Bunaziua Am si eu un 1,5 dci 290.000 km si de o vreme bat injectoarele mai ales cand motorul este cald folosesc motorina de la LUK...si de cand bag ulei sa schimbat totul motor mai silentios pornire mai usoara etc mentionez ca motorul este euro 3 si nu mai am catalizator de vreo 80.000 km
Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil
Collapse
X
-
nu am venit de la un drum lung si am oprit iar a doua zi surpriza motorul a pornit bie dar nu se mai tura mai ,mult de 2300 turatii am facut testare dar totul a fost ok am crezut ca este turbina dar nu a fost a fost catalizatorul crapat la jumatate si a opturat evacuarea nu an totalitate asa ca am renuntat la el momentan am fost sa vad daca fara el ies gazele si surpriza ca au iesit si deocamdata nu al mai pun ,An concluzie venind de la drum lung a fost ff ancalzit sa dilatat si noaptea find racoroasa a crapat la contractare eu alta explicatie nu am de a crapat catalizatorul..
Comment
-
Bagati voi ulei 2T ca eu vin cu porumbul si facem floricele)
Am scapat de clio....am scapat de clio...uraaaa....uraaaa....Ceausescu pace 5000euro am dat pe clio 1.5dci 2000euro bagat in motor; vanduta anul trecut cu 1000euro tot varza!! cand am dat-o tocmai sarise distributia de la punct si am rupt electromotorul de cat am dat la cheie!!!...dar jur ca daca pornea ii scoteam pistoanele prin capota la ce nervi aveam!!! norocul ei ca nu a pornit!!
De o luna am logan 1.4mpi benzina+gaz fabricatie 2005 full am dat 2300euro
54000km reali masina a fost de cucoane; itp facut din 2 in 2 ani!! discuri uzate sub 1 milimetru; NENEEE!!!VALEUUU!!NU SE AUDE MOTORUL!!
Functioneaza absolut tot; parca sunt incepator;mi se opreste motorul la semafor cand dau sa plec ca nu-l aud!!!
Bine...I-am facut revizie la Dacoserv 700ron..schimb filtru+ulei+filtru aer; bieleta antiruliu; set bujii; reglare culbutori; diagnoza!!
Si alta revizie la AGR pentru gaz 529ron...schimbat rampa injectie gpl; filter gpl;reprogramare soft gpl(adica trece automat pe gaz la 35de grade)
Cate am facut cu pretul unui injector de 1.5dci
Drum Bucuresti Tg.Mures consum 28 litri gpl; aproximativ 365km cu aerul pornit non-stop si pe alocuri mers 140km/ora!!
Ma surprinde ca nu simt nicio diferenta cand trece pe gaz!!..doar aud 2 bipuri si asta e tot; nu pierde din putere nu intrerupe!!!DOAMNEEEE AM MASINAAAA!! cum zice Fernando))
Si...floricele cand facem?!?! pentru mine 1.5dci este cel mai bun motor EVER....de facut popcorn))
Bafta la bagat T2!! da stiti ce face uleiul ars?? se depune pe capul injectoarelor formand celebra calamine si le obtureaza orificiile de pulverizzare;adica o sa pise; dupa aia se topeste pistonul la turatii mari...si tot asa!!!Last edited by un nimeni; 22 June 2013, 15:46.
Comment
-
Discutia era despre uleiul 2T, nu despre cat de "multumit" esti de motorul 1,5 dci. Am mai auzit despre cat de mult ai laudat motorul si de cat de mult te-a enervat. Problema este ca ce a patit masina e in mare parte si vina ta. Daca nu a pornit de ce ai dat la cheie pana a lesinat? Iar daca distributia a fost sarita de la punct din cauza montajului gresit, de ce nu s-a reparat pe garantie? Eventual si cu "ajutorul" OPC-ului? Sau scriem ca sa ne aflam in treaba si ca sa castigam posturi? Eu as cumpara si a doua oara Logan diesel, fiindca am fost si sunt in continuare multumit de motor. Trebuie sa si stii sa utilizezi un diesel.
Comment
-
Uleiul nu-i face nici un rau sistemului Delphi.Din contra,protejeaza rulmentul din pompa(sa nu genereze span),si ajuta la ungerea supapelor din injectoare.Restul ideilor cu calamina sunt povesti de prost gust !Eu am avut Ford Mondeo TDCI(injectie delphi) si am mers 120.000 km cu ulei de motor 5W40 in motorina.Cand l-am vandut masina functiona ireprosabil,nu scotea fir de fum pe esapament(anulasem si EGR-ul).Clientul a mers in reprezentanta si a facut toate testele posibile si a primit raspunsul:"injectia este la parametrii unei masini noi"
In plus lipit de burta filtrului unde este dopul de golire,aveam un magnet de mari deimensiuni.
Singurele probleme a motorinei din Romania sunt apa si depunerile invizibile, daca motorina este tinuta 2-3 luni in rezervor sau in statia peco.
Alimentam numai din lukoil (statie de tranzit)de unde alimentau camioanele(pompa mare) nu cele combinate.Acolo era flux mare la vanzare si motorina se aducea in rezervoare la 2-3 zile !Last edited by Rac; 22 June 2013, 20:53.
Comment
-
Corect zis!! bravos!! BRAVOSSS!! Adevar graiesti!! Motorul disel nu este pentru neica-nimeni...iti trebuie studii superioare sa stii sa conduci tractorul!!Tocmai ai jicnit pe toti cei care au 1.5dci cu probleme!..toti sunt niste necunoscatori fara facultate in condus cazanu pe motorina!!!
Da stii ce...nu ne dai tu niste lectii...hai te roog!!contra-cost nu degeaba
Comment
-
Lectii nu dau fiindca nu am cui. Cu cine nu vrea sa inteleaga si e Gigi Contra din orice nu stau la discutii. Iar despre marea comunitate de posesori de 1.5 dci cu probleme pe care mi-am permis sa-i jicnesc, imi cer scuze. Nu asta a fost intentia. Dar despre faptul ca dai la cheie ca disperatul si ca moare electromotorul spune multe despre stiinta de a utiliza orice motor in general, nu doar "disel"
Si apropo eu chiar am facultate cu specializare in motoare diesel. Dar asta e alta discutie...Last edited by logan21cdc; 22 June 2013, 23:18.
Comment
-
Originally posted by logan21cdc View PostDiscutia era despre uleiul 2T, nu despre cat de "multumit" esti de motorul 1,5 dci. Am mai auzit despre cat de mult ai laudat motorul si de cat de mult te-a enervat. Problema este ca ce a patit masina e in mare parte si vina ta. Daca nu a pornit de ce ai dat la cheie pana a lesinat? Iar daca distributia a fost sarita de la punct din cauza montajului gresit, de ce nu s-a reparat pe garantie? Eventual si cu "ajutorul" OPC-ului? Sau scriem ca sa ne aflam in treaba si ca sa castigam posturi? Eu as cumpara si a doua oara Logan diesel, fiindca am fost si sunt in continuare multumit de motor. Trebuie sa si stii sa utilizezi un diesel.
Si daca discutia este despre 2T pai trebuie mutat topicul la motorete; daca stiai cumva unde se foloseste acest tip de ulei!! ca vad ca toti va dati cel putin ingineri !!
Cum sa bagi ulei de scuter in frumoasa ta limuzina) nu mai inteleg nimic) scuza-mi ironia daca vrei sa intelegi ce vreau sa spun!!
Bagi 2000 de euro in motor timp de doi ani si rezultatul este un mare rateu, fass,part,trosc,poc..; tu cam ce ai face?cand vezi ca sa golit pusculita degeaba?? Eu am vrut sa-i dau foc; dupa care cautam o starda cu linie de tramvai si cu stalpi pe trotuar sa incases casco dar am o fetita de 4 ani si nu stii ce se intampla cand intri in stalp cu 60/ora!! A draq nici macar nu a picat tot odata ca schimbam motorul cu totul;...prima turbina ; la juma de an 2 injectoare din cauza carora sa topit pistonul 4; a urmat pompa de inalta si la diferenta de 5luni dupa ce I-am schimbat distributia sare de la punct!!
IA Zi-mi domnu inginer in locul meu ce faceai??!!! Mai aveai cuvinte de lauda!?!
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postin doua cuvinte m-ai spart. "jicnit" si "comfuzi", asta la prima citire. ai facut filologia ?
E uite asa sunt eu mai prost ce sa-i faci!! Nu dau atentie la nimicuri!! tocmai de aceea am dat 1.5dci cu 1000 de euro vca e un nimic!!) te oftici?? hai oftica-te...ia sa vad cum faci...tu nici atata nu iei pe ea
Daca kilometrajul din poza e al tau; te apropii de momentul adevarului
Bafta!!
Comment
-
Originally posted by MihaiiahiM View PostAm in familie un dci, e4 care are 140000km fara probleme. Am bagat numai motorina standard de la petrom si totul este ok. Nu am bagat niciodata ulei in motorina si nici nu voi baga. Totusi este un motor in 4 timpi.
Domnu inginer rog corecturile de rigoare; domnu prof. de gramatica;..idem!!
Totusi e un "motor in 4 timpi" facut pe la 1890!!! iti dai seama domnu inginer ce mult a evoluat omenirea intr-un secol??!! ca azi ne plimbam cu acelasi tip de motor; si asta gratie inginerilor ca tine ce au ars gazul de pomana!!
Comment
-
offtopic!!! Aici se discuta despre folosirea uleiului2t,nu despre problemele intalnite la DCI.
Comment
Comment