in parametrii (sau se blocheaza) si cu duzele de la injectore terminate din cauza piliturii . Practic de asta baga lumea ulei de amestec pentru ca la noi motorina e uscata. Uleiul 2 T aduce un plus de ungere.In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
sigpic
Comment
-
deci.,la paucul diesel 1,9 d se stie ca dupa 100 mii km se duce dracu pompa de injectie .unii o inlocuiesc cu una mecanica( care mere si nu prea ) sau o smenuiesc.ghiciti ce gasesc eu in filtrul de motorina?span...galbui ,dracu sa-l ia ca e un fel de "aur" in filtru.in motorina actuala daca faci baie in ea, ramai doar cu mirosul ca la benzina sau diluant.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
In privinta curatarii de span a rezervorului, eu ma indoiesc ca se poate curata un rezervor in care a fost span. Stiu ca la reparatiile de genul asta, producatorul recomanda inlocuirea: rezervor, conducte tur retur, filtru motorina, pompa de injectie, rampa de inalta presiune, conductele si injectoarele.
Spanul respectiv cu cat e mai fin, cu atat e mai periculos, fiindca pe cel mare il retine filtrul de motorina.
Uleiul 2T prelungeste viata sistemului de alimentare, dar nu trebuie pus in exces (maxim 200 - 250 ml la 50 l motorina). Daca se pune in exces, depune calamina in camera de ardere si procesul de ardere este inrautatit.
Comment
-
Si daca nu amesteci uleiul cu motorina in prealabil intr-un bidon garantat in rezervor nu se omogenizeaza calumea. Un prieten si-a calat motocicleta in 2 timpi din cauza ca s-a dus la peco a pus ulei si dupa aia a pus benzina, a agitat el motorul sa se amestece in rezervor dar degeaba, nu s-a omogenizat calumea...
Comment
-
Discutam despre MOTORINA, nu benzina. Motoarele diesel au fost inventate intr-o perioada cand nu exista motorina, functionau cu ulei vegetal, deci nu se pune problema omogenizarii ci a raportului de dilutie, luand in calcul sistemul de injectie si partea catalizator-DPF (daca exista)In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Cand este liber la benzinarie (rompetrol ) bag ulei in motorina cam 50 ml la 10 l de motorina ,nu stiu daca sa schimbat ceva dar o fac preventiv,cine spune pe aici ca ,costa si asa mai departe o fac din comoditate nu ca ar costa o avere 1 litru de ulei 2T care mie imi ajunge cred ca un an asa ca fiecare face cum crede de cuvinta .
Comment
Comment