Salutare, mi-am cumparat un logan diesel acum un an si jumatate si am avut foarte multe probleme am schimbat injectoarele, pompa de motorina, turbina si acum iar s-a stricat turbina,pierd ulei, pierd lichid de racire, am ulei si in lichidul de racire, s-a stricat si termostatul si pana am aflat de termostat s-au mai stricat si alte chestii. Am fost la service la renault si mi-au spus ca ar trebui sa o vand. Problema e in felul urmator, fie ca o vand fie ca o pastrez trebuie sa ii schimb motorul si daca ar fi sa o pastrez nu mai vreau diesel si as vrea sa ii pun un motor pe benzina. Am o cunostinta care se pricepe cat de cat la masini si mia spus ca teoretic as putea sa ii pun un motor pe benzina (nu stie sigur daca se poate sau nu ) dar ar trebui aduse cateva modificari si vreau sa va intreb daca se poate, ce modificari ar trebui facute si cat m-ar costa aceste modificari?
Vreau Sa-mi Pun Motor Pe Benzina
Collapse
X
-
E o treaba urata rau.Toate modificarile trebuiesc facute intr-un service autorizat,pentru ca ai nevoie de reomologare la R.A.R.Si cand ajungi acolo daca nu ai hartii in regula esti pierdut.Sfatul meu;fa-ti o socoteala la tot ce inseamna aceasta treaba,analizeaza si alte posibilitati (un alt motor diesel)si dupa aceea TU hotarasti ce vei face.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
mai aveam un prieten cu aceeasi problema si cu aceeasi idee. pana la urma a dat loganul in dezmembrari si si-a luat altul benzinar.
gandeste-te ca trebuie sa iei motor complet+accesorii+catalizator complet+calculatoare motor. am uitat ceva? manopera costa si ea...
apoi ar veni problema cu actele la RAR. motorul trebuie sa fie macar aceeasi norma de poluarea ca cel vechi , instalat la servis autorizat dacia cu factura si sa iasa si noxele...
in concluzie nu se meritao/____\o
(i)
.........
Comment
-
mai bine vinde-o asa cum este si cumpara un benzinarsigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435
Comment
-
Stiu pe cineva care a avut probleme cu DCI-U si la schimbat cu un benzinar cu cutia lui de diesel . A si omologat motoru si a scapat de belele. Omu face taximetrie si-a zis ca motoru l-a pus la "baieti" deci nu prea cred ca baietii au avut autorizatii etc.
PS: La omologare si eu stiam ca trebuie acte de la servis , mai intereseaza-te .sigpic
Comment
-
Daca tot ii recomandati sa o vanda, gasiti'i si un cumparator. Daca se poate, chiar unul din prietenii vostrii, ar fi perfect.
Ideea e ca ti'ai luat teapa, ciocu' mic si joc de glezne, ori iti asumi treaba asta si treci peste (o repari sau o vinzi, dar fara sa ascunzi problemele) si te chinui sa'ti mai recuperezi o parte din bani, ori ii dai foc.
Cand vad ce debiteaza unii pe aici, nu pot sa ma gandesc decat la un consult psihiatric cat mai rapid. Pentru ei, evident.
In caz ca nu e prea greu, sunt curios de ce ii recomandati sa o vanda dar mai ales, ce ati face voi daca ati cumpara o astfel de masina.If it ain't broke, don't fix it!
Comment
-
Decat sa te complici atat cumpara un motor diesel de la desmembrari ( am un prieten care a gasit cu 500E cu tot cu montaj + omologare si hartogaraie). Eu am avut logan 1.5dci din 2007 si l-am vandut acum o luna, NU am avut nici cea mai mica problema cu el, i-am schimbat distributia la 60mi si 120mi ( fara pompa de apa), filtrele la 8mi placute si ceva rulmenti pe la roti. Daca o intreti nu ai cum sa ai probleme cu ea, daca o lasi sa cada atunci vei avea o caruta nu masina.
Comment
-
-
Multumesc de idei, as vrea sa o vand sa-mi iau alta dar la halul in care e motorul acum nu stiu daca iau 1000-1500 de euro pe ea. Daca iau un motor pe benzina care cu putin noroc o sa fie intr-o stare buna stiu ca nu o sa mai am probleme, daca o vand cu 1500 de euro nu am cum sa fac rost de mai mult de inca 1500 de euro si as avea 3000 de euro bani cu care nu prea as avea ce sa-mi iau. Ma bate gandul sa fac un leasing dar nu e un moment tocmai bun. Daca imi iau totusi ceva la mana a doua cu 3000 de euro cine stie ce probleme ar mai avea si aia si nu as mai avea bani sa o repar. Si sa-mi iau motor diesel nu mai vreau cel putin nu de la dacia/renault. La ce am patit cu asta si mai am doi prieteni care au renault-uri si au patit si ei destule... si un prieten cu un logan pe diesel si a avut si el cateva probleme... in schimb am vazut ca loganurile pe benzina merg foarte bine m-am suit in cateva care aveau in jur de 300000 de km si mergeau mai bine decat a mers a mea vreodata.
iguana, am vazut si eu motoare diesel tot asa in jurul a 500 de euro dar la cati se plang de ele si la ce am patit eu cu a mea o sa ii pun tot un diesel in cazul in care chiar nu mai am ce face si daca il pun, il pun ca sa o vand.
Si totusi are cineva idee cat m-ar costa aceste mici modificari?Last edited by andrei.b91; 25 November 2011, 17:17.
Comment
-
Andrei, nu stiu in ce hal au condus prieteni tai masinile alea ( sper sa nu te superi), insa nu este adevarat ceea ce spui tu, eu mai stau prin service reault - dacia group si vad ce masini intra in service. eu am avut logan diesel si acum am un megan 2 diesel aproximativ aceleasi motoare, si nu am avut niciodata nici cea mai mica problema cu nici una si nu prea am vazut diesel-uri in service ( exceptand injectoarele din cauza motorinei bagata de la colt de strada). Un motor diesel este putin mai pretentios in oras, nu trebuie sa mergi subturat, ii trebuie motorina buna, intretinere.... Eu unul nu as da diesel-ul pe benzinar niciodata.
Comment
Comment