Probleme Pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cunosc eu un baiat bun cu care an facut doua motoare de la zero.Masinile sunt de firma si functioneaza f.bine una de un an si una de patru luni.Daca vrei te pun in legatura cu el, sta pe la policolor.

    Comment


    • #17
      Originally posted by gabidelin View Post
      Vreau si eu un mecanic bun. Nici la mine nu mai porneste deloc. Pur si simplu am mers toata seara cu masina si dimineata nu a vrut sa mai porneasca. Nu stiu ce sa fac!
      asa am patit si eu.zimi si mie cum ai rezolvat

      Comment


      • #18
        robert37 am avut si eu aceasta problema cu pornire greoaie sau deloc. Logan 1.5 65 kp 2006, ori pornea din 20 chei , ori o trageam ca sa porneasca. daca era cald afara pornea, daca era frig nu mai pornea. In service am gasit si rezolvarea , toate cele 4 bujii incadescente arse. De atunci merge brici.

        Comment


        • #19
          Salut. Am si eu o problema asemanatoare. Nu imi porneste la rece decat impinsa..chiar si dupa 2-3 metri. Am verificat bujii-le, injectoarele, i-am facut test dar nu mi-a dat nici o eroare..Mecanicul mi-a spus ca problema este pompa de inalta presiune dar am schimbat 2 deja si nici asta nu m-a ajutat. Un sfat ce sa mai incerc?

          Comment


          • #20
            un nimeni: De aia ca o sa bage bani in el pana se plictiseste; probat de mine
            piston topit =1200 euro refacut motorul
            turbina defecta =400 euro (baga ulei in admisie de aici si injectoare praf)
            injectoare praf =400 euro
            pompa de injectie=?! nu stiu cat o sa ma coste ca sa defectat recent
            electromotor mort=100 euro asta ca am dat la cheie pana la luat draq
            Hai mai zi ceva acum
            Bine ca i-am pus cauciucuri de iarna+schimbat distributia+baterie noua+ITP=2000ron
            Deci dupa ce am bagat atatia bani in ea dom profesor "gicule" ce imi recomanzi ?? Aaaa stiu eu ce o sa fac....o repar iau 1800 de euro pe ea imi iau logan cu 2500-3000 de euro 1.4mpi si ii pun gaz.
            NU MAI VREAU DIESEL NICIODATA!! NICI DEGEABA!! SI NICI PE LUMEA CEALALTA!!

            -acuma sincer iti spun ca fara ceva probleme dinainte nu se putea topi pistonul,probabil mecanicul ti-a spus cauza si tu ai uitat sa o mentionezi...
            -daca ti s-a defectat turbina,nu trebuia sa mai mergi asa cu ea si sa o repari,asa evitai problemele cu injectoarele
            -pompa se mai strica acuma depinde de motorina si filtre-poate tine si de ce noroc ai
            -la electromotor ai dat puna ai topit periile pe rotor si l-ai zapacit,normal ca te-a costat daca o porneai impinsa si mergeai la electricean te costau 50 ron periile +manopera,dar no,romanul destept....

            Restul de cheltuieli le aveai si cu o masina pe benzina(cauciucuri,baterie,itp, distributie).Si nu ne-ai spus daca ai schimbat uleiul la timp si daca a fost bun,impreuna cu filtrele+motorina de unde ai luat-o....sunt convins ca ai bagat si din galeata si nu ai facut reviziile cand trebuia si cum trebuia. Daca am gresit te rog frumos sa ma contrazici.
            Last edited by 77sky; 15 March 2012, 15:14.

            Comment


            • #21
              salutare. si eu am avut o problema asemanatoare. tot logan 1.5 dci, la cald pornea fara probleme, la frig, dadeam la automat de ma plictiseam...la fel, ba injectoare, ba bujii, ba filtre...nimic.....pana la urma am descoperit ca nu era functional releul de la bujii.......adica nu incalzea bujiile si logic ca nu pornea.....350 ron releul si problema mea a luat sfarsit! bafta

              Comment


              • #22
                o problema asemanatoare am avut si eu, toata iarna mi a pornit f f greu cum a venit caldura a pornit la sfert....

                Comment


                • #23
                  Nu am stat sa citesc toate randurile,eu va dau un sfat,in cazul in care porneste greu,mergeti in prima faza la o diagnosticare,daca aici totul este in regula,traversati si mergeti la un pompangiu renumit(din vorba-n vorba se poate afla de unu) si puneti tot ce inseamna injectie la un test pe banc,acest test se cheama centricubare,aici va spune tot ce are sistemul de injectie,faptul ca pompita dimineata nu ramine la fel de tare,asta inseamna ca pierde presiune motorina pe instalatie si asta se intampla in general cand supapele de retur sau dus la 2-3-4 injectoare.
                  Pt. cei din Bucuresti va ot trimite la un pompangiu meserias pe prelungirea Ghencea.
                  Stima!
                  sigpic
                  Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                  pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                  Comment


                  • #24
                    Buna, am si eu probleme cu un diesel 1.5, al naibii daca vrea sa mai porneasca. Am dus-o la service si mi-a dat injectoarele jos, intradevar 2 erau infundate, le-au facut, le-au pus sus si tot nu porneste. Au dat cu spray de pornire si tot nu vrea... pe test au zis ca le da un releu de la computer motor, dar au sters eroarea si nu mai apare, cum ca era doar memorata. Intrebarea mea este daca poate fi acel releu si unde se afla acesta ca stau si ma uit la ea in curte si nu vrea sa porneasca, iar privind pompita de amorsare la mine se goleste, dar dau la ea pana se umple si normal era sa porneasca dar nu porneste...sa fie si din acea pompita ? Va multumesc

                    Comment


                    • #25
                      vezi daca iti vine motorina in capul injectoarelor cind dai la automat. slabesti o piulita (cheie fixa de 17 )de la un injector si dind la automat trebuie sa iasa motorina pe acolo.fa-i verificarea asta si spune cum e.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by loganstt View Post
                        Buna, am si eu probleme cu un diesel 1.5, al naibii daca vrea sa mai porneasca. Am dus-o la service si mi-a dat injectoarele jos, intradevar 2 erau infundate, le-au facut, le-au pus sus si tot nu porneste. Au dat cu spray de pornire si tot nu vrea... pe test au zis ca le da un releu de la computer motor, dar au sters eroarea si nu mai apare, cum ca era doar memorata. Intrebarea mea este daca poate fi acel releu si unde se afla acesta ca stau si ma uit la ea in curte si nu vrea sa porneasca, iar privind pompita de amorsare la mine se goleste, dar dau la ea pana se umple si normal era sa porneasca dar nu porneste...sa fie si din acea pompita ? Va multumesc
                        A sarit de la punct distributia; sau pompa de inalta nu mai face inalta )
                        Oricum o dai sau o iei tot un harb ai in care bagi bani cu nemiluita!!
                        Scuze dar nu m-am putut abtine!! Hopa releu?! vezi ca pe volanta ai un senzor care citeste rotatia; stergel pe ala de praf si mai incearca; da nu cred ca e de la praf ca ala e magnetic!!
                        AZI AM SCAPAT DE COSMARUL VIETII MELE 8000 DE EURO M-A COSTAT
                        5000 ACHIZITIA IN 2008 RESTUL REPARATII.
                        AM DAT-O CU 1000 DE EURO DEFECTA DAR AM SCAPAT DE EA)
                        DACA FAC UN CALCUL IESEAM MAI IEFTIN CU TAXIUL!!
                        8000EURO : 36LUNI= 222 DE EURO PE LUNA SI AICI NU AM PUS MOTORINA+TAXE+IMPOZITE+ITP+REVIZII.
                        ADICA EU AM CONSUMAT 10 MILIOANE PE LUNA CU UN HARB?!
                        PAI DE 10MIL. MERGEAM CU TAXIUL DE MA PLICTISEAM; DAR DEH SNOBISMUL E LA MODA IN ROMANIA. DOBITOC AM FOST!! INTR-UN ORAS CA BUCURESTIUL UNDE AM ATATEA VARIANTE DE TRANSPORT MI-A TREBUIT CEA MAI "IEFTINA MASINA"-CONSUM PUTIN CU, COSTURILE CELE MAI MARI!!
                        DOBITOC AM FOST!!

                        Originally posted by AGENTUL NYT View Post
                        Nu am stat sa citesc toate randurile,eu va dau un sfat,in cazul in care porneste greu,mergeti in prima faza la o diagnosticare,daca aici totul este in regula,traversati si mergeti la un pompangiu renumit(din vorba-n vorba se poate afla de unu) si puneti tot ce inseamna injectie la un test pe banc,acest test se cheama centricubare,aici va spune tot ce are sistemul de injectie,faptul ca pompita dimineata nu ramine la fel de tare,asta inseamna ca pierde presiune motorina pe instalatie si asta se intampla in general cand supapele de retur sau dus la 2-3-4 injectoare.
                        Pt. cei din Bucuresti va ot trimite la un pompangiu meserias pe prelungirea Ghencea.
                        Stima!
                        Am scapat de cosmar bree) l-am vandut pe 1000 de euro!! si uite asa nu ajung ca tine un veteran pe acest forum (nju ma mai doare capul); gata cu motoarele diesel nu vreau sa mai aud de asa ceva cat mai traiesc; bafta in continuare!! sunt un fleac!!
                        Last edited by un nimeni; 26 March 2012, 17:42. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by meggeo82 View Post
                          vezi daca iti vine motorina in capul injectoarelor cind dai la automat. slabesti o piulita (cheie fixa de 17 )de la un injector si dind la automat trebuie sa iasa motorina pe acolo.fa-i verificarea asta si spune cum e.
                          am desfacut si vine motorina cu presiune.

                          Originally posted by un nimeni View Post
                          A sarit de la punct distributia; sau pompa de inalta nu mai face inalta )
                          Oricum o dai sau o iei tot un harb ai in care bagi bani cu nemiluita!!
                          Scuze dar nu m-am putut abtine!! Hopa releu?! vezi ca pe volanta ai un senzor care citeste rotatia; stergel pe ala de praf si mai incearca; da nu cred ca e de la praf ca ala e magnetic!!
                          AZI AM SCAPAT DE COSMARUL VIETII MELE 8000 DE EURO M-A COSTAT
                          5000 ACHIZITIA IN 2008 RESTUL REPARATII.
                          AM DAT-O CU 1000 DE EURO DEFECTA DAR AM SCAPAT DE EA)
                          DACA FAC UN CALCUL IESEAM MAI IEFTIN CU TAXIUL!!
                          8000EURO : 36LUNI= 222 DE EURO PE LUNA SI AICI NU AM PUS MOTORINA+TAXE+IMPOZITE+ITP+REVIZII.
                          ADICA EU AM CONSUMAT 10 MILIOANE PE LUNA CU UN HARB?!
                          PAI DE 10MIL. MERGEAM CU TAXIUL DE MA PLICTISEAM; DAR DEH SNOBISMUL E LA MODA IN ROMANIA. DOBITOC AM FOST!! INTR-UN ORAS CA BUCURESTIUL UNDE AM ATATEA VARIANTE DE TRANSPORT MI-A TREBUIT CEA MAI "IEFTINA MASINA"-CONSUM PUTIN CU, COSTURILE CELE MAI MARI!!
                          DOBITOC AM FOST!!



                          Am scapat de cosmar bree) l-am vandut pe 1000 de euro!! si uite asa nu ajung ca tine un veteran pe acest forum (nju ma mai doare capul); gata cu motoarele diesel nu vreau sa mai aud de asa ceva cat mai traiesc; bafta in continuare!! sunt un fleac!!


                          senzorul e nou, ca avea un prieten si i l-am pus sa vedem daca da vreun semn, ca am mai citit pe forum si de asta si daca tot il aveam al andemana am incercat si tot degeaba. Daca era distributia sarita de la punct nu trebuia sa nu mai invarta normal ? nu stiu, intreb, k motorul se invarte normal
                          Last edited by loganstt; 28 March 2012, 18:04. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #28
                            Nu cred ca ai distributia sarita,totusi verifica injectoarele din cate stiu eu nu se infunda,se uzeaza supapele de retur si pierde presiune,dupa ce amorsezi pompa scoti furtunasele de la returul injectoarelor si pui pe cineva sa dea la automat,injectoarele care arunca jetul de motorina mai mare sunt defecte,trebuie inlocuite supapele.

                            Comment


                            • #29
                              Spuapape le zici la diuza injector? ca alea mi-au schimbat la alea doua care ziceam ca mi le-au depistat ca si infundate, ca mi le-a pus pe un aparat care o zis ok, e pentru asa ceva.
                              Last edited by 77sky; 29 March 2012, 00:00.

                              Comment


                              • #30
                                Supapa retur retine motorina sub presiune,iar diuza pulverizeza motorina in capul pistonului atunci cind primeste injectorul comanda din calculator la momentul potrivit, la tine au schimbat diuzele.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google