Porneste Greu, Da Rateuri Si Trepideaza La Relanti.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Porneste Greu, Da Rateuri Si Trepideaza La Relanti.

    Salutare!

    Am un Logan 1.5 DCI, 65 CP, din 2006, 84000 km. Dupa ce la revizia de 80.000 Km. i-am schimbat toate filtrele (inclusiv cel de motorina), am observat, in primele zile de dupa revizie, ca pornea destul de greu. Dupa ce plecam de pe loc dadea rateuri pana in treapta a treia, apoi, dupa aproximativ 1 km., nu mai avea nimic. Toate simptomele acestea au trecut dupa cateva zile. Acum, din cand in cand trepideaza la relanti fara a se vedea lucrul asta pe turometru.

    Inainte de a ajunge la service, va rog, daca ati patit ceva similar, sau daca aveti idee ce are, sa-mi dati si mie un sfat.

    Multumesc anticipat!

  • #2
    bag-o pe tester. daca nu ai posibilitatea,macar mergi cu ea foarte turata un km dar dupa ce se incalzeste motorul si vezi cum se comporta dupa.
    cu trepidatul, n-ar fi ceva deosebit dar cu rateurile...
    mai multe detalii daca se poate.

    Comment


    • #3
      Si a mea trepideaza cand o apuca damblalele. Am pus si clipul pe ea si nu da nicio eroare, am mers si turat (in blana in tr 2 si 3) vreo 30 km si tot degeaba.... dar cu rateurile nu stiu ce sa zic...pune testerul pe ea ca poate ai vreo eroare ceva...
      Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

      Comment


      • #4
        Cand da rateurile astea, numai in sarcina sau si in relantii ? Ar trebuii verificate datele de la motor in timp real pentru a putea depista si interpreta eventualele erori aparute.

        Comment


        • #5
          Originally posted by meggeo82 View Post
          bag-o pe tester. daca nu ai posibilitatea,macar mergi cu ea foarte turata un km dar dupa ce se incalzeste motorul si vezi cum se comporta dupa.
          cu trepidatul, n-ar fi ceva deosebit dar cu rateurile...
          mai multe detalii daca se poate.
          In treapta a I-a si a II-a, dupa ce porneam motorul, mergea in shuturi pana schimbam a III-a si o turam mai tare. Dupa ce se incalzea putin nu mai avea nimic. Repet, acum nu mai face asa. A facut doua - trei zile dupa ce am facut revizia de 80.000 km.
          Last edited by tutankamon08; 12 December 2011, 21:48.

          Comment


          • #6
            Posibil sa fie o -neconcordanta- intre senzorul de volant si senzorul axului cu came,de aici trepidatii,rateuri,"vinovat" fiind in mod special,senzorul de la axul cu came.Daca ar fi fost celalalt,motorul s-ar fi oprit. Aceasta este doar o parere,important este ce eroare gasesti in calculatorul motorului.Tot trepidatii,poate genera functionarea defectuoasa a EGR,solutia de moment fiind scoaterea cuplei(cu contactul luat).

            Comment


            • #7
              tutankamon08,
              daca ai rezolvat problema, eram si eu curios care era cauza rateurilor.

              Comment


              • #8
                Incearca sa schimbi pompita de amorsare.Prinde mizerie in ea la supape si se dezamorseaza circuitul de alimentare.Dimineata inainte sa o pornesti amorseaza circuitul de la pompita.Daca porneste bine schimba pompita

                Comment


                • #9
                  Am avut si eu aceai problema care m-a disperat 2 luni. Chiar nu stiam ce are pana cand am pus-o pe tester, si ce sa vezi care era problema: este o mufa sau un contactor care nu mai facea bine contact. Acea mufa este un senzor care regleaza presiunea motorinei inainte s-o bage in injectoare, nu stiu exact cum se numeste. Se afla sub capacul de plastic al motorului si cum te uiti la motor, este in partea stanga aproape de fisa primului injector si e de culoare galbena. Da-o jos da-i cu putin spray de contacte si asta e. La mine a mers perfect de atuci. Succes

                  Comment


                  • #10
                    daca ai putea pune o poza ti-am fi recunoscatori!!!!

                    La mine sunt 2 mufe acolo pe pompa de inalta:una e verde si una maro.
                    Last edited by popavlm; 14 January 2012, 12:43. Reason: Automerged Doublepost
                    Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                    Comment


                    • #11
                      de aia maro vorbeste, de la actuator.

                      Comment


                      • #12
                        eu inca ma zbat cu problema asta cu pornirea, nici a mea nu porneste decat daca amorsez de pompita, un mecani a zis ca poate fi o supapa d eretur de la filtru de motorin???
                        senzor, mufe nu cred ca sunt..desi ar trebui s ale verific!

                        Comment


                        • #13
                          ai verificat macar returul la injectoare?

                          Comment


                          • #14
                            habar nu am ce sa verific..nimeni nu simi spune nimic romaneste..asa ca nu am inteles niimc, si astept programarea la serivice...
                            sper sa fie 'blanzi'

                            NU mai cita inutil postul anterior. Raspunde prin Post Reply!
                            Last edited by 77sky; 25 January 2012, 01:03.

                            Comment


                            • #15
                              ai incercat sa montezi pompita pe turul [alimentarea] pompei de injectie?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google