eu am postat in spirit de gluma dar n-ai cu cine , oricum sfatul meu e sa carpesti motoru sa mearga macar cateva sute de km si sa o vinzi , pana la urma si tu ai luat teapa daca te ai bucurat la ieftin si crede ma nu o sa ezite nimeni sa ti dea teapa nici de acum inainte , esti in Romania asa ca ignora sfaturile cu nu trage tepe nici tie nu ti ar conveni sa iei teapa , carpeste-o pe unde poti chiar daca mai pierde ulei fa-i un pret ok , bag o pe aia cu masina de doctor tinuta in garaj sau pleci din tara si te grabesti si aia e, incearca sa pierzi cat mai putin chiar daca asta inseamna sa dai teapa , nu e prost cine cere e prost cine da si majoritatea s-au imbogatit pe spatele prostilor la noi in tara deci stai linistit in privinta asta
Vreau Sa-mi Pun Motor Pe Benzina
Collapse
X
-
Tin sa va anunt ca am fost la un service si mi-au spus ca trebuie facuta o segmentare la motor, rectificare chiuluasa, schimbat termostatul, pipa bieleta si inca cate ceva pe acolo si ma ajunge cu tot cu manopera la 1900 ron, o voi face asa, voi merge cu ea pana in vara dupa care voi face un leasing.
eddy, nu stiu daca pot sa zic ca m-am bucurat la ieftin ca totusi am dat 3400 de euro pe ea in conditiile in care ea nu are nimic alceva in afara de servo. n-am aer conditionat, abs, oglinzi electrice, proiectoare de ceata, nimic.am crezut ca e buna si am preferat sa-mi iau ceva mai bun, decat sa fi luat ceva cu abs, aer conditionat si alte dotari.. si sa fie intr-o stare proasta, da vad ca mi-am luat-o in bot si asaLast edited by andrei.b91; 29 November 2011, 12:30.
Comment
-
Salutare nustiu de ce se tot plange lumea ca e diselu asta asa prost ...eu am un logan 1,5 dci modelul clasic masina loata la a 3 mana adika prima mana de noua,socrul meu si acum eu de la primul proprietar pana la mine acu curs cam 250000 de km acum avand masina 320000 si e tot masina merge bine cu mici imperfectiuni de vopsea si de parte mecanica dar merge nu am sch injectoare nimic ......nu as da disel pe benzina sincer ..bafta
Comment
-
nu se plange lumea. ti se pare. si loganuri diesel cu probleme nu sunt multe. e doar unul. majoritatea oricum au peste 500.000 km (cinci sute de mii km) cu doar un bec schimbat si nimic nimic altceva. si loganul ala bulit e doar din cauza ca omul a pus motorina din canal cu nisip si cum nisipul e abraziv a facut pompa span... dar de fapt nu era nici macar span, ca pompele delphi nu fac span niciodata ca doar nu au defecte de fabricatie. era doar nisipul care a infundat injectoarele. daca proprietarul loganului nu mergea subturat, nici macar injectoarele nu se infundau. sa vezi ce ţâşti aveau injectoarele alea daca motorul era tinut constant peste 4500 rpm. nu se infundau in veci, dar cine sa-i spuna bietului om?
e bun asa?internal combustionizer
Comment
-
aud pe mai multi ca masina noua te lasa balta, mai ales iarna. nu porneste, apoi se duce turbina si alte chestii. prea multe batai de cap cu dizelurile. o colega de a mea are un citroen dizel, masina are 5 ani si n-a pornit acuma iarna pe frigu asta. il mai aud pe vecinu cum se chinuie dimineata sa-si porneasca masina vreo 10 min, tot dizel. in fiecare dimineata. deja devine enervant. dar eu cu giugu de benzinar care are 14 ani, cu baterie de 44 amperi n-am treaba nici iarna, nici cu turbina. deci intrebarea e : nu e mai bine sa-ti i-ei benzinar ? multi a-si i-au dizel cica consuma putin. dar de banii pe care a-i aduna la carburant - a-i da pe tigari si alcool. deci unde-i economia ? cine vrea sa faca economie, sa nu-si ie-ie masina. injectoare infundate si turbine stricate se intimpla din cauza motorinei care e plin de mizerie. ( mai ales in Romania ). saracu baiat a bagat o groaza de bani in loganu ala. precis ca mecanicii la care s-a dus , face-au experiente pe masina lui. adica il puneau sa schimbe pe masina si ce nu trebuia. schimbi turbina si iar se strica. schimbi altceva si iara se strica. pai ce treaba e asta ? zici ca masina aia e blestemata. si acuma sa schimbe si motoru ? ce e mult , e mult. de banii aia putea sa-si cumpere alta masina. acuma e prea tirziu. nu stiu ce sa zic. probabil cel mai bine ar fi sa-si vinda masina asa cum e. ca daca a-i schimba motoru si ambreaju si celelalte, plus omologatu. deci nici asa n-o sa primeasca bani pe ea. nu stiu ce sa zic. n-o avut noroc la ea. daca ar fi sa-mi i-au dizel, desi prefer sa raman fan benzinar. deci primul lucru ar fi sa-mi cumpar un filtru care cind bag motorina in rezervor, sa bag antai filtru in rezervor si dupa aia motorina prin filtru, ca sa nu intre mizeria in rezervor.
Comment
-
@ Franz - pe frigul asta motorina e vascoasa si abia trece prin sita palniei - dar sa mai treaca prin vreun filtru...
Un motor diesel bun, trebuie sa porneasca si iarna. Uneori ceva mai greu, dar trebuie sa porneasca. Cu benzina nu-s asa probleme, iarasi daca motorul este bun. Si la benzinar daca ai bujiile nasoale, fise impuscate sau cine stie ce alte probleme, poti da la automat si sa porneasca greu sau deloc.
La omul asta problema e ca a luat un motor diesel deja terminat. Cu reparatia - in general nu mai iese ce a fost. Chiar zilele astea am mers cu un taximetrist care si-a schimbat motorul la 310000 km. Bine, mergea si foarte subturat si i-a terminat turbina, dupa care a dat motorul pe ulei.
Taximetristul a dat 600 euro pe motorul respectiv - tot 1.5 dci, luat de pe un renault megane cu 78000 km. (a luat motorul fara anexe - turbo a cumparat unul reconditionat iar, injectoare, pompa de inalta, etc - le-a luat dupa motorul lui)
La diesel daca motorul e bun - are compresie buna, filtrul de motorina e schimbat, bujiile incandescente functioneaza corect, motorina e din PECO si bateria e buna - trebuie sa porneasca. Daca e asa de frig, se tin bujiile de 2 ori si dupa aia dai la automat si daca nu porneste la prima cheie un pic mai lunga, trebuie sa porneasca la a 2-a cheie un pic mai lunga. Daca nu porneste, ori masina nu e OK tehnic, ori soferul nu se pricepe/nu-si cunoaste masina si cum trebuie pornita.
Un motor diesel nu cade in 5 ani.
Comment
-
Originally posted by ion_R5 View Post@ Franz - pe frigul asta motorina e vascoasa si abia trece prin sita palniei - dar sa mai treaca prin vreun filtru...
Un motor diesel bun, trebuie sa porneasca si iarna. Uneori ceva mai greu, dar trebuie sa porneasca. Cu benzina nu-s asa probleme, iarasi daca motorul este bun. Si la benzinar daca ai bujiile nasoale, fise impuscate sau cine stie ce alte probleme, poti da la automat si sa porneasca greu sau deloc.
La omul asta problema e ca a luat un motor diesel deja terminat. Cu reparatia - in general nu mai iese ce a fost. Chiar zilele astea am mers cu un taximetrist care si-a schimbat motorul la 310000 km. Bine, mergea si foarte subturat si i-a terminat turbina, dupa care a dat motorul pe ulei.
Taximetristul a dat 600 euro pe motorul respectiv - tot 1.5 dci, luat de pe un renault megane cu 78000 km. (a luat motorul fara anexe - turbo a cumparat unul reconditionat iar, injectoare, pompa de inalta, etc - le-a luat dupa motorul lui)
La diesel daca motorul e bun - are compresie buna, filtrul de motorina e schimbat, bujiile incandescente functioneaza corect, motorina e din PECO si bateria e buna - trebuie sa porneasca. Daca e asa de frig, se tin bujiile de 2 ori si dupa aia dai la automat si daca nu porneste la prima cheie un pic mai lunga, trebuie sa porneasca la a 2-a cheie un pic mai lunga. Daca nu porneste, ori masina nu e OK tehnic, ori soferul nu se pricepe/nu-si cunoaste masina si cum trebuie pornita.
Un motor diesel nu cade in 5 ani.
Comment
-
eu am avut logan 1.5 dci. batranul meu are skoda 1.9 tdi. de ambele masini s-a avut grija (la modul serios, revizii la timp, nu mers subturat, consumabile originale), ambele porneau iarna (motorina rompetrol). loganul meu a inceput sa faca span pe la obzeci de mii. acum am logan benzinar. skoda merge si n-are nici pe dracu. n-o sa zic vreodata ca nu mai vreau diesel. nu mai vreau diesel cu delphi in el.
nu e motorina proasta la noi. problemele de la delphi sunt si la nemti si sunt si la mercedes. (mercedes blueefficiency si NU in ro - google it) asta e. pica pe capete, dar lumea o sa tot spuna ca proprietarii n-au avut grija de ele, ca motorina e facuta din seminte de floarea soarelui, etc, etc.
dieselul de 110 de pe duster e cu injectie siemens. tare cred ca asta va fi o bijuterie de motor. (asta daca nu-si da siemens cu stangul in dreptul si repeta problemele cu injectoarele de pe motoarele vw 2.0 L - nici alea nu picau din cauza motorinei de la noi, ca picau in toata lumea)Last edited by zeegermans; 4 February 2012, 02:30.internal combustionizer
Comment
-
La ce dracului nu porniti masina iarna, nu inteleg. Mie mi-au expirat numerele, si in toata saptamana asta geroasa, n-am pornit citrorabla. Azi de dimineata, la - 12-13 grade, a pornit la sfert. Am lasat-o putin si dupa am ucis-o.
De cealalta nici nu mai zic, problema ei majora fiind ca nu poate merge iarna. In rest, porneste imediat, ca altfel in service cu ea.
Iar loganul era sfant. Mergeam cu el iarna foarte bine, si cu baterie de 4 ani, ce m-a lasat ulterior, insa n-a fost curva mare si m-a parasit vara, nu iarna.
Preconceptiile noastre si gandirea ingusta ne fac sa ne dam singuri cu tesla peste oua. Masina este facuta sa-ti plimbe curul, nu sa-i plimbi tu ei curul. Trebuie sa te duca cel putin din A in B. Nu te duce, atunci ia-ti alta. Trebuie vazuta ca un fier ce-ti satisface nevoile, si nu vice-versa, ca doar nu va luati o alta femeie. Una, sau mai multe, cred ca va ajung deja.
Sanatate va doresc.
Comment
-
Originally posted by ion_R5 View Post@ Franz - pe frigul asta motorina e vascoasa si abia trece prin sita palniei - dar sa mai treaca prin vreun filtru...
Un motor diesel bun, trebuie sa porneasca si iarna. Uneori ceva mai greu, dar trebuie sa porneasca. Cu benzina nu-s asa probleme, iarasi daca motorul este bun. Si la benzinar daca ai bujiile nasoale, fise impuscate sau cine stie ce alte probleme, poti da la automat si sa porneasca greu sau deloc.
La omul asta problema e ca a luat un motor diesel deja terminat. Cu reparatia - in general nu mai iese ce a fost. Chiar zilele astea am mers cu un taximetrist care si-a schimbat motorul la 310000 km. Bine, mergea si foarte subturat si i-a terminat turbina, dupa care a dat motorul pe ulei.
Taximetristul a dat 600 euro pe motorul respectiv - tot 1.5 dci, luat de pe un renault megane cu 78000 km. (a luat motorul fara anexe - turbo a cumparat unul reconditionat iar, injectoare, pompa de inalta, etc - le-a luat dupa motorul lui)
La diesel daca motorul e bun - are compresie buna, filtrul de motorina e schimbat, bujiile incandescente functioneaza corect, motorina e din PECO si bateria e buna - trebuie sa porneasca. Daca e asa de frig, se tin bujiile de 2 ori si dupa aia dai la automat si daca nu porneste la prima cheie un pic mai lunga, trebuie sa porneasca la a 2-a cheie un pic mai lunga. Daca nu porneste, ori masina nu e OK tehnic, ori soferul nu se pricepe/nu-si cunoaste masina si cum trebuie pornita.
Un motor diesel nu cade in 5 ani.
Comment
Comment