If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ala de la bujii se mai aprinde si cind un injector iti scapa presiune.verifica returul si spune-ne
daca asa erau si inainte sa o duci la acel service.
max 5ml pe minut. sa cronometrezi nu sa-ti spuna nea mecanicu, "domne', lasa ca stiu eu ca asta si asta ie bine cit da".
bafta!
ala de la bujii se mai aprinde si cind un injector iti scapa presiune.verifica returul si spune-ne
daca asa erau si inainte sa o duci la acel service.
max 5ml pe minut. sa cronometrezi nu sa-ti spuna nea mecanicu, "domne', lasa ca stiu eu ca asta si asta ie bine cit da".
bafta!
Se mai aprinde si de la senzorul din filtru de motorina atunci cand ai apa in el...apa din motorina se strange in partea inferioara a filtrului de motorina unde e un senzor(de fapt e o mufa cu 2 pini)... stiu ca eu am schimbat filtrul de motorina si am pus tipul fara senzor si l-am lasat sa atarne pe afara(langa filtru); am vrut sa-l scot de tot; adica senzorul cu tot cu cablu vine dintr-o mufa dar se aprindea martorul in bord; asa ca l-am lasat sa atarne pe langa filtru)
Nu uita manusile chirurgicale si baga masina intr-o incapere septica sa nu contaminezi injectoarele cu microparticule) Poti dezinfecta locul (motorul) cu benzina; diluant; acetona; eu vin cu focul) ca la inviere....cum zice popa..."veniti de luati lumina!!!" Iti dai seama; lansam masina spre ceruri, sa aiba si aia de acolo 1.5 dci...le dam de lucru!! nu gluma!!
Asta ar fii pentru mine cosmarul total; dupa ce mor sa ma trezesc pe lumea cealalta in 1.5dci ) tot asa stricat ca asta pe care il am!!
Ce-i greu de inteles? O eprubeta gradata in mililitri si un cronometru de pe telefon(mobil).
Si daca vreun injector bate recordul mondial la pisat viteza??? te-ai gandit!?!?
Eu l-as premia cu un baros s-au pun picamerul pe el, dau in el cu percutie pana ajunge in baia de ulei!!
Last edited by un nimeni; 21 December 2011, 01:18.
Reason: Automerged Doublepost
cine a cumparat diuze de retur la un pret bun si de unde? am un vecin pe care l-au lasat injectoarele si n-ar fi rau sa le gasim la un pret "mai omenesc"... Astept pm.
Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
ala de la bujii se mai aprinde si cind un injector iti scapa presiune.verifica returul si spune-ne
daca asa erau si inainte sa o duci la acel service.
max 5ml pe minut. sa cronometrezi nu sa-ti spuna nea mecanicu, "domne', lasa ca stiu eu ca asta si asta ie bine cit da".
bafta!
exista undeva specificat ca max 5ml??
am facut astazi un test exact ca pe you tube si sa rezultat undeva intre 4,7-4,9ml in curs de 60 secunde. consideri ca injectoarele sant pe duca sau este la limita maxima si oricum nu mai au viata multa? auto din 2008- 50mii/km
Last edited by antonica_78; 22 December 2011, 16:58.
Reason: Automerged Doublepost
nu, deloc. la cantitatea asta sunt foarte bune. una noua da 4-4,2ml/min, asta din ce am vazut eu la mai multe motoare, adica si de 65 si de 70 si de 80, indiferent de euro. mentine un filtru original si o sa mai aiba viata destul de lunga.
Ce parere aveti despre aceasta modificare a pompei de injectie de pe 1.5 dci? http://www.youtube.com/watch?v=uhIfUxh0rHg
Un lucru clar descoperit si de mine, este ca pilitura chiar provine de la acele pistonase de la pompa de joasa(pompa de alimentare)...M-am convins de acest lucru atunci cand am vizitat un centru diesel point delphi din Iasi, unde un inginer mi-a aratat cauza producerii piliturii in pompa si erau acepe pistonase...dupa ce am schimbat pompa cu una noua am desfacut-o pe cea veche si chiar avea urme mari de uzura la acele pistonase, plus pilitura la greu...
Sistemul ar functiona in principiu cu o pompa de benzina in rezervor si anularea pompei de joasa...dar pe mine nu m-a convins cu astuparea celor doua gauri...si inca o problema care ma pune pe ganduri ar fi racirea pompei de benzina din rezervorul cu motorina, motorina care datorita compresiei din pompa de inalte ajunge in rezervor la o temperatura mai mare (calda)...eu unul ma gandesc ca ar putea sa se arda motorasul deoarece este conceput sa fie racit de catre benzina, care in nici un caz nu ajunge in rezervor la temperatura la care ajunge motorina...
Sunt pompe de alimentare electrice care se monteaza pe conducta de alimentare,si nu mai umbli la rezervor,ele se folosesc la unele utilaje de generatie noua,ex.JCB,CATERPILAR,etc,care au instalatia electrica de 12v.
Sunt foarte multe cazurile in care li s-au ars unora pompele de benzina pentru ca au mers cu ''vreo 2-3 litri in rezervor''...
Sugestia lui YLYE este foarte buna...probabil de asta au si montat o pompa electrica pentru motorina in exteriorul rezervorului, pentru a evita supraincalzirea pompei...
La sugestia lui YLYE am cautat si am gasit o pompa electrica externa de motorina, este folosita la sistemul de alimentare de pe motorul ford 2.0 TDDI...noua costa 70 euro, banuiesc ca la dezmembrari se poate gasi mai ieftin...cu aceasta pompa montajul ar fi relativ simplu deoarece nu mai trebuie umblat la rezervor...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment