Observ ca sunt multe Loganuri diesel care nu mai pornesc de la o vreme si problema e trasa la indigo. Tragedia e ca mecanicii ridica din umeri, testele sunt bune si bietii oameni baga bani tot mai multi. Avand cam aceeasi problema parca mi-e frica sa ma duc in service. Am fost la reprezentanta in Piatra Neamt, nimic suspect la prima vedere au zis s-o las de pe o zi pe alta. Cel putin am aflat ca este interzis s-o pornesc impinsa ca sa nu rup cureaua de distributie, dar de nevoie mai risc. voi ce ziceti?
Probleme Pornire
Collapse
X
-
Sunt multe cauzele pentru care nu mai porneste acest tip de motor!
Ceea ce poti face tu este sa iei o cheie fixa de 17 si sa desfaci o conducta de presiune de la un injector! Dai la cheie si pui pe altul sa vada daca arunca motorina cu presiune!! Cand zic cu presiune ; trebuie sa arunce corespunzator!!
Asa verifici pompa de inalta daca functioneaza!! Daca constati ca arunca treci la senzorul de pe volanta (vezi daca nu ia iesit mufa). Daca nici asta nu e cauza; verifici sa nu fie sarita de la punct!! Bine! implicit verifici si injectoarele vezi daca nu cumva dau prea mult pe retur!!
Nu-i asa ca e varza motorul asta?!?!!
Este prea complicat!! si se strica repede!!
Cu cat mai simplu cu atat mai eficient!! Adica schimb-o cu benzinar!!
Comment
-
Frate, inca 2-3 posturi despre cat de naspa e dizelu` si o sa incep sa ma simt jignit. Sincer imi pare rau de neplacerile avute cu masina dar cu intretinere corespunzatoare nu cred ca poti avea belelele pe care le-ai avut tu dar asta nu inseamna ca oricine are diesel are masina de kkt. Probleme apar ca la orice masina (poate la modelul asta apar mai multe si mai grave) dar de muuulte ori sunt erori de exploatare.
Nu te supara frate, era doar o opinie.Cunoscatorii stiu, inginerii intuiesc.
Comment
-
Dar mai de graba trebuie sa te simti tepuit nu jignit!!
Ia gandeste ca minunatele masinute Duster au acelasi motor si costa o galagie de bani!!
Sa vezi vaicareli si plansete pe saracii posesori de Duster!! si asta cat de curand!!
Intra pe forum la Nissan si urmareste-i pe cei cu Nissan 1.5dci sa vezi vaicareli acolo )
NU mai cita postul anterior. Foloseste Post Reply!Last edited by 77sky; 14 April 2012, 18:16.
Comment
-
@un nimeni
Eu nu zic ca altii nu au probleme, nu-mi doresc sa ajung sa am si eu si nu doresc la nimeni. Ce vreau de fapt sa subliniez este faptul ca daca ai grija de masina si o duci la service cand trebe si ii pui piese de origine nu cred ca poti avea probleme chiar asa mari cum ai avut tu. Cred ca fiabilitatea/durata de viata a unei masini tine in mare masura si de ingrijirea si exploatarea ei.
Hai, SARBATORI FERICITE si sa va aduca iepurasul cati mai multi km la bord fara probleme
Scuze de off.Cunoscatorii stiu, inginerii intuiesc.
Comment
-
Originally posted by sarman View Postde doua saptamani atunci cand pornesc masina nu tine ralanti-ul si se opreste .m-am gandit la regulatorul de presiune de pe pompa de injectie asa sa fie?
Comment
-
Salutare la toti loganistii. Am si eu mare nelamurire cu masinuta mea. Se apropie de 300k si inca se tine bine dar de vreo 2 saptamani am o mare bataie de cap cu ea si anume dimineata din cand in cand nu vrea sa porneasca deloc. Ma dau jos , i dau la para si o ia imediat. Vreau sa mentionez ca para este ca si cum ar fi goala si dupa cei dau de 2..3 ori se simte cum vine motorina . Dupaia porneste imediat. Pe parcursul zilei nu mai nici o problema cu ea porneste la sfert nu scoate gram de fum. Va rog cine cunoaste sa-mi spuna si mie o parere ca sa stiu de ce sa ma apuc. Va multumesc din suflet si drumuri bune tuturor va doresc. Stima
Comment
-
-
Mersi mult sorin. Nu am pus inca supapa unisens ca nu am mai avut probeme cu asa ceva. Am uitat sa precizez ca mi sa intamplat treaba asta de cand am schimbat ultima oara filtru de motorina . Am vreo 2000 de km cu filtru asta si de atunci mi s-a intamplat chestia asta . Deci inseamna ca are vreun defect filtru si trebuie schimbat. Ms inca odata pentru ajutor
Comment
-
eu iti recomand sa verifici returul injectoarelor, cu seringa si cronometrat, apoi sa postezi valorile aici si abia dupa o sa te poti indrepta spre o cauza concreta. posibil ca filtrul care l-ai pus sa fie prost si sa iti strice sistemul de injectie. dar daca, dupa ce iti porneste iti merge motorul normal si frumos, atunci nu-i tirziu sa poti face ceva sa nu iti pice injectia. deci o verificare la returul injectoarelor.
Comment
-
Nu imi da motorina pe retur. Am verificat injectoarele.Filtre de motorina am pus numai de origine. Si da in restul zile masina merge perfect rotund. Nu scoate gram de fum. Problema cu pornirea mi sa intamplat de vreo 2 ori dimineata. Dar dupa ce iam dat la para si a pornit in restul zilei nu mai am nici o problema.
Comment
Comment