If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
salut
vad o gramada de pareri pro si contra despre folosirea uleiului 2t in combustibil. ar fi bine sa stim clar cum stau lucrurile, cine si de cat timp foloseste acest ulei,probleme sau fiabilitate marita
salut antonica_78.Acum recent am schimbat diuzele de retur la injectoare, iar mecanicul care mi le-a trimis m-a sfatuit sa bag la fiecare plin cate 500 de grame de ulei in 2 T. Sa sti ca a avut dreptate.Fiabilitatea e alta si mersul e altul plus ca trage de moma moama si au si ungere injectoarele astfel prelunginduse perioada de viata) respect!
da asa este cristi dar cica mai e o varinata sa punem un magnet in filtru de motorina , pe unde nu stiu, sau ar mai fi o varianta sa punem magnet in rezervor , ca cica sistemul asta de injectie din cauza motorinei euro 5 care are aditivi si nu are ungere , scoate pilitura care ajunge in capul injectorului, dar mare parte din pilitura iese pe retur care ajunge in rezervor si pe care o ia iarasi si o transmite in injectoare, iar daca s-ar pune un magnet in rezervor sau filtru, cica ar opri pilitura si totul ar fi OK.
1) Uleiul 2T omoara catalizatorul
2) Duzele de retur de injector se duc naibi de la gumele care le lipesc pe sediu. Acul injectorului la fel pateste cand se pun gume pe scaunul sau. Uleiul 2T exact asta face, se depune pe suprafetele respective, f folositor!
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Domnule Einstein, in cazul in care nu stiai ulei in 2T este un ulei de amestec asta insemnand ca nu sedimenteaza,adica nu face acea (guma) de care zici tu. Partea proasta e daca bagi un alt ulei decat cel in 2 timpi cum ar fi M40 T-eu si altele. Sper ca ne-am inteles;) acum fiecare face ce vrea, dar eu am incercat toate variantele posibile si cred ca asta e cea mai plauzibila. Bafta si mult respect
Vasile, asta nu mai stiu ....crede-ma eu am auzit ca cica pilitura intradevar vine din capul pompei dar asta cica din cauza ca bilele de inalta alea de fac presiunea de inalta s-ar uza si din cauza lor vine pilitura si nu din corpul pompei, dar acum Dumnezeu stie ...) oricum multi mecanici chiar inginerul de la dacia flamicom pe Valcea mi-a zis treaba cu magnetul. Sa speram ca e si asta o rezolvare) Respect si bafta!
Last edited by Robert-RIN; 24 November 2011, 14:56.
Reason: Automerged Doublepost
in rezervor nu se baga altceva decat motorina , rezervorul este pentru carburant , nu e trabant sa amesteci benzina cu ulei si pe urma sa te intrebi de ce scoate fum
Domnu Robert, o fi ulei de amestec, dar pentru benzina nu pentru motorina (cu care habar nu am cat de miscibi e insa nu as paria pe asta). In plus, el nu e facut sa circule prin orificii de cate zecimi de mm cum gasesti prin injector. In plus, si in carburatorul unui motor in 2 timpi ai depuneri, desi nu le-am analizat sa vad daca sunt de la ulei sau gume banale de benzina.
Esti de acord insa ca pentru catalizator nu e cura de sanatate?
nuj ce sa zic Einstein si catalizatorul, daca schimbi in peste 3000 ca la motoarele astea asta e regimul de 3000 rpm cred ca nu are ce sa i se intample;)
Ce legatura are turatia cu faptul ca in uleiul ala sunt compusi chimici care formeaza legaturi chimice stabile cu compusii activi din catalizator (adica il otravesc, cum facea si tetraetilul de plumb). Basca ca motor in 2 timpi fara fum nu am vazut!
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Einstein adica e metalica... uite aici un filmulet care a mai fost postat pe forum, de aici am dedus ca in urma frecarii dintre un (ne)metal moale si unul dur rezulta uzura si pilitura din (ne)metalul moale. E o idee proprie, nu neaparat adevarata.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment