Schimbat Injector Sau Reparat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    am inteles ca e din cauza chitului sau ceva gen si ca ar trebuii decat chitul facut...

    Comment


    • #17
      Costa 495 ron de injector cu cel vechi la schimb.www.delphidieselpoint.ro

      Comment


      • #18
        Da, injectoarele se pot desfunda in cazul in care sunt infundate sau se schimba diuzele daca este nevoie. Un set de injectoare noi din cate stiu eu ajunge la 4000 de lei tot setu iar pe bucata 1200-1400 lei depinde de pe unde le iei.
        sigpic

        Comment


        • #19
          Goodman are dreptate, un injector costa intre 1000 si 1200 ron bucata si la set se pot gasi cam la 3500 - 3900 ron ( depinde de ce oferta gasesti in acel moment). Injectoarele se pot repera dar nu iti poate garanta nimeni ca vor functiona corespunzator sau ca macar vor functiona. Cel putin in service nu se accepta repararea lor din aceasta cauza.
          Parerea mea ar fi sa le schimbi ( sau sa-l schimbi) decat sa le repari ca s-ar putea sa le mai repari odata...
          Megane II faza II 1.5dcI K9K

          http://www.loganclub.ro/forum/b_189_ygn_2-t41493.html

          Comment


          • #20
            injectoare le se repara

            injectoarele de lodan diesel se repara dar nu va speriati ca s-ar putea sa fie numai unul cazut, si masina nu porneste, nu va luati dupa multi necunoscatori , de verificat ar trebui verificata pompa ,capul ridicator de presiune ca daca are bilele uzate inseamna ca a bagat span in injectoare si atunci e alta treaba, sunt multe parei Bune dar si proaste, consultati-va inainte de a schimba totul la un pret exorbitant.

            injectoarele de lodan diesel se repara dar nu va speriati ca s-ar putea sa fie numai unul cazut, si masina nu porneste, nu va luati dupa multi necunoscatori , de verificat ar trebui verificata pompa ,capul ridicator de presiune ca daca are bilele uzate inseamna ca a bagat span in injectoare si atunci e alta treaba, sunt multe parei Bune dar si proaste, consultati-va inainte de a schimba totul la un pret exorbitant.. Atentie mare la acest tip de injectoare ! daca raman fara motorina se blocheaza imediat, cauzele stricarii lor : ulei neschimbat la timp , filtru de ulei, filtru de motorina, motorina ( calitatea ei ), . Cam multe griji , dar daca esti atent cu ele merg mai nene nu gluma . nu sunt tractoare ca sa bagam orice fel de ulei si motorina in ele ,motorina aceasta de la orice peco vreti nu mai unge capul pompei ca motorina veche , asta e mult mai " curata" de lubrifiant, smirgheluieste tot ce prinde in cale.

            injectoarele de lodan diesel se repara dar nu va speriati ca s-ar putea sa fie numai unul cazut, si masina nu porneste, nu va luati dupa multi necunoscatori , de verificat ar trebui verificata pompa ,capul ridicator de presiune ca daca are bilele uzate inseamna ca a bagat span in injectoare si atunci e alta treaba, sunt multe parei Bune dar si proaste, consultati-va inainte de a schimba totul la un pret exorbitant.. Atentie mare la acest tip de injectoare ! daca raman fara motorina se blocheaza imediat, cauzele stricarii lor : ulei neschimbat la timp , filtru de ulei, filtru de motorina, motorina ( calitatea ei ), . Cam multe griji , dar daca esti atent cu ele merg mai nene nu gluma . nu sunt tractoare ca sa bagam orice fel de ulei si motorina in ele ,motorina aceasta de la orice peco vreti nu mai unge capul pompei ca motorina veche , asta e mult mai " curata" de lubrifiant, smirgheluieste tot ce prinde in cale.
            Last edited by firmamav; 29 November 2011, 21:17. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #21
              nu va luati dupa necunoscatori si nu incercati sa apelati la oricine atunci cand vreti sa reparati injectoarele. asa cum s-a precizat mai sus, singurii care pot repara profesional injectoarele sunt cei din reteaua delphi diesel point

              eu am patit-o, dar de cand le-am reparat profesional masina se comporta normal si nu am avut probleme pana acum

              de fapt am fost de fata cand s-a facut reparatia, la Endor Diesel din Buzau, dupa ce le-au fost schimbate duzele si supapele, injectoarele au fost montate pe un banc special, Hatrige CRPC, daca nu ma insel si acolo au fost calibrate electronic iar dupa aia s-a introdus un cod pentru fiecare injector in calculatorul masinii. daca pompa genereaza span mi-au verificat inainte de a-mi repara injectoarele atunci cand mi-au schimbat filtrul de motorina

              cred ca am iesit cel mai ieftin posibil, mai ales ca reparatia este profesionala si certificata de Delphi din cate am inteles. de fapt m-am convins si dupa cum arata service-ul si dupa cate scule am vazut pe acolo. au unele poze si pe site

              asa ca, vorba lui firmamav, "nu va luati dupa necunoscatori" si documentati-va inainte de a arunca cu banii...

              Comment


              • #22
                Buna seara, revin....acum 2 zile am reparat masina....dupa ce am facut primul test la autonesti si nu am fost multumit de cum l-au facut si ceea au facut, m-am dus la simpotrans colentina, mi-au facut dinou diagnoza, aceasi eroare , injector 3 ars, mi-a facut testul de retur, toate sunt ok, doar injectorul 3 dadea mult mai mult pe retur....mi-au desfacut rezervorul, span nu estein rezervor.Bun dupa toate asta, am comandat 1 bucata injector, 1235, cam asa, montaj, etc total 1400.
                Acum ,din ce am invatat si eu , sunt 2 tipuri de defecte ale injectorelor....ori duzele sunt infundate , decalibrate etc, si se pot schimba si de cele mai multe ori cu rezultate ff bune, ori varianta de 1% si anume se arde partea electronica sau mai corect ceva legat de genul asta ,nu cred ca are parte elctronica in el (bobina sau cam asa ceva)...din pacate la mine a fost varianta a-2a si nu s-a putut repara.

                @firmamav- nu te supara, dar nu iti intelg postul, spui chiar aberatii acolo, in afara de faptul ca te repeti si nici tu nu stii de ce.....ce treaba are uleiul cu injectoarele:O???
                Last edited by b13acc; 14 December 2011, 23:15.

                Comment


                • #23
                  Mia exista si varianta a-3-a schimbai corpul injectorului cu altul,functionabil,(ma refer la bobina) puneai o supapa noua originala, calibrai injectorul, scriai codul injectorului in memoria calculatorului de injectie si ieseai mult mai ieftin, estimez undeva pe la 500 ron.

                  Comment


                  • #24
                    si eu am trecut prin asta am avut 3 injectoare care nu lucrau in parametri + pompa care baga span. reparatia m-a dus la 3300 ron: tester + vreificat injectoare pe banc + schimbat duze la cele 3 injectoare + schimbat pompa cu una noua + scris coduri la injectoare si calibrarea lor in calculatorul masini + filtru + curatat rezervor si traseu alimentare. pompa m-a costat 450 eur noua iar repararea cu tot cu testare a unui injector 350 ron.reparatia am facut-o la 154000 km pana atunci nu am avut probleme, motorina numai din peco. La service mi-au zis sa nu bag aditiv in motorina ci numai motorina simpla de la pompa. Pompa veche am dat-o la un baiat care are dezmembrari cu 400 ron deci 3300-400= 2900 ron paguba , destul de ieftin zic eu fata de ce am vazut ca se discuta mai sus.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by canabis888 View Post
                      si eu am trecut prin asta am avut 3 injectoare care nu lucrau in parametri + pompa care baga span. reparatia m-a dus la 3300 ron: tester + vreificat injectoare pe banc + schimbat duze la cele 3 injectoare + schimbat pompa cu una noua + scris coduri la injectoare si calibrarea lor in calculatorul masini + filtru + curatat rezervor si traseu alimentare. pompa m-a costat 450 eur noua iar repararea cu tot cu testare a unui injector 350 ron.reparatia am facut-o la 154000 km pana atunci nu am avut probleme, motorina numai din peco. La service mi-au zis sa nu bag aditiv in motorina ci numai motorina simpla de la pompa. Pompa veche am dat-o la un baiat care are dezmembrari cu 400 ron deci 3300-400= 2900 ron paguba , destul de ieftin zic eu fata de ce am vazut ca se discuta mai sus.
                      Si dupa parerea ta se merita sa ai masina cu motor diesel!?!?
                      Cu banii care iai dat tu pe reparatie bagai benzina de 250 de ron pe luna timp de iun an. Astia sunt doar banii de piese; daca mai iei si motorina in calcul ia zi se mai renteaza sa ai motor diesel??

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by ady24 View Post
                        Mia exista si varianta a-3-a schimbai corpul injectorului cu altul,functionabil,(ma refer la bobina) puneai o supapa noua originala, calibrai injectorul, scriai codul injectorului in memoria calculatorului de injectie si ieseai mult mai ieftin, estimez undeva pe la 500 ron.
                        de te ascultam................................

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Goodman View Post
                          Da, injectoarele se pot desfunda in cazul in care sunt infundate sau se schimba diuzele daca este nevoie. Un set de injectoare noi din cate stiu eu ajunge la 4000 de lei tot setu iar pe bucata 1200-1400 lei depinde de pe unde le iei.
                          lool. mama!! adica aproape 1000 de euro?!?!?!
                          De vanzare BMW 316 negru din 1997 full option 4 usi ; climatronic; dublu airbag; servodirectie oglinzi+geamuri+scaune electrice ; abs etc.....850 euro pe numere rosii; o inmatriculezi in bulgaria si te mai costa 200 de euro da ai masina!!! si ce masina!!
                          Bun!! un BMW cu totul cu motor+roti+caroserie; este mai ieftin decat 4 injectoare.....ahahahahaaa ma apuca nebunia!!!!!
                          Il puteti vedea la ozana.. e parcat chiar in fata liceului de chimie.
                          In fiecare zi trec pe langa el ca asta e drumul meu spre servici si de fiecare data cand il vad imi strica ziua; cand ma gandesc ce rahat de masina mi-am luat cu 5000 de euro in 2009 si am mai bagat inca 2000 de euro in ea si tot stricata sta in parcare (de curand ars electromotorul) imi vine sa-mi iau campii!!

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google