Pompa Injectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Mai exista un topic similar, cred ca deschis in subtopicul de 70 c.p., in care se spune ca NU partea de joasa presiune produce pilitura, ci cea de inalta presiune !!! Si asta o spune TOT un inginer, care lucreaza intr-un service auto si care a desfacut o multime de pompe...
    Pe cine sa mai credem ?!?
    LE : Ce presiune produce pompa de Ford ?!
    Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

    Comment


    • #47
      @Fratello...Sunt sigur ca daca o sa ai ocazia sa desfaci o pompa de 1.5 dci o sa imi dai dreptate...eu am desfacut pompa de pe masina mea (pe care am schimbat-o cu una noua) si am analizat-o si se vede foarte clar uzura pistonaselor si a discurilor de la pompa de joasa...as incerca sa fac niste poze, dar trebuie un aparat profesional ca sa iti dai seama din poze...cel mai bine este sa analizezi tu problema si sa ai respectivele piese in mana... http://www.youtube.com/watch?v=1E2DZ...ature=youtu.be in acest filmulet apare la minutul 2:18 sec unul dintre pistonasele din pompa de joasa si uzura acestuia...
      In partea de inalte nu aveam uzura intre rotor si pistonasele pompei...si chiar daca ar exista sunt sigur ca ar proveni de la spanul trimis din pompa de joasa, span care mai apoi este prins intre rotor si pistonase si mai apoi in injectoare...
      Referitor la pompa electrica de ford inca nu m-am documentat despre presiunea pe care o produce...

      Comment


      • #48
        Eu am spus doar ca parerile sunt impartite, ca eu, personal, nu sunt (inca) lamurit care anume parte din pompa face necazuri : http://www.loganclub.ro/forum/showpo...2&postcount=14 (vezi si : http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=755 , etc., etc. )
        Asa cum am afirmat, sunt dispus ORICAND sa fac o modificare in acest sens (am DCI de 70 CP din 2007), daca modificarea este INTR-ADEVAR benefica si sustenabila tehnic. Experimente nu fac... asa ca mai astept pana se lamuresc lucrurile acestea ! By-the-way...presiunea in rampa comuna ajunge, in functionare, la >= 1000 bari (citat tot de aici de pe forum).
        Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

        Comment


        • #49
          Radutu si eu am desfacut o pompa de injectie,aceiasi discutie am avuto si eu cu placutele din pompa de joasa,insa unii probail sunt ingineri la dacia si o tot tine cu motorina buna,care o fi aia nu stiu,eu am intrebat o data ce rol are filtru de motorina dar fara raspuns,daca bagi ulei 2t nu e bine...numai motorina e de vina,tiai pus intrebarea daca puneau o pompa de alimentare separat de pompa de injectie?cine ma i trecea pe la reprezentante sa lase bani la greu pentru reparatii, poate nici nu erau atatea defecte cate inventau ei ca ai bagat motoria proasta,dar de filtre ca sunt unele facute prost si te lasa injectoarele dupa 6000km nu zice nimic bagati motorina buna care o fi aia?

          Comment


          • #50
            problema asta se discuta de mult timp, dar in fine nimeni nu stie care treaba, unu zice ca motorina,altul zice ca pompa.......,etc,eu zic ca problema asta e un fel de mister

            Comment


            • #51
              @Fratello dupa cum am spus si mai sus daca apuci sa pui mana pe o pompa 1.5dci desfa-o si sunt sigur ca o sa iti dai seama de unde provine spanul...cu presiunea in pompa de inalte ai dreptate ajunge undeva la 1380 bari, iar cea de joasa produce intre 4-8 bari in functie de turatia motorului... poza aceea cu 400.000km este de la un taxi de 85 cp, si stim cu totii ca taxi-urile merg non stop(in schimburi)...de obicei problema cu pornirea apare dupa o noapte de stationare(timp in care motorina se duce din cauza supapelor de retur)...
              Am mai citit intr-unul din posturile trimise de tine cum ca cineva recomanda schimbarea filtrului euro 3 cu un filtru euro 4 si cred ca are dreptate, si sa va spun si de ce: loganul meu este tot din 2007 si 70 cp, euro 4 si a venit echipat cu filtru euro 3 din fabrica si de atunci i-am tot pus acelasi filtru de origine, odata la un magazin mi-a dat dupa certificat un filtru euro 4 si nu mi-am dat seama si a trebuit sa il schimb...banuiesc ca o fi si o problema din filtrul euro 3...loganurile cu filtru euro 4 nu prea au probleme la sistemul de injectie (adica cele de 85 cp)...nu spun ca asta este o regula dar am cautat si la sectiunea celor cu motorizare de 85 cp si baietii posteaza numai despre "nivel ulei pe joja,,,parbriz crapat,,,zgomote ciudate etc." nicidecum de probleme la sistemul de injectie...
              PS: @Fratello loganul tau ce filtru are euro 3 sau euro 4?

              Comment


              • #52
                Aici : http://www.loganclub.ro/forum/proble...cp-t27699.html scrie altceva...Nu cred ca vreuna din variantele de diesel cu pompa Delphi e scutita de problema !!! Si nu cred ca "rezolvarea " sta in schimbarea filtrului.
                Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

                Comment


                • #53
                  Asa este...dar cautam toate variantele posibile si imposibile pentru acest viciu de fabricatie...si chestia asta cu filtrul m-a facut sa ma intreb de ce la o masina euro 4 au pus filtru euro 3...poate aveau prea multe pe stoc...cine mai stie...
                  oricum trebuie sa ma mai documentez despre astuparea celor doua orificii din pompa pentru a ma decide daca o sa incerc sa imi fac modificarea la pompa...o sa desfac pompa veche si sa incerc sa inteleg rolul acelor gauri...

                  Comment


                  • #54
                    Eu pe la 30 000km,am reparat 2 injectoare,filtru de motorina avea in jur de 6000km.a fost al 3-lea filtru.primul la 14000km.al 2-lea la 10 000,dupa ce am schimbat cele 2 injectoare,am taiat carcasa metalica la la f.cu 10 000km.si cel cu 6000.elementul filtrant de la cel cu 10 000km.sa dezlipit foarte greu de pe capacul filtrului,iar la cel cu 6000km,sa desfacut foarte usor elementul filtrant de pe capacul filtrului, iar garnitura de caucic nu era la locul ei asa cum a fost la celalalt filtru,deci motorina intra in pompa nefiltrata,pe la 90 000km au picat toate injectoarele si culmea tot dupa 6000km facuti cu un filtru, am taiat taiat carcasa filtrului aceiasi problema cu elementul si garnitura,iar cu filtrul schimbat anterior am facut 30 000km fara vreo problema.*am uitat sa specific filtru e4.*lucrez cu motoare diesel de peste 27 ani cred ca stiu destul de bine ce anseanma un filtru de motorina la sistemul de injectie.un filtru bun nu ai probleme,un filru prost ai probleme,*toate filtrele de origine renault,*de verificat nu ai cum sa le verifici doar cum o fi norocul fiecaruia,eu am pus inainte de pompa un filtru de benzina cu pahar de sticla si cu un magnet in el, am trecut de 16 oookm,de cand l am pus si vad ca este curat,doar asa pot tine sub control filtru de motorina,vrajeala cu motorina nu o pot inghiti .

                    Comment


                    • #55
                      Spune te rog mai clar care filtre au fost cu probleme.
                      Cele pe care scrie "Delphi" ?

                      Comment


                      • #56
                        cel fara senzor de apa la care am gasit defecte cod 77011478546,asta nu anseamna ca toate cu acest cod sunt cu probleme,doar unele...tot cu un astfel de filtru am facut si 12000km si 30 000km fara probleme,am facut si 6000km.dupa care mau lasat injectoarele.cel cu senzor de apa are cod 77011478547,ATENTIE pe ambalaj are cod cu terminatie 47 iar pe filtru 46 ceva nu este in regula caci si pe filtru ar trebui sa fie terminatie 47 adica sa aibe senzor, el este inscriptionat doar pe ambalaj.P.S.Scriau pe ele si Delphi si Renault.

                        Comment


                        • #57
                          dar ce zici de filtru ala bosch la 150 lei?
                          Last edited by 77sky; 31 January 2012, 08:30.

                          Comment


                          • #58
                            Nu stiu ce sa zic fiindca nu am folosit si nici nu am vazut,ansa firma Boch are un renume,si cred ca e bun,am sa caut si eu Boch.

                            Comment


                            • #59
                              mie mecanicul m-i la recomandat cica retine pana la 0.2 microni si a-r retine si spanu, oricum la pretu care il are si renumele atata ca eu pot face rost de la o firma mai ieftin ca au reducere si e si cu separator de apa.
                              Last edited by 77sky; 31 January 2012, 08:31.

                              Comment


                              • #60
                                ...parca topicul era despre pompa de injectie...?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google