ieri seara am oprit muzica putin , fiind noapte i-am dat ceva talpa si am observat ca si turbina mea face ca un aspirator nu stiu daca e in regula sau nu dar la cat de neantifonata e aceasta masina nu ma surprinde nimic si am mai observat ceva la viteze si turatii mai mari simt un aer cald la picioare e normal?
Turbo Suflanta Face Ca Un Aspirator
Collapse
X
-
In dreapta pedalei de acceleratie daca bagi mana vei gasi doua conducte care merg la radiatorul de caldura.Poate fi din cauza lor sau poate ai uitat caldura pornita si iti merge aer cald la picioare.Din compartimentul motor in habitaclu nu vad cum ar putea sa intre caldura...
Comment
-
Si eu sunt un ghinionist,tot la fel suiera la turatii,si trebuia sa o accelerez in lung sa nu se mai auda..am mers cu suieratul acela cam 600 km,crezand ca e de la injector,si cand am plecat cu ea pana la tara mam dus la 120 km/h si sa auzit un trosnind si tot uleliul mi-l dadea pe evacuare.
Cauza : TurbinaLast edited by Capucino :>; 17 August 2012, 14:04.Prea multii prostii pentru o tara asa mica
Comment
-
si eu am patit-o asta vara inainte sa plec in concediu. era furtunul ala gros din spatele motorului langa egr. este in "S" si are un contact si un furtun mai mic parca. s-a deslipit pe dunga de lipire cam vreo 5 cm dar brusc, nu facea ca un aspirator mai degraba fasaia. am luat unul de la dezmembrari ca serviceul cerea 7 milioane !!! se schimba mai greu din cauza pozitiei si a doua mansoane de cauciuc, vedeti voi! exista tutoriale de montare-demontare.
Comment
-
Originally posted by claudiubpp View PostSal!
Am citit toate subiectele legate de problema turbinei din acest site si nu am gasit nimic despre problema mea care sa ma ajute
De la 1800 ture in sus turbina face exact ca un aspirator in sarcina pe ultima treapta de viteza ,zgomtul vine exact de la turbina intre motor si habitaclu undeva in partea de jos a bordului.
Posesori de diselar care au avut de a face cu turbina ,o sa mi recomandati sa verific tubulutarura ,.. asta am si facut am fost la service Meridian ferm convins ca este furtunul de la admisie cel in forma de S fisurat si trege aer fals pe acolo.
Surpriza !! au demontat toata tubulutura turbinei au bagat degetelul la paleti din partea de sus ( au excitat o cum au stiut ei mai bine ) .
La paleti din partea de jos unde tre dat catalizatorul la o parte nu au mai demontat.
Diagnosticul lor jocul in ax este un joc normal pentru km. care ii are ,paleti nu sunt loviti ,dar flueratu ala e de la turbina ,trebuie schimbata.
CONCLUZIE are joc mare in ax in partea cealalta si loveste paleti in carcasa turbinei. TREBUIE schimbata !!!!!
De acolo am mai mers pe la 3 mecanici toti imi spuneau cand auzeau motorul ambalat ca trage aer fals pe undeva, cand ridicam capota si incepeau sa caute problema acelasi lucru mi au spus TURBINA defecta .
Nu cred ca paleti lovesc in carcasa atunci ar fi fost un zgomot metalic de frecare ,nu de aer suflat cu putere.
In oras la pana la 80-90 km/h trage binisor de la 120 pana la 130km./h se plafoneaza complet si turumetru ramane undeva la 3000 rpm mai mult nu vrea ,iar zgomot de la motor zici ca am un aspirator profesional sub pedalier.
Tractorasul are 150.000 km euro 3 fara intercooler motor k9k
orice sfat e bine venit
multumesc!
Aceeasi problema am avut-o si eu.Am fost la Cobalcescu unde mi-au curatat EGR si au zis ca e gata...ca de acolo se auzea etc... pe drum spre casa facea la fel,am innebunit,sun la ei ca nu se poate ca au verificat ca nu are nimic turbina etc deschid capota studiez impreuna cu un amic vre-o juma de ora ma uit la toate deci toate furtunle totul ok cand ma uit mai atent capacul de la instalatia electrica lipsea...am bagat niste CARPE si s-a rezolvat deci nu era decat zgomot de la motor ...
Bafta
Comment
-
Am si eu o problema si anume consuma mult ulei si scoate un fum alb cenusiu cand acelerez
Din cand in cand a inceput sa scoata un zgomot ca de aspirator
Am inlocuit turbosuflanta si dupa o perioada scurta am observat ca perderea de ulei persista
Ce este de facut?
Comment
-
Originally posted by sacalu009 View PostLa mine face la fel... dar nu se plafoneaza de nici un fel am mers si cu 170 in 4000RPM si e absolut ok nu consuma deloc ulei (magnatec diesel) ...la fiecare drum verific si sta bine...am verificat si presiunea in trubina cu DDT si mergand constant 1=>1.4 bari iar cand acceleram se ducea si la 2.4 bari (masina euro3 resoftata si are si intercooler pus de mine)..joc in ax am verificat si e mic.
la tine tind sa cred ca e vre-un furtun spart si pierde aer...nu e nea aparat cel in forma de S poate sa piarda si pe la ce 2 mici subtiri unu de la senzorul de map si cel de la tija wastegate, poate chiar si pe la tija poate sa piarda...
mai poate sa fluiere de la catalizator la mine cred ca sunt sparte ceramicele si au iesit cu timpul pe teava si acum face evacuarea altfel si fluiera mai bine turbina...
ramane de vazut la mine fluiera mai tare de 3000de km si tot merge acu Dumnezeu cu mila sa nu ma lase departe de casa atat...
Originally posted by manujupanu View PostAm și eu o problema cam delicata am un dci euro 3 și im i sparge furtunul care pleacă din turbina am spart pana acum 2 are careva vreo idee
Comment
Comment