Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ia baga de la rompetrol si o sa vezi ca nu mai e asa de uscata. daca bagai de la petrom, mol... o sa vezi diferenta la sunetul motorului. si mie mi se pare ca si trage mai bine. un nu bag ulei in amestec, fiindca si in catitati mici tot pot aparea depuneri in timp. mai ales cand e ece afara si uleiul ala nu se arde bine.

    Comment


    • Sau baga si Rompetrol si Ulei 2T.

      Rompetrolul actual e la fel de uscat ca si celelalte. S-a dus vremea cand aveau mai mult sulf in motorina decat ceilalti. Acum au toti ZERO.

      P.S. NDL-ul cand se apinde becu' baga 10l de MOL EVO Diesel. Si mai vorbim dupa.

      Comment


      • am mari dubii la faza cu leiul in motorina.
        da... ai dreptate, mol evo, ca e motorina petrom sau omv, ca tot aia e.
        intereseaza-te si vezi de unde iau carburantul pe care il vand.

        Comment


        • eu folosesc mol 2t la dci e4 85cp 50ml la 20 L motorina.
          http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

          Comment


          • Originally posted by madhorsefuzzy View Post
            S
            Rompetrolul actual e la fel de uscat ca si celelalte. S-a dus vremea cand aveau mai mult sulf in motorina decat ceilalti. Acum au toti ZERO.
            nu e deloc asa. cred ca ai alimentat doar de la petrom. daca bag rompetrol, si asta folosesc de obicei, e o diferenta de la cer la pamant. cauta topicul "de unde alimentati" si o sa vezi "j'de mii de pareri".

            Comment


            • Eu n-am zis ca motorina rompetrol nu e cea mai buna, ba chiar consider si eu ca e cea mai buna si intradevar masinile care o folosesc merg mai bine decat cu celelalte motorine de pe piata.
              Si eu folosesc exclusiv Rompetrol/Carfur.
              Asta in schimb nu exclude faptul ca de cand au bagat motorina de iarna asta iarna pe etichetele de la pompa apare: sulf max. 10ppm (fara sulf). Scrie chiar pe eticheta de deasupra pistolului. Ia baga un ochi atent pe eticheta aia data viitoare.

              Comment


              • Originally posted by B997NDL View Post
                am mari dubii la faza cu leiul in motorina.
                NDL, tu ce norma de poluare ai? E4 sau 5? dar an de fabricatie?
                Normal ca in locul tau si eu as fi suspicios la pus ulei in motorina. Am impresia ca odata cu ph2 s-au cam rezolvat problemele cu injectoarele, sau ma insel?
                Chiar sunt curios la Duster(orice an si orice norma) daca au fost cazuri cu injectoare stricate. Sau la logan E5?

                Comment


                • am E4 2009. intr-adevar, nici eu n-am mai auzit de probleme la ph2.
                  poate ne spun colegii daca au mai avut asa ceva...

                  Comment


                  • Problemele cu injectoarele nu se vor rezolva niciodata. O data cu scoaterea aproape totala a sulfului din carburanti si inlocuirea lui cu alti aditivi (care sunt sau nu prezenti in tancurile statiilor in momentul cand alimentati), toti producatorii, repet TOTI, au probleme cu fiabilitatea sistemelor de injectie de motorina la inalta presiune. Trecerea VAG de la TDI-PD la TDI-CR a fost aproape un fiasco. Intrebati, daca aveti posibilitatea, intr-o reprezentanta VW, despre problemele motorului CBAB (primul 2.0TDI-CR). Bosch, Siemens, Continental, delphi, toti se vaita de problema ungerii la sistemele noi si cauta noi solutii. Adica ok, sa se strice, sa manace si gura lor ceva, dar se strica prea des ;).

                    Asa ca, va spune un patit, daca n-aveti DPF la masina, puneti cu incredere ulei 2T cu norma JASO FC/FD in rezervor in proportia 1:200. Ideea este sa nu dati prea mult pe el, ca sa nu cresteti costul carburantului si al deplasarii cu masina in final. Daca gasiti la 20-30 lei litrul, e perfect. Sintetic/mineral - nu va bateti capul. La pretul asta, n-are cum sa fie sintetic si este foarte bine. Unge cat trebuie si apoi pleaca pe galeria de evacuare. JASO FC zice un maxim de 0,24% reziduuri cenusa sulfat, iar JASO FD 0,18%. O panarama de Mol Sprint dynamic 2T se lauda cu 0,05% reziduuri. Si costa 20 de lei.

                    Comment


                    • eu unul nu voi folosi niciodata ulei in motorina si astept sa vad ce probleme apar la cei care o fac. stiu ca dacia a acoperit partile cu probleme din pompa cu o pulbere care se numeste "diamond like carbon coating" (sau asa ceva) si care are rolul de protectie. fiind "diamond like" banuiesc ca e foarte dur.

                      Comment


                      • poti sa astepti mult si bine, pentru ca la concentratia asta nu are ce daune sa faca... pai daca astia patesc ceva, ce sa mai zicem de aia care baga ulei alimentar in aceeasi injectie si se lauda ca merge de rupe....(d-aia nici nu merge, ca mai mult rupe )
                        Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                        Comment


                        • aia cu uleiul vegetal e o prostie. am vazut poze cu un motor care a mers cu asa ceva. sa vezi cum aratau pistoanele si supapele... si nu e vorba de concentratie neaparat, cat e de miscibilitate, care sunt sigur ca nu e perfecta si uleiul ajunge la un moment dat in concentratie mai mare la injectoare... etc.
                          ca sa se amestece perfect ar trebui ca si motorina sa fie un ulei (grasa) si tocmai de aia se baga ulei in ea, ca nu este.

                          Comment


                          • NDL-ule, le dai stii cum? Salva dupa salva
                            Ca esti sceptic, e de inteles, dar explicatiile sunt ca cele de la "Copiii spun lucruri trasnite"
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • adica un ulei e perfect miscibil cu orice altceva in afara de un alt ulei ?
                              nu segrega dupa un timp ?

                              Comment


                              • In primul rand, discutam de uleiuri 2T, care sunt create special pentru a fi miscibile cu carburanti mai "uscati" decat motorina, recte, benzina! Deci unde este logica?
                                Doi la mana, combustibilii sunt, la baza, hidrocarburi, asa cum sunt si uleiurile astea despre care discutam.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google