poi e cam ca dq..... dau pe retur toate cam la fel, aproximativ 60-70 ml si culmea este ca porneste la fel cum a pornit si atunci cand le-am reparat(adica usor, nu conta cat de frig era afara)... probleme apar cand depasesc 2800-3000 de rpm ca scoate niste zgomote urate (zici ca e o dacie pe gazolina) adica un "rapanit" de injectoare, in rest nici nu-ti dai seama ca ar fi probleme la injectie...ulei de 2T bag de cand am reparat injectoarele cam 300ml la fiecare plin si nu am tinut cont de fabricant atata timp cat a avut norma Jaso FD... motorina in cei 180k am bagat doar de la "galeata"(am niste prieteni soferi pe tir), raritati cand am alimentat din statie, dar si atunci de sume mici pana gaseam....
Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil
Collapse
X
-
Nu stiu pe cat de adevarata e chestiunea asta. Ce este cert e ca injectoarele odata ce le-ai demontat de pe masina si vrei sa le pui pe alt motor in mod normal ele se blocheaza daca nu stii cum sa aerisesti instalatia. Aici e necunoscuta pe care francezii se pare ca din comoditate prefera sa schimbe injectoartele.
Comment
-
@popavlm:
Io cred sincer ca ai o problema cu sursa de carburant - ori prietenii tai tiristi alimenteaza si ei D-zeu stie de unde, ori ai bagat furtunu' prea adanc in rezervor la tir si-ai tras cu mal si gunoaie de pe fund, ori galeata era murdara, ceva de genul asta, dar repetat. Banuiesc ca ai facut economie pe chestia asta, dar a fost cu risc. Nu uita ca uleiul 2T in motorina nu se baga ca sa combata impuritatile, ci ca sa suplineasca lipsa de fractiuni lubrifiante din motorina. Uleiul 2T l-ai diluat in motorina inainte sa-l torni in rezervor? Ca si Io turnam la inceput intai uleiul in rezervor si pe urma motorina peste, crezand ca se amesteca ele singure, pana am mai studiat problema pe-aci pe forum...
Una peste alta, stiu ca e criza, dar iti recomand sa alimentezi numai de la pompa, ca-i mai sigur!
Comment
-
Delphi recomanda la 50.000 de km rulati schimbarea diuzelor ,iar la 120.000 km rulati schimbul injectoarelor.Sistemul de injectie de pe Logan dci pana in 2011, este de tip "Medium Duty Diesel".Reparatia injectoarelor nu se face doar cu schimbul supapelor de presiune cum gresit este expus pe diverse site-uri.Aceasta modalitate este o "frectie" de scurta durata.Este recomandat ca reparatia sa fie facuta la toate cele 4 injectoare.
Schimband doar supapele(1-2-3 supape) ,parametrii de presiune ai injectorului se vor modifica.Calculatorul nu va putea dupa codul vechi sa "faca" injectorul sa functioneze corect.O reparatie profesionala implica schimbarea tuturor componentelor expuse uzurii(arcuri ,diuza+cui,supapa) iar dupa aceea se face testul injectorului la diferite temperaturi de functionare si o noua generare al codului de calibrare pe stand(Hartridge).
Uzura injectoarelor si a rulmentului din pompa este cauzata in 99% din cazuri de apa prezenta in carburant.Filtrele sunt prima bariera impotriva uzurii pieselor ,dar nu foarte eficiente in cazul apei.Apa in motorina poate fi invizibila uneori.
Luati 10 litrii de motorina de la pompa(cea mai buna statie existenta) si lasati cantatatea sa se "odihneasca" 1 luna.Dupa aceea incercati sa o treceti printr-o palnie cu sita foarte fina.Veti observa ca motorina nu mai trece si sita se colmateaza.Motorina la ochi va parea foarte curata.Acest experiment m-a determinat sa spun adio diesel !
Am avut ford mondeo cu injectie delphi si m-a mancat dupa 150.000 km rulati
Comment
-
NU stiu unde ai vazut tu in posturile mele ca ma plang ca am bagat "la galeata" si a luat-o dq... stiu bine la ce foloseste uleiul 2 T si cum se pune in rezervor...si sa-ti mai zic ceva... o fac iarasi si tot la galeata bag si sunt foarte multumit daca la 90k repar o data injectoarele si dau in jur de 1400-1600 de lei... avem colegi pe forum care le-au bibilit si au bagat numai de la pompa si au crapat mult mai repede... app in pompa, filtru si rezervor nu am gasit niciun fel de span sau alte impuritati, mai ales ca eu strecor motorina prin vreo 3 site si o mai las si la decantat...oricum daca scap de ea nici tractor diesel sa nu mai vad prin curtea meaLast edited by popavlm; 5 April 2013, 16:32.Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
Comment
-
Delphi strongly recommends that nozzle sets are replaced every 31,068 miles (50,000km) and the injectors replaced every 62,136 miles(110,000km). This will reduce fuel consumption, increase engine lifetime and reduce emissions.
"sunt foarte multumit daca la 90k repar o data injectoarele si dau in jur de 1400-1600 de lei."
Bravo. Nu as fi multumit.
Practic rulajul de 90.000 km cu motorina sh(4,5-5 ron) ron/litru te duce cam 20.000 ron...Last edited by Rac; 5 April 2013, 16:48.
Comment
-
Originally posted by popavlm View PostNU stiu unde ai vazut tu in posturile mele ca ma plang ca am bagat "la galeata" si a luat-o dq...
Comment
-
rog... as fi curios sa se faca un poll, sa vad catora de aici le-au cazut injectoarele. oare de ce nu s-a facut ? ca in rest s-au facut pentru toate...
Pai sa sa incep eu. La 60000 am schimbat 2 bucati. Acuma nu stiu ce sa zic Tipul de la care am luat o, mai avea un mcv diesel si asta care am cumparat o era a cumnatului sau . Ma gandesc ca poate a schimbat doua injectoare de pe a lui si a pus pe asta care mi a vandut o mie. Nu stiu ce sa zic . Totusi sa cada asa la 60 k?
Nu stiu pe cat de adevarata e chestiunea asta. Ce este cert e ca injectoarele odata ce le-ai demontat de pe masina si vrei sa le pui pe alt motor in mod normal ele se blocheaza daca nu stii cum sa aerisesti instalatia. Aici e necunoscuta pe care francezii se pare ca din comoditate prefera sa schimbe injectoartele.
Pai le poti foarte simplu sa le pui pe alt motor dar sa le bagi si codurile in calculator.Problemele nu exista! Noi le creem!
Comment
-
Comment