Vreau Sa-mi Pun Motor Pe Benzina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by iguana View Post
    Ce sa zic, frumos mod de gandire. Eu unul nu cred ca mi-as permite sa-mi iau o tzeapa de 1000-1500Euro, cu siguranta veneam inapoi cu masina si intr-un fel sau altu imi recuperam bani in totalitate. Eu sunt de paprere ca ar trebui reparata si daca nu este multumit o poate schimba, dar teapza nu-l sfatuiesc sa dea, probabil o sa aibe ceva probleme mai mari decat acum.
    userul a spus la inceput :
    '' am schimbat injectoarele, pompa de motorina, turbina si acum iar s-a stricat turbina,pierd ulei, pierd lichid de racire, am ulei si in lichidul de racire, s-a stricat si termostatul si pana am aflat de termostat s-au mai stricat si alte chestii."

    eu sunt de parere ca o sa bage bani multi in ea.
    sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

    Comment


    • #32
      Nu am contestat acest lucru, dar daca o va vinde cu un pret mizer si mai pune 800-1200E si el, crezi ca are vro sansa sa cumpere ceva mai bun? Va cumpara o noua Marie cu alta palarie si tot asa Niste bani aruncati pentru 2 vorbe si 3 sfaturi
      Megane II faza II 1.5dcI K9K

      http://www.loganclub.ro/forum/b_189_ygn_2-t41493.html

      Comment


      • #33
        Eu as da jos turbosuflanta, i-as schimba cartograma motorului si as folosii ca un motor normal diesel puturos.

        Comment


        • #34
          dai jos totul pana la blocul motor, cureti pompa/injectoare si mai pui eventul de prin dezmembrari chiulasa sau ce mai trebuie si o faci masina ok. se poate rezolva, si nu chiar asa scump pe cat crezi.

          Comment


          • #35
            am vazut ca userul este din constanta.... ar trebui niste sfaturi din zona aia de mecanici si oameni priceputi in cazul asta.

            De curiozitate. Cat a costat masina?
            sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

            Comment


            • #36
              De parca sfaturile noastre ar fi ...din alta zona.
              Este foarte adevarat ca daca citesti posturile unor colegi uiti ca de fapt colegul nostru cere niste sfaturi in legatura cu oportunitatea inlocuirii unui motor;saracul de el are urechile rosii.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #37
                daca esti multumit de restul masinii poti inlocui motorul fara probleme ,eu repar acasa logan si montez ac pe ele chiar si directii,mult nu te costa ,normal trebuie schimbat motoru ,cutia de viteze [ca sa nu ai dubii si necazuri] ,planetarele si instalatia electrica ,aici se mai adauga daca ai ac pe ea o parte din piese le poti refolosi iar unele le vinzi si mai scoti un ban, daca vrei informatii incearca sa suni 0745501725 Aurelian

                Comment


                • #38
                  Originally posted by IancuMIC View Post
                  De parca sfaturile noastre ar fi ...din alta zona.
                  Este foarte adevarat ca daca citesti posturile unor colegi uiti ca de fapt colegul nostru cere niste sfaturi in legatura cu oportunitatea inlocuirii unui motor;saracul de el are urechile rosii.
                  ma gandesc ca cei din constanta poate au pe cineva cunoscut si il poate ajuta mai ieftin si bun
                  sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

                  Comment


                  • #39
                    Am inteles,vorbeai de constantenii de pe forum, scuze.In tot cazul raman la ce am postat mai inainte;feed-back corect in legatura cu raport cheltuieli-beneficii si hotararea este a lui.Imi imaginez ca nici cutia, parca JR5,n-ar fi tocmai pe placul unui benzinar.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by aurelian68 View Post
                      daca esti multumit de restul masinii poti inlocui motorul fara probleme ,eu repar acasa logan si montez ac pe ele chiar si directii,mult nu te costa ,normal trebuie schimbat motoru ,cutia de viteze [ca sa nu ai dubii si necazuri] ,planetarele si instalatia electrica ,aici se mai adauga daca ai ac pe ea o parte din piese le poti refolosi iar unele le vinzi si mai scoti un ban, daca vrei informatii incearca sa suni 0745501725 Aurelian
                      cutia si planetarele le poate pastra. dar sa socotim in mare alte cheltuieli :

                      motor benzina(1.4 euro4) + chiuloasa + calculatoare 500 E pomana.
                      electromotor + alternator 250 E cel putin
                      catalizator + sonde lamba bune 200 E
                      manopera 300 E - cu tot cu partea electrica
                      distributie , ulei , antigel , lichid servo ... nimicuri

                      si dupa schema asta pleaca pe roti , dar la primul itp sau daca-l opreste RAR-ul pe strada va ajunge la omologare motor unde plateste factura (cel putin 200 E) si 200E la RAR omologarea. fara sa mai dea un premiu la inginer nu scapa...

                      cu 2-3000 de euro iti iei benzinar bun si ai terminat povestea fara sa te doara capul...
                      o/____\o
                      (i)
                      .........

                      Comment


                      • #41
                        Nu inteleg de ce il sfatuiti pe baiat sa faca treaba asta pe ...blat? Adica sa eviti calea corecta cu omologarea inlocuirii.Cati a-ti proceda asa? V-ati gandit ca nu o sa puteti vinde niciodata aceasta masina si nici nu va trece vr-odata de un ITP?Ce mai sfaturi...
                        Cutia JR5 se "pupa"cu motorul de 1.4?
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #42
                          Am uitat sa mentionez ca am si chiulasa deformata. Nu prea ma pricep la masini am dat un search pe google si am vazut ca motorul pe benzina e undeva pe la 400 de euro iar cel pe motorina e intre 500 si 700 de euro, in orice caz speram cu maxim 1000 de euro sa rezolv problema, dar daca e asa cum spune Costi-bc... m-a cam bagat la idei, eu am dat 3000 de euro pe masina si am mai bagat 2000 de euro pe reparatii sa o dau pe o mie de euro mi se cam rupe inima... de dat teapa alcuiva nu vreau... stiu prea bine prin ce am trecut si trec eu... si m-as simti cel mai mare hot daca as lua pe asta cum e acum mai mult de o mie de euro, doar eu stiu cat i-am umplut frigiderul aluia care a avut-o inainte. Presupunand ca iau o mie de euro pe ea si mai fac rost de 2000, ce as putea sa-mi iau la 3000 de euro? Imi e frica ca daca iau alta la mana a doua daca pica chiar si o piesa pe ea alti bani nu o sa mai am sa o repar.
                          Last edited by andrei.b91; 26 November 2011, 00:28.

                          Comment


                          • #43
                            Andrei - trebuie sa vezi daca masina mai merita sa bagi bani in ea. La caroserie cum sta? E vopseaua originala? A fost busita?

                            Cea mai simpla treaba ar fi sa gasesti un alt motor tot diesel si sa il schimbi cu totul. Daca este acelasi tip de motor pe care l-ai avut tu pe masina. Daca iti pui benzinar, te complici mai mult.

                            Mare problema este sa gasesti un motor BUN. Altfel o iei de la capat. Pacat ca ai bagat atatia bani in motorul respectiv - fiindca era terminat. Dieselul e sensibil si daca cel dinainte l-a alergat rau si l-a fiert de cateva ori, l-a cam terminat.

                            Comment


                            • #44
                              Nu am avut alte probleme in afara de cele sub capota, nu stiu ce sa zic de caroserie sau de vopsea pentru ca nu ma pricep e prima mea masina... Din putinele cunostinte pe care le am, nu cred ca am vreo problema cu caroseria si nici nu cred ca a fost lovita vreodata, de mentionat ca mai toti mecanicii care s-au uitat sub capota mi-au spus ca masina sigur are mai multi km decat arata in bord.
                              Sunt constient ca mi-am luat teapa, vreau sa gasesc o solutie sa am cu ce sa ma deplasez fie ca o fac fie ca-mi iau alta. Mi-ar fi greu sa redevin pieton am facultatea departe, prietenii totul, nu stiu ce m-as face fara masina.
                              Mi-as pune alt motor diesel dar chiar imi e frica, sa mi-l dea cineva nou si tot as sta cu griji, la cate am patit cred ca m-as astepta sa se opreasca in fiecare secunda. Ma bate gandul la un leasing am vazut ca fac reclame la tv ptr logan incepand de la 4200 de euro, dar din cate am inteles e prin programul rabla si nu am taloane... Pacat ca nu pot sa o dau pe asta la rabla. Cred ca ar face o diferenta mai mare in cazul in care as vrea sa-mi iau o masina noua, decat banii pe care i-as lua pe ea.
                              Last edited by andrei.b91; 26 November 2011, 01:41.

                              Comment


                              • #45
                                Nu trebuie sa iei lucrurile asa. Motorul diesel nu chiar asa de lepadat cum spun multi. E si mult folclor.

                                Mai sunt anunturi cu loganuri dci lovite... poate gasesti un motor bun. Pentru un motor bun, echipat cu toate accesoriile merita sa dai si 800-1000 euro - decat sa te bucuri la unul de 500 sau 600 euro si care sa iti faca probleme in 15000 - 20000 km. (ma refer la probleme cu injectoarele, pompa, turbina - nu la motor in sine, sau chiulasa ovalizata) --- nasol e ca nu iti da nimeni nici o garantie. Daca o vinzi si iei alta, tot poti sa iei teapa. (doar sa iei o masina la care ii stii istoricul)

                                DCI-uri gasesti cu belele (injectoare, pompa, turbina) chiar si la 60 - 80 mii km, iar altele au 150 - 180 mii km si merg in continuare fara probleme.

                                E foarte important sa ai un mecanic bun (prieten cu tine, nu sa te faca clientul lui )

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google