O Problema

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Probabil se refera la senzorii de la distribitie si de pa volanta.Se pot curata cu un spray adecvat.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #17
      Este vorba despre indivizii astia :

      - captor arbore came K
      - senzor de reperare cilindrii
      My turbo lag, give your MPI, a chance

      Comment


      • #18
        Alta Marie,cu aceiasi palarie...
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #19
          primul diesel la care problema nepornirii a fost alta decat injectoarele
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #20
            andrei_mircea
            zi si tu daca ai fost de fata cind ti-au schimbat senzorii si bujiile,si nu cumva de fapt au curatat ceva pe traseul de injectie dupa care trebuiau sa te puna sa platesti ceva, ca vezi doamne,alea le-au gasit defecte.
            spun asta pentru ca a mea(1,5dci), porneste la sfert si rece si calda, cu mufa, de la acel captor,adica senzorul de pe rola pompei, scoasa.
            miine dimineata o sa scot si bujiile sa vedem ce face.

            Comment


            • #21
              Ai incercat sa pornesti cu mufa scoasa de la cel de la volanta?
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #22
                Am fost la 15cm de masina cand s-a reparat. Senzorii si bujiile incandescente au fost sigilate si originale renault. S-a incercat curatarea senzorilor inainte de montarea celor noi insa nici un efect !
                My turbo lag, give your MPI, a chance

                Comment


                • #23
                  Salutare
                  Si mie imi porneste greu, la a doua cheie dupa ce invarte 10-15 sec.
                  Trebuie sa ma duc la service la un diagnostic ?

                  Salutare
                  Si mie imi porneste greu, la a doua cheie dupa ce invarte 10-15 sec.
                  Trebuie sa ma duc la service la un diagnostic ?
                  Last edited by Floringt; 15 November 2011, 12:30. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #24
                    Poate ai unu sau mai multe bujii stricate.
                    I HAVE A !sigpic
                    fara linkuri externe in semnatura

                    Comment


                    • #25
                      Senzorul de pe volanta, fiind inductiv, il cureti degeaba.

                      Comment


                      • #26
                        am scos doua mufe de la bujiile incandescente, senzorul de pe pompa e prin casa,
                        afara -2grade, apas butonul si... surpriza, a pornit la sfert.cu becuri aprinse,etc,dar a pornit , se accelera, mergea normal.
                        deci andrei_mircea, filtreaza mai bine mecanicii

                        Comment


                        • #27
                          Bine ca nu te-ai apucat sa cureti admisia si sa desfaci jumate de motor, si bine ca ai fost la alt service.
                          real power..... diesel power by

                          Comment


                          • #28
                            Floringt -> verifica bujiile incandescente....asteas se ard mereu, stii sa le verifici?!
                            cosmindan -> eu zic sa a meritat 45lei o diagnoza computerizata, pentru aflarea exacta a problemei, decat sa desfac aiurea motorul.
                            My turbo lag, give your MPI, a chance

                            Comment


                            • #29
                              vin si eu cu o problema ! cum pot face ca pasticul din bord si masina sa nu mai trancane ?
                              Meltumesc anticipat !

                              Comment


                              • #30
                                solutii nu prea ai, poate ai ceva suruburi slabite, oricum sa stii ca si la masini mai scumpe trancane plasticele... totul depinde de cat de mult omori masina prin gropi si drumuri cu pietris, pamant...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google