Probleme Pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Pornire

    Salutare am si eu probleme cu loganul meu dci de 65 de cai si anume nu porneste desi invarte normal. Iam facut un tester si presiunea nu era constanta in mers iar a doau zi cand nu pornea iam facut test din nou si imi arata eroare la regualtoru de presiune bun si facut l-am schimbat si masina merge foarte bine de vro 2-3 saptamani desi dimineata cand e frig acu de la turometru se msica un pic singur fara a accelera. In seara asta am dat sa o pornesc si an pornit de nici o culoare dupa ce am amorsat para pana sa facut tare a pornit imediat. Mentionez ca am avut probleme cu injectoru 3 si lam curatat iar la tester numi arata nimic. Are idee ce ar ptuea fi acum nu stiu daca o sa faca iar al fel dar cert e ca pana nu am dat la para nu a pornit. Am dat cam de 3 ori si s-a inarit si a pornit. Ajutatima cu o parere va rog. Imi cer scuze daca am scris ceva gresit gramatical.

  • #2
    Daca ai dat la para si a pornit dupa ce s-a amorsat inseamna ca intra aer in instalatie . Ai schimbat cumva de curand filtrul de motorina? SUnt foarte multe filtre pe piata contrafacute si cam trag aer pe la cuple.

    Comment


    • #3
      nu filtrul nu lam schimbat de curand....are aproape un an de cand l-al schimbat dar am itneles ca pot sa il schimb la 2 schimburi de ulei asta ar insemna sa il schimb prin mai anul viitor

      Comment


      • #4
        Pornire grea

        Salut
        De vreo 3 zile imi pornea foarte greu , azi am fost la service(in Constanta) si mi-au constatat ca supapele de surplus si rulmentul din pompa de injectie sunt cu probleme.

        Mi-au recomandat :
        sa schimb filtrul euro 3 cu unul euro 4 , dar trebuie facuta o adaptare, sa curat toata instalatia ce combustibil si rezervorul. M-au uscat la bani.
        Last edited by Floringt; 18 November 2011, 14:24. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          floringt e bn sa specifici si la cati km se intampla asemenea grozavii la dci...cati km are masina ta!

          Comment


          • #6
            floringt ...pt ce sa schimbi cu unul euro 4 cand amsian e facuta euro 3 ca nu inteleg? Si rulmentul de la pompa til schimba sau ce se itnampla? si tiau laut bani doar sa iti zica asta? cat tia luat? dar tie iti pornea daca dadeai l apara? ca mie mai facut aseara chesti asta da acum merge normal...cred ca prinsese un gol de aer pe undeva

            Comment


            • #7
              floringt
              ai spus ca ti-au recomandat si ca te-au uscat de bani. bani pe ce daca n-ai schimbat nimic?
              cu valvele e clar,sunt duse si trebuiesc inlocuite, dar cu rumentul din pompa ce e, ca daca era vorba de pilitura ar fi trebuit sa-ti spuna de mai multe piese din pompa, nu doar ca ti-au picat valvele si hai sa-i bagam si un rulment pe git,asa, aiurea.
              ceva lamuriri...

              Comment


              • #8
                nu stie nimeni cam ce ar ptuea fi? In mare am inteles ca e posibil sa prinda aer pe udenva...dar faza e ca a facut acum 2 zile asa si acum merge normal si porneste bine dar mie ca o sa ami faca asa si ca sa o pornesc o sa trebuiasca sa amorsez para ....si mie sa nu se strice altceva

                Comment


                • #9
                  uita-te la teava de retur dupa ce o pornesti si vezi daca ai aer pe ea. daca nu se vad bule de aer atunci treaba e un pic mai complexa, dar nu grava.
                  daca se vad bule atunci schimba filtrul cu unul original.
                  tine-ne la curent si cu putin help scapi de jecmaneala din serviceuri.
                  succes!

                  Comment


                  • #10
                    care este teava de retur furtunasu ala care intra in p[ompa de e imbracat intro chestie neagra si tragi de aia ca sa vezi furtunu? Dar ai idee de ce de cateva zile nu mai face a facut odata si aucm merge bn

                    Comment


                    • #11
                      da-mi un tirr cind esti linga masina. e mult de explicat.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google