Pompa Injectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pompa Injectie

    Buna sunt posesor nou de logan (de vreo 2 luni) este 1.5 dci din 2006 iulie am luato la vreo 93.000 avea revizile numa la dacia am carte tot la ea si ieri s-a dus pompa de injectie am duso la un centru mare cu tester si nu baga pompa presiune mi-a cerut unu sa o repare intre 1400 si 1700 cu garantie un an si una noua parca la 24000. este altundeva prin tara unde se poate reconditiona? sau stiti ceva solutie?

  • #2
    in general cele reconditionate nu prea tin asa multi km. cel mai bine e s-o inlocuiesti cu totul cu una de origine daca sigur e dusa.
    internal combustionizer

    Comment


    • #3
      am gasit la 400 ron una cu sub 70.000 km
      Last edited by 77sky; 8 December 2011, 23:58.

      Comment


      • #4
        cam astea sunt preturile. si eu am schimbat-o . reconditionata mi-a cerut 350e si noua 450e asa ca am luat- noua

        Comment


        • #5
          canabis la cati km ai schimbat-o?
          http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

          Comment


          • #6
            la 154000 acum am 161000
            Last edited by 77sky; 8 December 2011, 23:58.

            Comment


            • #7
              doar pompa ai schimbat-o? de ce? cumva baga span asa cum se plang toti? nu ti-a afectat si injectoarele?

              Comment


              • #8
                ai avut curaj sa iei diesel sh cu asa kilometri....si asta te-a costat bani....!

                Comment


                • #9
                  am avut 3 injectoare afectate, si da pompa a fost de vina. masina o am de noua, la 154000 am avut beleaua

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by phoenix10xxx View Post
                    Buna sunt posesor nou de logan (de vreo 2 luni) este 1.5 dci din 2006 iulie am luato la vreo 93.000 avea revizile numa la dacia am carte tot la ea si ieri s-a dus pompa de injectie am duso la un centru mare cu tester si nu baga pompa presiune mi-a cerut unu sa o repare intre 1400 si 1700 cu garantie un an si una noua parca la 24000. este altundeva prin tara unde se poate reconditiona? sau stiti ceva solutie?
                    Problema asta o am si eu dar trebuie sa te gandesti de ce nu mai baga presiune?!?! pompa este actionata de cureaua de distributie deci este mecanica; daca nu mai baga presiune inseamna ca ai o ditamai gaura in ea sau regulatorul de presiune e defect si da pe retur toata motorina.
                    eu inca nu am depistat cum lucreaza regulatorul de presiune;
                    Banuiesc ca lucreaza impreuna cu senzorul ala de langa el care nu stiu ce rol are si cu senzorul de presiune care se afla in rampa(repartitorul de unde pleaca tevile la injectoare). am desfacut pompa si nu ai ce sa vezi in ea!! e atat de banala incat nu stiu cum unii dau vina pe ea (produce span) pentru defectele sistemului de injectie!!
                    Problema la mine este ca am dat la cheie pana am ramas fara electromotor!!
                    Daca aveam benzina la indemana pe loc ii dadeam foc.
                    Deci 1 regulatorul de presiune lucreaza ca o electrovalva (probat de mine).
                    Blocat nu are cum sa ramana ca are un arc in interior pentru revenire.
                    Senzorul de langa el cred ca este cauza tuturor problemelor.
                    Am auzit de la mai multi ca il pacalesc cu apa calda; sa fie o termocupla?!?! un senzor de temperatura?!?! pentru ce sa puna turcul un senzor de temperatura acolo?!?!
                    Daca aveti cunostinte rog luminatine si pe noi si mai terminati cu prostii gen span in instalatie sau alte aberatii!!

                    Originally posted by slim_daddy40 View Post
                    ai avut curaj sa iei diesel sh cu asa kilometri....si asta te-a costat bani....!
                    Sunt multi kilometri?!?! dupa parerea ta!! Ei afla ca mercedes da garantie la masinile comercializate pana la 300000 de kilometri. Si nu sunt singurii!! Am un vecin in bloc care e taximetrist pe un logan 1.4mpi; are aproape juma de milion de kilometrii facuti si nu a schimbat decat consumabile.
                    Pai la 100000 un motor diesel abia se lasa (iese din rodaj).
                    1.5 dci sunt foarte proaste.
                    Am ramas uimit cand am auzit ca cei de la nissan au acceptat sa echipeze diferite modele de masini cu porcaria asta de motor!!
                    Cum naiba i-au pacalit francezii nu se stie (poate de la tsunami sa li se traga)
                    Sa vedeti nissan-uri picate pe la 40000 ce n-au vazut japonezii in viata lor.
                    Ia intrati pe forum la nissan traiasca frantuzu+turcu+spaniolul ca au prostit o lume intreaga cu mizeria asta de motor.
                    Last edited by un nimeni; 9 December 2011, 21:56. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      Problema asta o am si eu dar trebuie sa te gandesti de ce nu mai baga presiune?!?! pompa este actionata de cureaua de distributie deci este mecanica; daca nu mai baga presiune inseamna ca ai o ditamai gaura in ea sau regulatorul de presiune e defect si da pe retur toata motorina.
                      eu inca nu am depistat cum lucreaza regulatorul de presiune;
                      sunt doua supape unisens in partea de inalta si inca doua bile cilindrice negre puse in cruce fata de astea doua supape motorina bagata de pompa de joasa intra printr-o supapa, departeaza cele doua bile cilindrice iar cind acestea se inchid preseaza motorina si aceasta iese pe la cealalta supapa. daca prima supapa nu tine presiune, motorina se intoarce pe acelasi traseu pe care a intrat si nu se mai formeaza presiunea de pe traseul de inalta. atunci lumea spune donme, alta pompa, cind ea de fapt are mizerie la o supapa si nu trebie decit curatata acea supapa.
                      regulatorul de presiune:
                      o bila cilindrica care inchide sau deschide un traseu, actionata de o tija. tija la rindul ei e actionata de un cimp magnetic creat de o bobina, adica aia maro, bobina care la rindul ei e comandata de calculator.
                      eu zic ca nu e asa greu

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc mult de tot! M-ai luminat insfarsit!! Cineva care cunoaste!!Deci o bila din alea 2 daca nu mai revine(adica ramane blocata) nu mai face presiune.
                        Nu stiu ce numesti tu supape?! in spatele celor 2 bile care sunt pozitionate diametral opus sunt 2 arculete pentru fiecare bila si in spatele celor 2 arculete sunt 2 cilindri negri care culiseaza in oirficiul lor; miscarea lor practic ridica motorina la inalta presiune.Intradevar bilele alea pot ramane blocate in locasul lor si atunci adio presiune!! Oare se poate rezolva cu un ciocan in timp ce altul da la cheie?!?! Adica sa-i aplici o lovitura pompei cand se invarte?!?!

                        meggeo82 rog un sfat pentru mine!! in urma nepornirii motorului(slaba presiune) am dat ca turbatul la cheie de draci pana l-am terminat.
                        intrebarea mea este: pe unde il pot schimba mai usor?? tinand cont ca e situat deasupra catalizatoruli (am ridicat masina pe cric si am dat roata dreapta fata jos ca sa-l pot depista) pe unde e mai indicat sa-l schimb??
                        Last edited by 77sky; 10 December 2011, 22:30. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #13
                          nuuuuuuuu!
                          daca te uiti ma bine sunt doua piulite cu filet exterior iar pe centru cu gaura torx de 45. astea le identifici mai bine si daca urmaresti filmuletele de pe you tube cu solan. bine...preferabil urmaresti imaginile si tai sonorul.
                          desurubind alea doua piulite o sa gasesti doua supape unisens care se ocupa una de admisia motorinei de pe traseul de joasa si cu asta ai probleme , iar cealalta cu mentinerea unei presiuni necesare departarii celor doi plunjeri (acele doua bile cilindrice subtiri si negre) de catre presiunea de joasa.
                          in fine,desfa piulitele, scoate supapa si curata-i pastila si gitul pe care sta ea. cu cirpa si diluant. nu cu smirghel sau altceva de genul. atentie la arculet! e cit firul de par de gros!
                          succes!

                          cu electromotorul: cumpara-ti carbuni . astia ti s-au dus.sunt undeva la 4-5sute de mii. pe unde in dai jos, chiar nu stiu. pompe si injectoare. restul...mai putin.
                          Last edited by 77sky; 11 December 2011, 09:52.

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc mult..raman dator de cinste!! La electromotor cred ca a cedat rotorul ca de invartit invarte dar se comporta ca o baterie descarcata si ia multi amperi (la invartit bateria ajunge la 11.3v; cumparata acum o luna 400ron/varta silver dinamic/74Amp; si incarcata de 3 ori pe sursa) era sa ma duc la garantie cu ea ) iti dai seama ce balamuc iesea acolo!!"aia imi ziceau ca-i buna; eu credeam ca fac misto de mine si uite asa ajungeam la stirile de la ora 5" ) da am pus alta baterie si la fel face; deci e clar electromotorul!!
                            Inca odata multumesc!

                            Originally posted by un nimeni View Post
                            Multumesc mult..raman dator de cinste!! La electromotor cred ca a cedat rotorul ca de invartit invarte dar se comporta ca o baterie descarcata si ia multi amperi (la invartit bateria ajunge la 11.3v; cumparata acum o luna 400ron/varta silver dinamic/74Amp; si incarcata de 3 ori pe sursa) era sa ma duc la garantie cu ea ) iti dai seama ce balamuc iesea acolo!!"aia imi ziceau ca-i buna; eu credeam ca fac misto de mine si uite asa ajungeam la stirile de la ora 5" ) da am pus alta baterie si la fel face; deci e clar electromotorul!!
                            Inca odata multumesc!
                            Aa si mi-am adus aminte ca am incercat sa defac surubul ala de pe pompa cu torsul de 45; dar sa rupt torsul in el si am renuntat(m-am speriat); ca totusi torsul era de calitate; fiind casant sa retezat. Dar data viitoare nu ma las ) ori eu..ori pompa...)
                            Last edited by 77sky; 21 December 2011, 08:23. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #15
                              "un nimeni", nu stiu cum poti fi ajutat,deoarece tu nu ai precizat tipul(codul) motor,puterea(kw,cp) ,an de fabricatie,etc. La renault 1,5(logan,sandero,clio2si3,megan 2 si3,duster) s-a montat electromotorul si in fata si in spatele motorului.In pozitia de montaj-fata,este destul de simplu si accesibil,pozitia-spate,este mai delicata,necesitind demontarea planetarei dreapta pentru a avea loc de extragere a electromotorului.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google