O Problema

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O Problema

    Salutare!
    Fac acest thread in speranta ca cineva de pe forum sa imi poata spune ce pot sa fac in situatia de mai jos!

    -De cateva saptamani loganul meu dci 65cp(48kw) face figuri cu pornirea, in felul urmator:
    Pun contactul...las sa se stinga martorii, mai las 10 secunde, dau la automat...surpriza, ca si cum nu ar avea motorina pe conducte. Repet aceeasi operatiune 1x de 2x de 3x si la a patra cheie porneste. Face asta la rece dar nu mereu...cand vrea ea. Oare sa fie o problema cu pompa de motorina sau cu bujiile incandescente ? Un test de diagnoza ar spune o eventuala problema ? Multumesc !
    My turbo lag, give your MPI, a chance

  • #2
    1:verifica returul
    2:daca dupa ce iti porneste te deplasezi cu ea si motorul se comporta normal, ai valvele de retur duse la cel putin un injector.
    3:la 473 de posturi si cel putin tot atitea citite ar trebui sa stii ce are masina...
    numai daca nu vrei sa te distrezi postind aiurea...

    Comment


    • #3
      meggeo82 - esti cam rau la faza cu posturile.
      Aceeasi problema am cautat si eu pe forum si nu am gasit mai nimic.Am gasit numai motive de genul - injectoarele trebuiesc schimbate, pompa de motorina este sigur defecta, si in realitate nu avea nimic masina, si a trebuit sa o duc la service sa o porneasca aia in 5 secunde fara sa schimbe nimic.Detalii referitoare la ce au facut pe PM.

      O zi buna!
      real power..... diesel power by

      Comment


      • #4
        meggeio_82 - crezi ca imi place sa fac posturi doar de dragul de a face ? te inseli. Prin faptul ca am facut thread..am fost ajutat sau pot ajuta si o alta persoana cu o problema similara....

        meggeio_82 - crezi ca imi place sa fac posturi doar de dragul de a face ? te inseli. Prin faptul ca am facut thread..am fost ajutat sau pot ajuta si o alta persoana cu o problema similara....
        Last edited by andrei_mircea; 31 October 2011, 01:00. Reason: Automerged Doublepost
        My turbo lag, give your MPI, a chance

        Comment


        • #5
          Este o mare diferenta intre o lista cu posibile defecte si problema concreta expusa aici.

          Din pacate asta se intampla si in multe service-uri... Schimbi pe banii tai diverse componente, pana ajungi sa rezolvi cauza reala. Cel mai misto - daca se poate spune asa, este atunci cand reparatia o faci pe garantie.

          Off-topic... Un prieten avea o un zgomot la roata fata dreapta si cei de la service i-au schimbat planetara - desi el le-a spus sa schimbe discul de frana, fiindca este ovalizat. Dupa 1 saptamana a revenit si le-a cerut sa schimbe discul de frana, fiindca zgomotul nu disparuse. Dupa amenintari cu OPC-ul si contactarea importatorului (din care ultima s-a pus in practica), i-au schimbat discul. Dragalasii de la service, vroiau insa sa ii puna planetara veche si sa o ia inapoi pe cea noua, proaspat inlocuita... A facut omul iar scandal... "Pai nu voi ati facut diagnoza si ati spus ca e planetara defecta? Nu imi schimbati nimic, ca iar va reclam". Cu asemenea "specialisti", daca nu esti tare in clanta, esti mancat.

          Comment


          • #6
            Altcineva....alte ide....Dieselul are senzor de turatii pe volanta ...ca benzinarul ? Am vazut clipul lui Streulea , unde curata un astfel de senzor pt ca pornea foarte greu benzinarul 1.4....
            ( Parere )
            My turbo lag, give your MPI, a chance

            Comment


            • #7
              are.










              ...............
              internal combustionizer

              Comment


              • #8
                andrei_mircea

                eu ramin la parerea mea cu valvele de retur. daca verifici returul si nu iti da mai mult de
                5ml/min atunci nu iti porneste din alte cauze, ca da pilda:senzorul de pe volanta, mizerie in pompa la supapa unisens de pe parte de inalta, actuator cu mizerie, paletii de la pompa de joasa blocati, la fel de mizerie, alimentare defectuoasa, etc.

                sa trecem la subiect, ca sa vada si cosmindan ca nu gasesti numai pareri ci si rezolvari.
                fa asa:
                -desfa o teava doar de la un singur injector,oarecare, si da-i la automat. daca da motorina, inseamna ca nu-ti porneste din cauza valvelor uzate.
                -daca nu da motorina atunci ai supapa unisens din partea de inalta de la pompa de injectie, ancrasata si trebuie curatata. e o pastila mica si cu un arculet foarte subtire, mare atentie. se ajunge acolo cu un torx de 25-capacul de la pompa, si cu un torx de 45 la piulita supapei.
                problema e ca n-ar trebui sa ai probleme la pompa decit daca ai filtrul de motorina foarte vechi sau nu e de calitate.
                cu drag
                succes!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by andrei_mircea View Post
                  Altcineva....alte ide....Dieselul are senzor de turatii pe volanta ...ca benzinarul ? Am vazut clipul lui Streulea , unde curata un astfel de senzor pt ca pornea foarte greu benzinarul 1.4....
                  ( Parere )
                  Salut andrei, pot fi "n" cauze, pana nu pui masina pe tester nu rezolvi nimic, dar bineinteles la cineva care stie sa si interpeteze erorile ca asa aproape oricine poate face asa ceva. Atata timp cat iesei motorina la injectoare poate fi urmatoarele cauze:cel putin o supapa de retur blocata datorita ca i'ai dat la automat si daca a prins ceva mizerie sau ai avut aer pe instalatie automat s'a blocat. De asemena mai poate sa fie vorba si de senzorul de la axa cu came, senzorul de turatie de pe volanta sau regulatorul de presiune de pe pompa de injectie.
                  Daca nu iese motorina la injectoare,atunci ai cateva variante care sunt mai costistioatre:ori regulatorul de presiuena prins ceva mizerie si a ramas blocat, ori pompa nu mai face suficienta presiunea la pornire. Incearca sa o pornesti cu orice fel de spray(nerecomandat cel de pornire pentru ca este mai puternic), ii dai 2 pufuri in admisie si in mod normal ar trebuii sa porneasca.
                  Bafta !!!

                  Comment


                  • #10
                    in principiu , gandestete ca trebuie sa schimbi sau reconditionezi injectoare , sper ca nu si pompa , ma intreb sincer o exista cineva care nu a schimbat injectoare pompa etc la logan (eu la 30 de mii) , fara povesti dinalea pescaresti cu 280 de mii si tot mai merge fara sa schimb nimic , inteleg ca e o masina ieftina dar mai mare bataie de joc n-am vazut in viata mea , e ca si cum ai vrea sa-ti bati joc de cateva mii de euro gen 8 9 mii si nestiind cum ,cumperi un logan dci , spun asta cu toate ca sunt posesor 2 loganuri ambele dci

                    Comment


                    • #11
                      Am inteles....Niste detalii despre acest spray care ajuta la pornire?
                      Ma gandeam sa cupar motul eco cleaner pt injectoare, sa verific bujiile incandescente ( astea se verifica cu contactul pus, cu un fir de la + si atingand capul bujiei ar trebui sa faca scateie, daca face e OK daca nu NU, corect ? )
                      Incerc sa ajung la un service..insa nu stiu cam ce preturi au..la diagnoza si cu programarea la service care dureaza....dureaza si dureaza.........
                      Ar mai fi o varianta sa chem dacia asistenta in fata casei
                      My turbo lag, give your MPI, a chance

                      Comment


                      • #12
                        Eu am fost cu a mea direct la un service Dacia si am pus-o pe tester, dupa ce ii schimbasem filtrele si tot nu pornea decat cu sprey-ul. Am pus-o pe tester si a dat o droaie de erori cu privire la sistemul de injectie, apoi mi-a facut testul la injectoare si mi-a zis ca sunt varza. Am schimbat duzele din injectoare la un alt service, si la Dacia doar mi l-e dat jos , apoi montat si facut iara testele necesare. Acum merge k.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by meggeo82 View Post
                          andrei_mircea

                          eu ramin la parerea mea cu valvele de retur. daca verifici returul si nu iti da mai mult de
                          5ml/min atunci nu iti porneste din alte cauze, ca da pilda:senzorul de pe volanta, mizerie in pompa la supapa unisens de pe parte de inalta, actuator cu mizerie, paletii de la pompa de joasa blocati, la fel de mizerie, alimentare defectuoasa, etc.

                          sa trecem la subiect, ca sa vada si cosmindan ca nu gasesti numai pareri ci si rezolvari.
                          fa asa:
                          -desfa o teava doar de la un singur injector,oarecare, si da-i la automat. daca da motorina, inseamna ca nu-ti porneste din cauza valvelor uzate.
                          -daca nu da motorina atunci ai supapa unisens din partea de inalta de la pompa de injectie, ancrasata si trebuie curatata. e o pastila mica si cu un arculet foarte subtire, mare atentie. se ajunge acolo cu un torx de 25-capacul de la pompa, si cu un torx de 45 la piulita supapei.
                          problema e ca n-ar trebui sa ai probleme la pompa decit daca ai filtrul de motorina foarte vechi sau nu e de calitate.
                          cu drag
                          succes!
                          Deci exact cum spuneam ca parerile sunt foarte impartite, si trebuie sa desfaci motorul singurel in final.

                          Cauta un service bun si neaparat Dacia .Daca esti din Bucuresti te poti duce la un service situat undeva in Berceni aproape de soseaua Oltenitei , si acolo se repara in proportie de 90% Loganuri Diesel care sunt Taxi. Acolo intrebi de Mitica care este seful de service , si te rezolva. Nu pot sa spun ca la el am schimbat arcurile stok cu H&R in 30 minute cu 100 lei ca nu ma crede nimeni.Au lucrat la masina 4 mecanici care s-au miscat ''spirt''.

                          Faci cum crezi si daca ajungi acolo sa-mi spui ce ai rezovat.Daca nu stii sa ajungi la service da-mi PM cu numarul tau sa te indrum.
                          Last edited by cosmindan; 8 November 2011, 01:24.
                          real power..... diesel power by

                          Comment


                          • #14
                            S-a rezolvat problema....
                            NU am avut probleme cu injectoare / pompa motorina !!
                            2 senzori + 2 bujii incandescente
                            My turbo lag, give your MPI, a chance

                            Comment


                            • #15
                              ce senzori??

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google