Sal!
Am citit toate subiectele legate de problema turbinei din acest site si nu am gasit nimic despre problema mea care sa ma ajute
De la 1800 ture in sus turbina face exact ca un aspirator in sarcina pe ultima treapta de viteza ,zgomtul vine exact de la turbina intre motor si habitaclu undeva in partea de jos a bordului.
Posesori de diselar care au avut de a face cu turbina ,o sa mi recomandati sa verific tubulutarura ,.. asta am si facut am fost la service Meridian ferm convins ca este furtunul de la admisie cel in forma de S fisurat si trege aer fals pe acolo.
Surpriza !! au demontat toata tubulutura turbinei au bagat degetelul la paleti din partea de sus ( au excitat o cum au stiut ei mai bine ) .
La paleti din partea de jos unde tre dat catalizatorul la o parte nu au mai demontat.
Diagnosticul lor jocul in ax este un joc normal pentru km. care ii are ,paleti nu sunt loviti ,dar flueratu ala e de la turbina ,trebuie schimbata.
CONCLUZIE are joc mare in ax in partea cealalta si loveste paleti in carcasa turbinei. TREBUIE schimbata !!!!!
De acolo am mai mers pe la 3 mecanici toti imi spuneau cand auzeau motorul ambalat ca trage aer fals pe undeva, cand ridicam capota si incepeau sa caute problema acelasi lucru mi au spus TURBINA defecta .
Nu cred ca paleti lovesc in carcasa atunci ar fi fost un zgomot metalic de frecare ,nu de aer suflat cu putere.
In oras la pana la 80-90 km/h trage binisor de la 120 pana la 130km./h se plafoneaza complet si turumetru ramane undeva la 3000 rpm mai mult nu vrea ,iar zgomot de la motor zici ca am un aspirator profesional sub pedalier.
Tractorasul are 150.000 km euro 3 fara intercooler motor k9k
orice sfat e bine venit
multumesc!
Am citit toate subiectele legate de problema turbinei din acest site si nu am gasit nimic despre problema mea care sa ma ajute
De la 1800 ture in sus turbina face exact ca un aspirator in sarcina pe ultima treapta de viteza ,zgomtul vine exact de la turbina intre motor si habitaclu undeva in partea de jos a bordului.
Posesori de diselar care au avut de a face cu turbina ,o sa mi recomandati sa verific tubulutarura ,.. asta am si facut am fost la service Meridian ferm convins ca este furtunul de la admisie cel in forma de S fisurat si trege aer fals pe acolo.
Surpriza !! au demontat toata tubulutura turbinei au bagat degetelul la paleti din partea de sus ( au excitat o cum au stiut ei mai bine ) .
La paleti din partea de jos unde tre dat catalizatorul la o parte nu au mai demontat.
Diagnosticul lor jocul in ax este un joc normal pentru km. care ii are ,paleti nu sunt loviti ,dar flueratu ala e de la turbina ,trebuie schimbata.
CONCLUZIE are joc mare in ax in partea cealalta si loveste paleti in carcasa turbinei. TREBUIE schimbata !!!!!
De acolo am mai mers pe la 3 mecanici toti imi spuneau cand auzeau motorul ambalat ca trage aer fals pe undeva, cand ridicam capota si incepeau sa caute problema acelasi lucru mi au spus TURBINA defecta .
Nu cred ca paleti lovesc in carcasa atunci ar fi fost un zgomot metalic de frecare ,nu de aer suflat cu putere.
In oras la pana la 80-90 km/h trage binisor de la 120 pana la 130km./h se plafoneaza complet si turumetru ramane undeva la 3000 rpm mai mult nu vrea ,iar zgomot de la motor zici ca am un aspirator profesional sub pedalier.
Tractorasul are 150.000 km euro 3 fara intercooler motor k9k
orice sfat e bine venit
multumesc!
Comment