Bataie De La Caseta De Directie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bataie De La Caseta De Directie

    salut,am schimbat pivotii de la brate si dupa o zi a iesit unul,noroc ca la viteza mica,am fost nevoit sa ajung acasa cu masina in vit a 2 max,am fost din nou la mecanic care a rezolvat problema cu trei puncte de sudura la pivoti jos dar am ramas eu cu una mai mare,pe partea dreapta unde a iesit pivotul din brat a spus ca am o bataie din caseta de directie,e o bucsa pe acolo de teflon care cica s-a uzat,directia functioneaza k dar la deniveari mai aud un pocnit,stie cineva daca pot inlocui saiba aia din teflon doar sau trebuie alta caseta de directie,a mai schimbat cineva sau sant singurul care pateste?

  • #2
    daca ai servo o sa inceapa sa-ti curga lichidu pe la caseta, iar caseta se poate reconditiona (sunt ateliere specializate in asa ceva) sau trebuie inlocuita.
    eu lucrez in service auto si la noi nu se inlocuiesc pivoti sau bucsi la brat, cel mai bine si mai sigur e sa schimbi bratu cu totu.
    gandeste-te ce se putea intampla daca erai cu familia in masina si aveai ceva viteza si se intampla ceea ce ai patit tu ca sfat prietenesc, fa bine si schimba-ti bratele
    sigpic

    Comment


    • #3
      Aceeasi problema o am si eu. Acum 2 luni am schimbat capul de bara stanga si acum a inceput sa troncane caseta pe partea stanga la gropi. Din cate stiu bucsa aia de teflon se numeste palier antizgomot. Stie cineva unde pot gasi asa ceva?

      Comment


      • #4
        MAXMEMBER este sait unde poti gasi piese de logan,le poti si comanda

        Comment


        • #5
          Nu se merita sa schimbi pivotii sau bucsele la brate. Mai multa munca si nu prea e de calitate rezultatul, mai ales ca la Logan nu sunt pivotii cu suruburi sau cu nituri ca la alte masini ci sunt capsati in brat...deci clar, nu iesa treaba de calitate. Magazine sunt destule. Depinde de ce preferinte ai si ce buget.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Claudeel View Post
            Aceeasi problema o am si eu. Acum 2 luni am schimbat capul de bara stanga si acum a inceput sa troncane caseta pe partea stanga la gropi. Din cate stiu bucsa aia de teflon se numeste palier antizgomot. Stie cineva unde pot gasi asa ceva?
            eu am rezolvat problema,la servo nu e nici o bucsa de teflon,eu am cumparat-o aiurea,este o bieleta,trebuie vazut sa nu aiba joc,eu am schimbat-o cam tarziu,a fost 50 roni,a trebuit sa schimb si semeringul de la caseta pt ca pierdeam ulei.acum totul e k.

            Comment


            • #7
              Mai exact care bieleta? Sau ce e acolo ca nu stiu, este vorba de bieleta de directie? m-am saturat de atata troncaneala, un mecanic mi-a spus ca nu am ce sa fac si trebuie sa schimb caseta! HA! de unde 400 ron de una noua !

              Bucsa pe care ai cumparat-o arata asa?
              Attached Files
              Last edited by 77sky; 12 March 2012, 20:35.

              Comment


              • #8
                stie cineva cum se repara o pompa servo electrica,am înteles ca se schimba carbunii,ceva vreun tutorial?

                Comment


                • #9
                  va salut, acum cand am fost la revizi de 70000 km, mecanicul a observata ca in partea drepta imi umezeste ulei caseta de directie. desi nu s eaude nici un toncanit, si nici nu am vazut ulei sub maisna, as vrea sa va intreb ce sa fac? meanicul zicea ca, aceasta, caseta de directie, trebuoe schimata, si costa undeva la 1200 ron?

                  Comment


                  • #10
                    urmareste zona si daca nu scapa mult lichid de servo, completeaza si las-o asa. (nu-s mecanic, dar nu vad de ce ai da o palarie de bani pe o caseta noua doar pt asta)
                    mie de ex imi scapa putin pe la axul pompei hidraulice. o schimb doar cand o fi sa scape mult. pana atunci, nu vad vreo problema grava.
                    Last edited by zeegermans; 27 March 2012, 18:31.
                    internal combustionizer

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by catalintal View Post
                      va salut, acum cand am fost la revizi de 70000 km, mecanicul a observata ca in partea drepta imi umezeste ulei caseta de directie. desi nu s eaude nici un toncanit, si nici nu am vazut ulei sub maisna, as vrea sa va intreb ce sa fac? meanicul zicea ca, aceasta, caseta de directie, trebuoe schimata, si costa undeva la 1200 ron?

                      Confirm cele spuse de mecanic, in ceea ce priveste faptul ca nu se fac reparatii de acest gen la caseta de directie; se inlocuiesc.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Claudeel View Post
                        Mai exact care bieleta? Sau ce e acolo ca nu stiu, este vorba de bieleta de directie? m-am saturat de atata troncaneala, un mecanic mi-a spus ca nu am ce sa fac si trebuie sa schimb caseta! HA! de unde 400 ron de una noua !

                        Bucsa pe care ai cumparat-o arata asa?
                        da numai ca este galbena,cica e pentru caseta mecanica,am aruncat-o.

                        Originally posted by zeegermans View Post
                        urmareste zona si daca nu scapa mult lichid de servo, completeaza si las-o asa. (nu-s mecanic, dar nu vad de ce ai da o palarie de bani pe o caseta noua doar pt asta)
                        mie de ex imi scapa putin pe la axul pompei hidraulice. o schimb doar cand o fi sa scape mult. pana atunci, nu vad vreo problema grava.
                        este un simering acolo,e usor de inlocuit si costa 12 lei,de ce ar trebui inlocuita caseta pt un simering?eu am schimbat simeringul de vreo 4 luni,nu mai pierde un strop de lichid.
                        Last edited by gaby2010; 29 March 2012, 10:59. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google