Am cunoscut pe cineva care lucreaza la MERIDIAN si a recunoscut ca francezii au facut modificari la motorul DCI, cele cu norma EURO5 nu mai au probleme !
Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil
Collapse
X
-
Originally posted by Octavian View PostAm sa bag si eu la mpi, sa ma tina motoru ca nou 1000000 km
Nici nu vreau sa-i dau idei d-astea la frate-meu (a4 tdi) sigur va studia problema si o sa-l vad cu bidonu de ulei 2T dupa elWelcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
Originally posted by FLR View PostGabryel vad ca esti benzinar...daca observi aici e thead de diesel...asa ca cauta in alta parte solutie la problemele tale de benzinar.
[...]
Ceea ce nu vrei tu sa pricepi, e ca motoarele diesel de la Renault/Dacia, au probleme, pe care ei nu le recunosc oficial. Daca tu te crezi norocos ori esti sigur ca acele motoare sunt lipsite de probleme, imi pare rau sa te dezamagesc, dar Mos Craciun nu exista... :|If it ain't broke, don't fix it!
Comment
-
1.Cum poate el sa mi ofere mie sfaturi cand el nici macar nu foloseste ulei 2t?
2.Nu am interzis nimanui.doar ca eu nu merg pe thead de benzinar sa dau sfaturi.
3.Doar ca pe forumul acestra toti sunt mecanici si ingineri.
Comment
-
Originally posted by Niki View PostDaca tu te crezi norocos ori esti sigur ca acele motoare sunt lipsite de probleme, imi pare rau sa te dezamagesc, dar Mos Craciun nu exista... :|
eu cred ca este de prefarat sa previi ieftin decat sa repari scump ...parerea mea
Comment
-
Originally posted by margelatu View Postlu'' cumnatu'miu s'o dus dracu pompa de injectie la 2,5 tdi .never say never.iar faza cu francezii... ramane cum am stabilit.
Nici eu nu vreau sa generalizez pe caz (1.5 dci) dar din multitudinea de cunoscuti cu 1.5 dci, 90% din ei au avut probleme cu injectoarele, pana in 100000 km sau dupa.
Si Symbol 1.5 dci resp Megane 1.5 dci au exact aceleasi probleme (spunea cineva ca astea Renault n-au), doi am intrebat, amandoi mi-au confirmat ca au schimbat pe injectoare, ba chiar ala cu Symbolu mi-a spus ca "e normal la 140000 km sa le schimbi"...
Originally posted by leutzul View PostAm cunoscut pe cineva care lucreaza la MERIDIAN si a recunoscut ca francezii au facut modificari la motorul DCI, cele cu norma EURO5 nu mai au probleme !
Pana la urma timpul va dovedi.
Comment
-
Originally posted by margelatu View Postdaca 90 %au probleme nu crezi ca e treaba generala?sau aproape toate.asta inseamna ca 1 din 10 bucati merge bine.da sa nu generalizam.
Originally posted by B997NDL View Posts-a umplut topicul de benzinari. va lasam pe voi sa va dati cu parerea ca vad ca stiti mai multe.. sunt curios cum ai facut recensamantul ala de ti-au iesit 90%.
Ala care nu le-a schimbat a mers vreo 130000 km si a facut-o dauna totala, il pun totusi la cei care n-au avut probleme.
Si nu inteleg, cu parera trebuie sa-si dea numai cei cu tractoare sau cum...?
Sau e ceva prin regulament, vreo regula de monopol in fc de ce motorizare detii?
PS: dar rudele de prim grad se pun daca au dizal? (tata si fratele)
Comment
-
Originally posted by Octavian View PostAm auzit si eu asa ceva, fara sa mi se spuna concret ce naiba au facut.
Pana la urma timpul va dovedi.
Comment
-
Atasat este consumul pe un an si ceva de zile de motorina si ulei 2T.
Pana acum fara probleme. Masina ara cam 75.000 km.Attached Filesex:
Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)
Comment
-
baga ulei fara probleme.eu pun 50 ml la 20 l motorina.ulei 2t dynamic de la peco mol.
Comment
Comment