Pompa Injectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Da dar zicea cineva ca din cauza filtrului s-a dus pompa daca nu gresesc

    NU mai cita postul anterior. Raspunde cu Post Reply!
    Last edited by 77sky; 31 January 2012, 08:31.

    Comment


    • #62
      Exact !
      E o prostie de filtru care permite impuritatilor sa ajunga din nou in circuitul de injectie (circuitul pompei) in loc sa le retina.
      Orice pompa se va uza si va produce pilitura.
      Last edited by lau; 31 January 2012, 10:02.

      Comment


      • #63
        salut. se potriveste pompa de injectie euro 4 pe euro 3 ???

        Comment


        • #64
          da, nu e nici o diferenta exterioara ca forma si dimensiuni, si fac acelasi lucru si una si cealalta.daca ti s-a recomandat sa schimbi pompa,eu iti spun ca mai inainte sa fi sigur ca pompa ta de pe masina trebuie intradevar schimbata. adica s-o dai jos si s-o verifici pina la ultima piesa, apoi sa arunci cu banii.
          Last edited by meggeo82; 14 May 2012, 09:20.

          Comment


          • #65
            Originally posted by un nimeni View Post
            Problema asta o am si eu dar trebuie sa te gandesti de ce nu mai baga presiune?!?! pompa este actionata de cureaua de distributie deci este mecanica; daca nu mai baga presiune inseamna ca ai o ditamai gaura in ea sau regulatorul de presiune e defect si da pe retur toata motorina.
            eu inca nu am depistat cum lucreaza regulatorul de presiune;
            Banuiesc ca lucreaza impreuna cu senzorul ala de langa el care nu stiu ce rol are si cu senzorul de presiune care se afla in rampa(repartitorul de unde pleaca tevile la injectoare). am desfacut pompa si nu ai ce sa vezi in ea!! e atat de banala incat nu stiu cum unii dau vina pe ea (produce span) pentru defectele sistemului de injectie!!
            Problema la mine este ca am dat la cheie pana am ramas fara electromotor!!
            Daca aveam benzina la indemana pe loc ii dadeam foc.
            Deci 1 regulatorul de presiune lucreaza ca o electrovalva (probat de mine).
            Blocat nu are cum sa ramana ca are un arc in interior pentru revenire.
            Senzorul de langa el cred ca este cauza tuturor problemelor.
            Am auzit de la mai multi ca il pacalesc cu apa calda; sa fie o termocupla?!?! un senzor de temperatura?!?! pentru ce sa puna turcul un senzor de temperatura acolo?!?!
            Daca aveti cunostinte rog luminatine si pe noi si mai terminati cu prostii gen span in instalatie sau alte aberatii!!



            Sunt multi kilometri?!?! dupa parerea ta!! Ei afla ca mercedes da garantie la masinile comercializate pana la 300000 de kilometri. Si nu sunt singurii!! Am un vecin in bloc care e taximetrist pe un logan 1.4mpi; are aproape juma de milion de kilometrii facuti si nu a schimbat decat consumabile.
            Pai la 100000 un motor diesel abia se lasa (iese din rodaj).
            1.5 dci sunt foarte proaste.
            Am ramas uimit cand am auzit ca cei de la nissan au acceptat sa echipeze diferite modele de masini cu porcaria asta de motor!!
            Cum naiba i-au pacalit francezii nu se stie (poate de la tsunami sa li se traga)
            Sa vedeti nissan-uri picate pe la 40000 ce n-au vazut japonezii in viata lor.
            Ia intrati pe forum la nissan traiasca frantuzu+turcu+spaniolul ca au prostit o lume intreaga cu mizeria asta de motor.
            senzorul de langa este practic un termometru, o sonda de temperatura motorina, si da, regulatorul este o electrovalva dar una diferentiala cu echilibru in curent si uneori ramane blocat. dar nu asta e problema, beleaua este la presostatul incorporat ( o bila si un arc) in pompa, care din cauza aditivilor din motorina ramane pe deschis. In service iti loveste mecanicul pompa cu ciocanul si apoi merge sau toarna apa fierbinte pe zona respectiva.

            motorul este o minunea tehnelogiei, nissan este tot renault, nu trebuie sa accepte - problema este motorina de la noi. Am vazut logan 1.5 dci fab. mar 2006, adus din germania la 255 000 km cu carte service si fara interventie la injectie asa ca... plus ca motorul este E3 - alimenteaza-l cu motorina E3 nu E5 uscata.
            Last edited by titusake; 31 January 2013, 15:40.

            Comment


            • #66
              deci sa intelegem ca moatarele euro 5 de la logan alimentate cu diesel euro 5 nu au moarte, sa fim seriosi , sunt motoare proaste facute sa fie ieftine cu toate ca as fi preferat sa mai dau cateva sute de euro in plus la achizitie sa am injectie bosch
              Last edited by edee; 1 February 2013, 00:40.

              Comment


              • #67
                ma scutura motorul in turatii (parca ar intrerupe), mereu dimineata cand e rece motorul, dar uneori si cand e cald. La relanti nu e nici o pb si nici la pornire. Am schimbat filtrul de motorina, ma gandeam ca e de la el, dar degeaba. Am verificat cat dau injectoarele pe retur si cica nu "e rau", e in limite. O fi ceva de la pompa?

                Comment


                • #68
                  Du masina la un tester si la un inginer/mecanic care stie ce face testerul.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #69
                    maine merg si o las la reprezentanta, sper sa gaseasca ce are si sa nu ma doara capul cand imi zice ce e

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google