Senzor Evacuare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ca un senzor de temperatura obisnuit, "citeste" temperatura aerului din admisie si o trimite la calculatorul de injectie (isi modifica rezistenta in functie de temperatura).
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #17
      In jurul sau,eu am observat calmina.Il influenteaza intr-un fel sau altu?
      Trebuia dat jos si curatat?

      Comment


      • #18
        nu strica sa-l cureti din cand in cand. la mine aparea ulei pe acolo. nu e chiar etans.
        internal combustionizer

        Comment


        • #19
          Stii cumva daca are cleme speciale sau ceva?
          Fiindca chiar vroiam sa-l dau jos dar nu stiu cum.

          Comment


          • #20
            Tragi mai tare de el si iese

            Eu l-am scos , si am avut un fir rupt dintre cele 2 care veneau la el , am observat din intamplare asta, cand l-am curatat de ulei .
            Este vreo problema daca firele sunt intrerupte ? ce simptome pot fi?
            Intreb deoarece eu aveam deja probleme , motorul avea variatii de turatie si rareori chiar se oprea la relanti.

            Comment


            • #21
              atata timp cat ecu injectie nu stie temperatura corecta, merge intr-un regim "default", cam ca si windows-ul in 8 culori cand n-are driver de placa video
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google