Vreau Sa-mi Pun Motor Pe Benzina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Mersi frumos de informatii, ramane de vazut cati bani o sa am exact si sa vad care e cea mai ieftina masina de noua.

    Comment


    • #47
      Daca faci rost de bani, i-ati o masina noua. O sa vezi diferenta majora... ai "scapat" de bani din prima, insa nu mai deschizi capota motorului --- decat sa admiri motorul...

      Comment


      • #48
        mai andrei nu te speria asa de motoarele diesel. am si eu diesel si sunt extrem de multumit de el. dupa cum a zis si colegul, cauta un motor de pe unul cu dauna totala si ai sa te bucuri de el mult si bine daca e intretinut. cand il cumperi ia pe cineva care se pricepe. multa bafta!
        Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

        Comment


        • #49
          Ori ai fost ghinionist ori nu stii sa mergi cu un diesel.Te intreb si eu ca idee:ce stil de condus ai sportiv sau la consum?La ce ture schimbi?
          Sfatul meu :mai bine il vinzi,decat sa faci transplantul asta.Prea multa munca,bani si timp pierduti aiurea si nu o sa merite asta in cazul in care si reusesti.
          Daca totusi vrei sa faci asta mai bine iti iei alt motor diesel si sa il intretii cum trebuie si nu o sa ai probleme.Cunosc destui cu 1.5 dci de 65 cp care au si 65.000 km si 90.000 si nu au schimbat nimic pana acum ca sa nu zic ca sunt altii pe forum cu km multi fara probleme dar personal nu ii cunosc.
          Last edited by Pacco; 26 November 2011, 19:30.
          sigpic

          Comment


          • #50
            Bai, deci ati zis ca un motor diesel se invarte in jurul a 500-700 E, adaugand manopera il duce la maxim 1000 E cheltuiala.

            Daca o vinde pe 1000, ii mai trebuie minim 2000 sa cumpere alta masina, existand riscul sa'si mai ia o teapa. Deci din start, doua minusuri.


            Nu mai bine cauta el un motor diesel pe la un centru de dezmembrari sau la un service?! Eu cred ca se pot gasi si motoare bune.


            E stiut faptul ca toti cautam varianta cea mai simpla de rezolvare a unei probleme, dar sa nu uitam ca nu'i musai sa fie si cea mai ieftina.
            If it ain't broke, don't fix it!

            Comment


            • #51
              Originally posted by andrei.b91 View Post
              Mersi frumos de informatii, ramane de vazut cati bani o sa am exact si sa vad care e cea mai ieftina masina de noua.
              Nu vi se pare ca Andrei,dupa ce a primit o serie de sfaturi, si a facut-o politicos,urmeaza sa hotarasca singur ce va face in continuare?Mai are rost sa-l bulversam?
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #52
                Mi-as fi luat masina noua din prima, dar din pacate n-au fost bani decat sa fi facut un efort destul de mare la momentul respectiv, stiam ca voi avea probleme cu o masina second hand da nu mi-as fi inchipuit ca o sa ajung sa bag in ea cat am dat pe ea. Adevarul e ca nimic nu se compara cu o masina noua.
                Pacco: fiind prima masina iti dai seama ca primele luni nu am condus asa de bine pentru ea, dar nici nu am rupt-o in doua nu m-am apucat sa ma invart cu ea, n-am mers subturat si nici nu am mers in 3500-4000 de turatii, schimb numai la 2500 si in general merg cam in 2000 de turatii in a patra prin oras.
                Niki B: pai probabil o sa-mi iau tot un diesel daca sa pun un motor pe benzina ma costa asa mult cum spune Costi-bc. ca sa fiu sincer nu stiu daca as putea sa mai fac rost de inca 2000 pentru alta masina si chiar si asa cum ai spus si tu exista sansa sa-mi mai iau o teapa, probabil o sa ii iau un motor diesel, incerc sa fac rost de 3 taloane rabla cand reusesc asta dau masina pe cat pot si fac leasing la una noua, nu vad alta varianta

                IancuMic: Nu ma bulversati, sunt deschis la orice idee daca are careva vreuna mai buna.
                Si totusi daca stie careva care este cea mai ieftina masina de noua cu o dobanda cat mai mica la leasing... Eu initial am vrut sa-mi iau un renault symbol care la momentul respectiv era 6500 de euro sau 7000 cu toate taxele ceva de genul, vroiam sa fac un leasing aveam 3400 de euro pe care vroiam sa ii dau avans leasingul il faceam pe 5 ani. Am fost la reprezentanta am discutat, le-am zis de avans si ca vreau sa fac pe 5 ani si mi-au spus ca o sa am o rata lunara de 128 de euro ceea ce mi s-a parut foarte mult dat fiind faptul ca e pe 5 ani si eu achitam jumatate din suma, furt pe fata. Stiam ca dobanzile sunt mari la leasing, dar chiar asa? mai ales in conditiile in care eu achitam jumatate din suma in avans? Din mom ce fac leasing la o masina de 7000 de euro inseamna ca n-am bani, cum poti sa fi atat de nesimtit sa bagi o asemenea dobanda in conditiile in care masina e 7000 iar eu platesc 3400 in avans? N-ar fi mai logic sa bage astfel de dobanzi ptr cei ce isi iau masini de la 20000-30000 de euro in sus?
                Last edited by andrei.b91; 27 November 2011, 03:14. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #53
                  in locul tau as gasi un mecanic adevarat prima data. as duce masina la el sa desfaca motorul si sa spuna ce-i de facut. segmentare , distributie , chiuloasa (rectificata sau sh) am inteles ca trebuie facute. garnitura de chiuloasa , ulei , antigel , filtre... altceva ? pana aici stai sub 1000 de euro si daca mecanicul face treaba buna nu o sa mai ai probleme cu motorul
                  incearca eventual o discutie telefonica cu aurelian68 si vezi daca ar face lucrarea asta si cat ar costa sau gaseste un mecanic de incredere
                  pui masina asta care o ai "pe picioare" si exploatata corect o tii cativa ani fara probleme.
                  o/____\o
                  (i)
                  .........

                  Comment


                  • #54
                    andrei eu nu am dci dar dupa tot ce ma citit dau acelasi sfat ca si costi . mergi intr-un servis dacia si spune ce vrei sa faci , aia aia aia aia si mecaniciu o sa-ti spuna un pret pe manopera . la particular iesi undeva la maxim 40% mai ieftin si dupa aceea unele piese din dezmembrari altele noi unele din motorul bulit refaci masina . nasol pentru tine
                    dar atunci cand ai cumparat motorul ala cum arata , masina mergea ok , un sevis de test nu ai gasit , un prieten care are si el dci sa vada merge- clantane- scoate fum sau ai cumparat masina noaptea ?

                    Comment


                    • #55
                      Probabil ai fiert motorul odata.
                      Acuma daca ai fiert motorul odata chiulasa e clar deformata, garnitura e dusa. De aceea ai apa in ulei, de la apa din ulei s-a dus turbo.
                      Acuma eu nu stiu ce piese ai folosit pana acuma la reparatii dar daca ai pus turbo de china aia si fara apa in ulei tine 2 luni.....
                      Sa fii cu ochi pe indicatorul de temperatura apa ca de aia este pus acolo, ca altadata chiar daca s-a dus termostatul sa n-o fierbi.
                      Si de ce trebuie segmentare i-ai luat o compresie si e asa in balarii?

                      Daca pui motor sh esti sigur ca pui ceva valabil?

                      La minim o garnitura, o planare de chulasa si un turbo ar rezolva problema.

                      Comment


                      • #56
                        andrei.b91 uite aici o oferta , banuiesc ca omul e de buna credinta.http://www.loganclub.ro/forum/showpo...97&postcount=1 Acum am vazut ca e cam departe.

                        Comment


                        • #57
                          mai bine iti adaptezi un alt motor mai smecher decat sa pui un 1.4 , incearca sa bagi un 1.9 tdi ca oricum trebuie sa schimbi totul

                          Comment


                          • #58
                            Mai bine documenteaza-te sa vezi ce implica montarea acestui motor,altul decat cele pentru care a fost proiectat platforma Logan;am expus destul de clar mai sus.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #59
                              ba da ... un 1.9 tedei cu t rosu si i negru de la fum de pe un golf 3 cu maxim 100.000 km eu zic c-ar arata mai bine pe masina ... chit c-o tii in fata blocului si n-ai voie sa mai mergi cu ea

                              copii... ce sa le faci?
                              o/____\o
                              (i)
                              .........

                              Comment


                              • #60
                                Salut.

                                Nu poti cere o oferta de la service dacia atit pentru piese cat si pentru manopera? Daca faci toate la un loc beneficiezi si de garantie si astfel o perioada esti asigurat. Nu costa nimic, sa ceri o oferta de pret de la mai multe service-uri.
                                O alta treaba. Iti incerci norocul la case de asigurari si banci si intrebi de masini ca a ta, pe care s-a dat dauna totala. Vezi poate ai noroc si motorul e neatins. Chiar acum am vazut unul la satu mare. Partea din spate zdrobita, partea fata insa neatinsa. Motor 1.5dci din 2006. S-a dat toata masina cu 1000euro.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google