Pune l la iarna sa vezi cum infunzi tot!
Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil
Collapse
X
-
Aici am gasit un studiu interesant facut la americani:
HTML Code:http://www.johnfjensen.com/Diesel_fuel_additive_test.pdf
Asta imi aduce aminte de un post gasit odata pe un forum de pe la noi, unde zicea un tip ca a folosit cu succes ulei de soia dublu rafinat amestecat in motorina in proportie de 1:1, pana cand s-a scumpit peste pretul motorinei
Uleiul 2T, folosit in proportie de 200:1, ocupa un onorabil loc 7 dupa o serie de aditivi speciali (si probabil scumpi), cu proprietati de ungere moderate, dar certe (zic ei).
Ce mi-a placut la baietii astia cu studiul e ca au incercat cam tot ce le-a trecut prin cap, inclusiv ulei de motor uzat.
Comment
-
Normal, autorii studiului trebuie sa fie "politically correct", de altfel au pus remarca respectiva la toate produsele incercate care nu sunt destinate expres aditivarii motorinei.
De aici incepe discutia cu efectele adaugarii uleiului 2T in motorina asupra catalizatorului si filtrului de particule. Zice lumea pe net ca uleiurile de amestec de clasa superioara (JASO FC, FD) ard in motor mai curat decat motorina insasi si sunt facute sa fie compatibile cu catalizatoarele de pe motoarele in 2 timpi.
Comment
-
Ar fi interesant un sondaj cu cine baga ulei 2T in motorina si cine nu, iar fiecare dintre ei sa si declare numarul de Km facuti de masina cu sau fara amestec.
Isi dau multi cu parerea ca e de bine sau de rau, dupa un plin de motorina cu amestec.
Eu nu voi baga nici o data ulei in motorina. Am avut Trabant 7 ani!!!!
Mentionez ca alimentez doar cu EVO Diesel de la MOL si am 158.000Km, fara nici o problema la motor sau injectoare, turbina, etc. Porneste, merge si trage ca atunci cand l-am cumparat.
Comment
-
Pt sceptici sau cei ce spun ca e reclama ieftina ADITIVUL DELPHI DIESEL+ sa foloseasca si apoi pareri
deocamdata e cel mai bun aditiv existent pe piata singurul care se apropie de el este cel de la WINNS -DIESEL POWER 3 (CU CERIUM) AM FOLOSIT WINNS ,LIQUI MOLLY,SONAX, VALVOLINE in opinia mea clasamentul primelor 3 ar fi DELPHI DIESEL + , LIQUI MOLLY, WINNS. Nu lucrez in domeniul pieselor auto si nici la Delphi pt cei ce banuiesc ca ar fi reclama.
Comment
-
Pai ar fi culmea ca un producator de aditivi "minune" sa zica altceva decat faptul ca al lui e cel mai super, mega, giga, tera etc. Si daca pui numai din ala o sa mearga super tot. Si aditivul si uleiul 2T sunt sintetice. Ar fi interesant sa vedem daca poate afla cineva compozitia chimica a lor (reala nu din reclame) si sa vedem atunci daca acesti "aditivi minune" sunt ceea ce se zice sau sunt tot un 2T mai rasarit.
Comment
-
asta deja e teoria conspiratiei.. acum nu mai e nici ce scrie pe eticheta. nu ?
nu vad de ce n-ar fi bun pentru componente delphi un aditiv facut de ei.
cum te-ar pacali renaultul cu dacia oil sau cu piesele.
daca era facut de altii, intelegeam.
marea problema e ca e f scump, asa ca nu cred ca o sa-l vada masinuta.
mai bine bag motorina. oricum bag numai top omv..
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postnu vad de ce n-ar fi bun pentru componente delphi un aditiv facut de ei.
Comment
-
Originally posted by colbert View PostDa! Dar banuiesc ca totusi ajuta cat de cat la ungerea pompei, avand in vedere ca e mai ieftin.
Cat despre cost, ce sa zic, probabil ca hexolul costa 7-8 lei/l, fata de un ulei mai bun (mol dinamic sprint de ex.) care costa 19-20 lei/l. La proportia recomandata de 1:200, revine cam 2 lei/ plin la hexol si max. 5 lei/ plin la un ulei mai bun.
Hai sa fim seriosi, 2-3 lei economie la un plin nu e mare branza, daca tot te-ai hotarat sa pui 2T in motorina pune ceva mai de calitate.
Comment
Comment