Porneste Greu La Cald Dupa Ce Am Schimbat Distributia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Porneste Greu La Cald Dupa Ce Am Schimbat Distributia

    Am schimbat distributia la un nea si de atunci imi porneste greu masina la cald. la rece o ia la sfert. poate niste simptome ce sa va zic ca m-am trezit odata ca mi-au picat martorii de km si turatie pt o sec sau fractiune de secunda si dupa si-au revenit (asta in mers) dar nu mai tin minte sigur daca numai unul din ceasuri. in principiu asta e porneste greu la cald adica e dupa toane cand e la 4 linii , cand are doua porneste sau na dupa ce merg mai multicel cu ea si o opresc deabia a la 3-a porneste.
    subliniez dupa ce a umblat nea si a schimbat face lucrul acesta
    PS: am mai citit niste topicuri in care se zicea de o mufa de prin dreptul curelei de distributie. zicea cineva pe acolo ca nu porneste fara ea conectat la mine a reusit
    ma scoate din sarite chestia asta..... mai bine nu schimbam distributia ca oricum cea care am scoso e ca noua se vad pana si semnele de pozitionare

  • #2
    Faptul ca motorul porneste la rece,inseamna ca distributia este montata corect si senzorii sunt la locul lor si isi fac treaba.Pornirea greoaie la cald,implica necitirea sau citirea incorecta a unor temperaturi(exterioara,motorina,motor,aer admisie),ce au ca prim efect,nealimentarea bujiilor incandescente,modificarea unor parametrii,etc. Daca ai acuzat,mecanicul,poti sa-i ceri scuze.Un tester bun si un om priceput te pot ajuta.

    Comment


    • #3
      ai dreptate dar totusi nu se poate sa fi miscat vreun senzor, zic si eu la cat ma pricep...
      daca as avea o schema electrica a motorului mi-as baga eu nasul sau o carte tehnica calumea pentru diesel
      ms mult pt sfat

      Comment


      • #4
        ai stat linga el de cind i-ai dus masina si pina ai plecat cu ea de la el?
        daca da, si nu ti-a minarit ceva pe acolo, atunci nu ti-a pus bine pompa, adica iti face presiune dupa compresie.

        Comment


        • #5
          Originally posted by big_electro61 View Post
          Faptul ca motorul porneste la rece,inseamna ca distributia este montata corect si senzorii sunt la locul lor si isi fac treaba.Pornirea greoaie la cald,implica necitirea sau citirea incorecta a unor temperaturi(exterioara,motorina,motor,aer admisie),ce au ca prim efect,nealimentarea bujiilor incandescente,modificarea unor parametrii,etc. Daca ai acuzat,mecanicul,poti sa-i ceri scuze.Un tester bun si un om priceput te pot ajuta.
          Asa pateam si eu anul trecut pana am depistat care era buba. Deci pornea la sfert cand era rece. Mai ales vara cand se incalzea repede motorul daca faceam o oprire sa zicem cand avea 90 de grade, daca vroiam sa-l pornesc oha...trebuia sa stau sa se raceasca. Pana cand am inceput sa ma joc cu surubelnita pe la regulatorul de presiune. Si am desurubat la el cu motorul cald, pana mi-a porint si asa am rezolvat problema. De exemplu la firma avem un logan 1.6mpi care daca era oprit pe-o parte nu mai pornea (adica il urci pe bordura cu rotile din stanga sau din dreapta); si fi atent manevra ca sa porneasca; scot fata de la casetofon si o bag la loc dupa care porneste la prima cheie; logica?!?! Deci e nebunie curata "made in Romania"!!

          Originally posted by Sm1ley View Post
          Am schimbat distributia la un nea si de atunci imi porneste greu masina la cald. la rece o ia la sfert. poate niste simptome ce sa va zic ca m-am trezit odata ca mi-au picat martorii de km si turatie pt o sec sau fractiune de secunda si dupa si-au revenit (asta in mers) dar nu mai tin minte sigur daca numai unul din ceasuri. in principiu asta e porneste greu la cald adica e dupa toane cand e la 4 linii , cand are doua porneste sau na dupa ce merg mai multicel cu ea si o opresc deabia a la 3-a porneste.
          subliniez dupa ce a umblat nea si a schimbat face lucrul acesta
          PS: am mai citit niste topicuri in care se zicea de o mufa de prin dreptul curelei de distributie. zicea cineva pe acolo ca nu porneste fara ea conectat la mine a reusit
          ma scoate din sarite chestia asta..... mai bine nu schimbam distributia ca oricum cea care am scoso e ca noua se vad pana si semnele de pozitionare
          E clar de la regulatorul de presiune!! Abia acum am citit ce ai postat!! Daca ai schimbat distributia s-au schimbat niste parametrii (cureaua veche avea alta elasticitate fata de asta noua; poate nenea care a pus distribuita a sarit un dinte 2 fata de cea veche la pompa de injectie etc) deci ca sa rezolvi problema iei o surubelnita dreapta si pe pompa de injectie ai un surub; desurubezi o tura maxim doua si ai scapat de problema!!
          Last edited by un nimeni; 12 December 2011, 17:28. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            Pompa pusa gresit,curea elastica sau pusa decalat cu 1-2 dinti.Aiurea... Ginditi-va la o cauza ce intervine atunci cind motorul este fierbinte(80-90grade).Nici cu documentatie nu se poate face nimic,deoarece problema nu poate fi depistata decit dinamic(cind se actioneaza electromotorul).Pe tester se poate vedea daca senzorul de volanta lucreaza,presiunea generata de pompa(deci si regulatorul de presiune),toate temperaturile implicate.De regula,cind se da la automat si motorul nu porneste,sigur se genereaza o eroare ce te ghideaza catre problema.Nu spun sa nu emiteti pareri,dar sa fie la obiect si argumentate,constituindu-se intr-un real ajutor,altfel... Imi pare rau dar,cu surubelnita si patentul,nu se mai poate face reparatie(posibil sa ma insel)...

            Comment


            • #7
              Originally posted by big_electro61 View Post
              Pompa pusa gresit,curea elastica sau pusa decalat cu 1-2 dinti.Aiurea... Ginditi-va la o cauza ce intervine atunci cind motorul este fierbinte(80-90grade).Nici cu documentatie nu se poate face nimic,deoarece problema nu poate fi depistata decit dinamic(cind se actioneaza electromotorul).Pe tester se poate vedea daca senzorul de volanta lucreaza,presiunea generata de pompa(deci si regulatorul de presiune),toate temperaturile implicate.De regula,cind se da la automat si motorul nu porneste,sigur se genereaza o eroare ce te ghideaza catre problema.Nu spun sa nu emiteti pareri,dar sa fie la obiect si argumentate,constituindu-se intr-un real ajutor,altfel... Imi pare rau dar,cu surubelnita si patentul,nu se mai poate face reparatie(posibil sa ma insel)...
              Daca unii au bani de reprezentanta sfatul meu e sa se duca la ei; eu vad lucrurile din punctul meu de vedere (plin de rate si datorii); la o adica pun si ciocanul pe ea..daca faci niste calcule vei vedea ca iesi mai ieftin cu taxiul. Doar sa te uiti la ea dai 100 ron pe luna (asigurare+impozit). Si cate mai sunt...Daca se mai si strica iti spun eu ca mai bine iei taxiul.

              Fi atent cat a bagat omul asta in motorul lui (1.5dci) si numai in service a operat-o!!Citeste postarile cu dodo_998 sa vezi ce a patit (in total a bagat 76 de milioane si tot nu mergea)!!
              Uite intra pe linkul asta :http://www.*********.ro/index.php?sh...c=215107st=120

              Fi atent cat a bagat omul asta in motorul lui (1.5dci) si numai in service a operat-o!!Citeste postarile cu dodo_998 sa vezi ce a patit (in total a bagat 76 de milioane si tot nu mergea)!!
              Uite intra pe linkul asta :http://www.*********.ro/index.php?sh...c=215107st=120[/QUOTE]
              Mda era vorba de *********!!

              [QUOTE=un nimeni;1131984]Daca unii au bani de reprezentanta sfatul meu e sa se duca la ei; eu vad lucrurile din punctul meu de vedere (plin de rate si datorii); la o adica pun si ciocanul pe ea..daca faci niste calcule vei vedea ca iesi mai ieftin cu taxiul. Doar sa te uiti la ea dai 100 ron pe luna (asigurare+impozit). Si cate mai sunt...Daca se mai si strica iti spun eu ca mai bine iei taxiul.

              Fi atent cat a bagat omul asta in motorul lui (1.5dci) si numai in service a operat-o!!Citeste postarile cu dodo_998 sa vezi ce a patit (in total a bagat 76 de milioane si tot nu mergea)!!
              Uite intra pe linkul asta :http://www.*********.ro/index.php?sh...c=215107st=120

              Era vorba de d a c i a c l u b da se pare ca cenzura e in floare; oare de ce?!?!
              Last edited by un nimeni; 13 December 2011, 16:21. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                Cu toata compasiunea,amintesc proverbul -"cine poarta barba,trebuie sa aiba bani de piepten." Daca nu are,ia masura fireasca...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by big_electro61 View Post
                  Cu toata compasiunea,amintesc proverbul -"cine poarta barba,trebuie sa aiba bani de piepten." Daca nu are,ia masura fireasca...
                  Ai perfecta dreptate dar nici sa ajungi cu ea la pretul unui BMW!!

                  Comment


                  • #10
                    Mi-a placut zicerea -"suntem prea saraci,ca sa ne permitem lucruri ieftine".

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google