Pompa Injectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Se poate schimba la pompa de injectie doar capul pompei ?Si la ce pret

    Comment


    • #17
      Originally posted by un nimeni View Post
      am desfacut pompa si nu ai ce sa vezi in ea!! e atat de banala incat nu stiu cum unii dau vina pe ea (produce span) pentru defectele sistemului de injectie!!


      solan_1975 modificare pompa DELPHI 1,5 dcihttp://www.loganclub.ro/forum/modificare_pompa_de_injectie_delphi_1_5_dci_pt_nu_mai_bloca_injectoarele-t38526.html?...


      vezi de pe la minutul 3.00 cand desface omul partea de joasa presiune. daca erau si materialele ceva mai rezistente, probabil tinea.



      (de pe la minutul 2 incolo)
      internal combustionizer

      Comment


      • #18
        Originally posted by big_electro61 View Post
        "un nimeni", nu stiu cum poti fi ajutat,deoarece tu nu ai precizat tipul(codul) motor,puterea(kw,cp) ,an de fabricatie,etc. La renault 1,5(logan,sandero,clio2si3,megan 2 si3,duster) s-a montat electromotorul si in fata si in spatele motorului.In pozitia de montaj-fata,este destul de simplu si accesibil,pozitia-spate,este mai delicata,necesitind demontarea planetarei dreapta pentru a avea loc de extragere a electromotorului.
        Salut! Tip motor K9K-A7 1461cmc putere 48kw si la tipul/varianta scrie LB07CF clio. Motorul este foarte inghesuit; eu am reusit sa vad electromotorul dand roata dreapta jos; este deasupra catalizatorului. Domne eu cred ca motoarele astea sunt de unica folosinta; sa stricat l-ai aruncat; nu se poate schimba nimic la el. Ca sa schimb distributia l-am ridicat pe cric dupa ce i-am scos tamponul si ce sa vezi ; cand am fixat rola intinzatoare sa sficuit filetul din chiuloasa. Cand am schimbat turbina m-am chinuit 4 ore sa scot un surub ca incepea sa i se rotunjeasca capul (am dat cu lichind de frana; cu degripant; cu tot felul de solutii; mai aveam putin sii ii dadeam si cu agheasma si tot nu ceda); e nebunie curata motorul asta; tot ce demontezi la el se strica...Deci daca ai cunostinte spune-mi si mie te rog; pe unde draq iese electromotorul; ca daca ma inervez chem doi colegi de la interventii si o dau cu rotile in sus; firar mama ei sa fie de masina ca mi-a mancat 5 ani din viata. VREAU SA O FAC SI SA O VAND!! GATA CU DIESEL!! ADIO!! 1800 de euro daca iau pe ea mai pun 1000 si-mi iau logan 1.4mpi.

        Comment


        • #19
          Regula spune ca jumatate din meserie,o constituie sculele si chinul va fi mai mic(sau neglijabil).Calmul ar fi bine sa-l caracterizeze pe oricine se apuca de mici(sau mari) reparatii si sa abordeze orice problema delicata ca pe o provocare. In cazul de fata,demontarea electromotorului implica demontarea scutului,demontarea planetarei din dreapta(cu un pic de indeminare este suficient,sa se culce butucul rotii(fara a scoate planetara din butuc) si scoaterea planetarei din cutie,schimbarea pozitiei acesteia permitind scoaterea electromotorului.Electromotorul este fixat in suruburi pe carcasa ambreiajului. Daca nu ai demontat niciodata,sunt sigur ca pomenesti toti sfintii de la A la Z. Important este sa nu uiti ca toate au un scop,sa nu-l poata demonta oricine.Sper ca tu vei fi,CINEVA.

          Comment


          • #20
            Azi a-m adus masina acasa cu un scor mare 1500 rectificat pompa cu garantie un an ( ca sh nu am gasit si intr-un loc mio zis ca costa 1000) 350 manopera in care o inclus si curatatu instalatiei si schimbu de filtru (care l-am dus eu ceva la 60 de lei ca de unu bosch la 160 lei nu am mai avut bani dar pe care il recomand ) sper sa nu m-ai am probleme vreo 10.000 cel putin ca altfel . Recomand tuturor sa nu puna numa motorina de la pompa si sa aiba un filtru foarte bun

            Comment


            • #21
              mare minune ar fi sa faci 10000 cu filtrul de care ai zis... dar ma rog, e masina ta(esti scump la tarate si ieftin la huroaie)
              Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

              Comment


              • #22
                Rectificat pompa?!?! lool da ce a trecut prin saraca pompa?!?! smirghel; abraziv; ai bagat nisip in rezervor sau ai avut diamante in motorina )
                Motorina cu diamante!!!! e ceva)
                Ai vazut tu ca ti-au rectificat pompa?? operatiunea asta e foarte delicata sau doar ti-au zis povesti nemuritoare!! asta asa sa-ti ia banii!! Pompa are doua supape unisens (una pe partea de joasa presiune si alta pe inalta presiune); daca una din ele e murdara (are calamina sau mizerie ca la injectoare) da pe retur motorina si asa nu mai porneste motorul!! Astea se pot curata simplu cu diluant; operatiune pentru care unii ca tine platesc 1500ron sau schimba pompa cu totul) invatat de la meggeo82.

                Comment


                • #23
                  daca are cineva ocazia sa curete cele 2 supape il rugam sa faca si un filmulet si sa-l posteze aici. ar fi foarte folositor la multa lume care este pacalita de "mecanici".
                  Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                  Comment


                  • #24
                    daca nu poti filmulet ar fi bine si niste poze

                    Comment


                    • #25
                      Promit ca in Ianuarie dupa data de 15 revin cu un film; acum am bugetul ocupat pentru sarbatori nu mai bag bani in motor momentan si sincer...am inceput sa simt o repulsie doar cand vad masina; numai eu stiu cate am patimit dupa urma ei mi-e scarba cand o vad (dureri de mijloc; raceli si dureri de cap+maini); atunci cand lucrezi la ea pe o temperatura de 5grade cam cu asta te alegi.
                      Last edited by 77sky; 21 December 2011, 08:31.

                      Comment


                      • #26
                        pun si eu o intrebare aici sa nu ddeschid alt topic am un coleg a cumparat o solenza 1.9 diesel ...astazi nu ai mai mergea cazanul.....o porneste si pur si simplu nu se accelereaza masina a mers cu ea la service doar din ambreiaj...aia de acolo iau zis ca reparatia costa intre 10-20 mil vechi (reparata pompa de motorina) ......daca era pompa de motorina mai pornea masina ? si basica aia care amorsezi manual motorina in filtru este mereu moale si are bule de aer in permanenta pe futunul de motorina !

                        Comment


                        • #27
                          Motorul de 1,9 de pe Solenta nu este de tip common rail ca cel de pe logan. Acolo pompa de motorina este de tip clasic avind doar comada electronica. Injectoarele sunt clasice, fara cda. electrica. Defectiunea acestui tip de pompa este una caracteristica, se defecteaza partea electronica ( un senzor de presiune de cele mai multe ori) si functionarea ei este trecuta in regim de "avarie" astfel incit masina sa poata fi deplasata cu motorul la relanti fara sa se accelereze. De regula aceasta problema apare de la 60-70K Km in sus.si este rezolvabila.
                          Actual posesor de 1,2 16V

                          Comment


                          • #28
                            eu am avut un papuc cu motor 1.9D. Mi-a facut aceeasi problema pe la 100000 si de atunci a mai facut 80000km. Singura chestie care trebuie facuta este ca inainte de pornire sa se dea o cheie scurta(sa se invarta odata motorul) si dupa aceea sa se stea pe bujii pentru pornire si o sa se tureze normal dupa. Dupa ce s-a incalzit suficient motorul, nu mai astepta dupa bujii, ci cum ai bagat cheia in contact ii dai la automat si nu o sa mai ai nicio problema. bafta.
                            Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                            Comment


                            • #29
                              Azi a-m adus masina acasa cu un scor mare 1500 rectificat pompa cu garantie un an
                              in ce a constat rectificatul de ti-a convenit sa dai atitia bani? eventual ai vazut tu ce i-au facut la pompa? destul de mare pretul...

                              Comment


                              • #30
                                nu nu am vazut numa o hartie mare alba scris cu negru care scrie ca o avut loc operatiunea pretul tva-u platit de ei la stat (24%) caci si ei cumpara piese cu tva si vad ca acuma porneste si am garantie un an ( apropo voi toate operatiile le vedeti? cand va schimbati uleiu sunteti pe deplin convinsi ca l-au schimbat? s.a) la dezmembrari mi-au cerut 1000 pe una sh cred k am ales varianta ce-a mai buna si nu mecanici au rectificato au trimiso la o firma specializata unde o duc toti pe o raza de 100 km ( asa am auzit de la altii clienti de incredere)

                                Originally posted by popavlm View Post
                                mare minune ar fi sa faci 10000 cu filtrul de care ai zis... dar ma rog, e masina ta(esti scump la tarate si ieftin la huroaie)
                                Da stiu ms oricum de sfat apreciez si eu am gandit asa dar mai trebuie sa duca 2000 km si e totusi un filtru nemtesc cu senzor pt apa la filtru care apropo se cam aprinde ledu de la buji dupa ce pornesc la un moment dat, tine cateva sec iar se stinge, sa fie apa la filtru sau ceva problema electrica? are legatura cu un proiector spart si unu care am observat ca are perioade cand nu functioneaza dar isi revine dupa o palma aplicata lateral pe spoiler.
                                Last edited by 77sky; 21 December 2011, 08:32. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google