Se poate schimba la pompa de injectie doar capul pompei ?Si la ce pret
Pompa Injectie
Collapse
X
-
Originally posted by un nimeni View Postam desfacut pompa si nu ai ce sa vezi in ea!! e atat de banala incat nu stiu cum unii dau vina pe ea (produce span) pentru defectele sistemului de injectie!!
solan_1975 modificare pompa DELPHI 1,5 dcihttp://www.loganclub.ro/forum/modificare_pompa_de_injectie_delphi_1_5_dci_pt_nu_mai_bloca_injectoarele-t38526.html?...
vezi de pe la minutul 3.00 cand desface omul partea de joasa presiune. daca erau si materialele ceva mai rezistente, probabil tinea.
(de pe la minutul 2 incolo)internal combustionizer
Comment
-
Originally posted by big_electro61 View Post"un nimeni", nu stiu cum poti fi ajutat,deoarece tu nu ai precizat tipul(codul) motor,puterea(kw,cp) ,an de fabricatie,etc. La renault 1,5(logan,sandero,clio2si3,megan 2 si3,duster) s-a montat electromotorul si in fata si in spatele motorului.In pozitia de montaj-fata,este destul de simplu si accesibil,pozitia-spate,este mai delicata,necesitind demontarea planetarei dreapta pentru a avea loc de extragere a electromotorului.
Comment
-
Regula spune ca jumatate din meserie,o constituie sculele si chinul va fi mai mic(sau neglijabil).Calmul ar fi bine sa-l caracterizeze pe oricine se apuca de mici(sau mari) reparatii si sa abordeze orice problema delicata ca pe o provocare. In cazul de fata,demontarea electromotorului implica demontarea scutului,demontarea planetarei din dreapta(cu un pic de indeminare este suficient,sa se culce butucul rotii(fara a scoate planetara din butuc) si scoaterea planetarei din cutie,schimbarea pozitiei acesteia permitind scoaterea electromotorului.Electromotorul este fixat in suruburi pe carcasa ambreiajului. Daca nu ai demontat niciodata,sunt sigur ca pomenesti toti sfintii de la A la Z. Important este sa nu uiti ca toate au un scop,sa nu-l poata demonta oricine.Sper ca tu vei fi,CINEVA.
Comment
-
Azi a-m adus masina acasa cu un scor mare 1500 rectificat pompa cu garantie un an ( ca sh nu am gasit si intr-un loc mio zis ca costa 1000) 350 manopera in care o inclus si curatatu instalatiei si schimbu de filtru (care l-am dus eu ceva la 60 de lei ca de unu bosch la 160 lei nu am mai avut bani dar pe care il recomand ) sper sa nu m-ai am probleme vreo 10.000 cel putin ca altfel . Recomand tuturor sa nu puna numa motorina de la pompa si sa aiba un filtru foarte bun
Comment
-
Rectificat pompa?!?! lool da ce a trecut prin saraca pompa?!?! smirghel; abraziv; ai bagat nisip in rezervor sau ai avut diamante in motorina )
Motorina cu diamante!!!! e ceva)
Ai vazut tu ca ti-au rectificat pompa?? operatiunea asta e foarte delicata sau doar ti-au zis povesti nemuritoare!! asta asa sa-ti ia banii!! Pompa are doua supape unisens (una pe partea de joasa presiune si alta pe inalta presiune); daca una din ele e murdara (are calamina sau mizerie ca la injectoare) da pe retur motorina si asa nu mai porneste motorul!! Astea se pot curata simplu cu diluant; operatiune pentru care unii ca tine platesc 1500ron sau schimba pompa cu totul) invatat de la meggeo82.
Comment
-
Promit ca in Ianuarie dupa data de 15 revin cu un film; acum am bugetul ocupat pentru sarbatori nu mai bag bani in motor momentan si sincer...am inceput sa simt o repulsie doar cand vad masina; numai eu stiu cate am patimit dupa urma ei mi-e scarba cand o vad (dureri de mijloc; raceli si dureri de cap+maini); atunci cand lucrezi la ea pe o temperatura de 5grade cam cu asta te alegi.Last edited by 77sky; 21 December 2011, 08:31.
Comment
-
pun si eu o intrebare aici sa nu ddeschid alt topic am un coleg a cumparat o solenza 1.9 diesel ...astazi nu ai mai mergea cazanul.....o porneste si pur si simplu nu se accelereaza masina a mers cu ea la service doar din ambreiaj...aia de acolo iau zis ca reparatia costa intre 10-20 mil vechi (reparata pompa de motorina) ......daca era pompa de motorina mai pornea masina ? si basica aia care amorsezi manual motorina in filtru este mereu moale si are bule de aer in permanenta pe futunul de motorina !
Comment
-
Motorul de 1,9 de pe Solenta nu este de tip common rail ca cel de pe logan. Acolo pompa de motorina este de tip clasic avind doar comada electronica. Injectoarele sunt clasice, fara cda. electrica. Defectiunea acestui tip de pompa este una caracteristica, se defecteaza partea electronica ( un senzor de presiune de cele mai multe ori) si functionarea ei este trecuta in regim de "avarie" astfel incit masina sa poata fi deplasata cu motorul la relanti fara sa se accelereze. De regula aceasta problema apare de la 60-70K Km in sus.si este rezolvabila.Actual posesor de 1,2 16V
Comment
-
eu am avut un papuc cu motor 1.9D. Mi-a facut aceeasi problema pe la 100000 si de atunci a mai facut 80000km. Singura chestie care trebuie facuta este ca inainte de pornire sa se dea o cheie scurta(sa se invarta odata motorul) si dupa aceea sa se stea pe bujii pentru pornire si o sa se tureze normal dupa. Dupa ce s-a incalzit suficient motorul, nu mai astepta dupa bujii, ci cum ai bagat cheia in contact ii dai la automat si nu o sa mai ai nicio problema. bafta.Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
Comment
-
nu nu am vazut numa o hartie mare alba scris cu negru care scrie ca o avut loc operatiunea pretul tva-u platit de ei la stat (24%) caci si ei cumpara piese cu tva si vad ca acuma porneste si am garantie un an ( apropo voi toate operatiile le vedeti? cand va schimbati uleiu sunteti pe deplin convinsi ca l-au schimbat? s.a) la dezmembrari mi-au cerut 1000 pe una sh cred k am ales varianta ce-a mai buna si nu mecanici au rectificato au trimiso la o firma specializata unde o duc toti pe o raza de 100 km ( asa am auzit de la altii clienti de incredere)
Originally posted by popavlm View Postmare minune ar fi sa faci 10000 cu filtrul de care ai zis... dar ma rog, e masina ta(esti scump la tarate si ieftin la huroaie)
Comment
Comment