cauta pe youtube pe solano ca el a desfacut pompa de inalta si o sa vezi despre ce vorbesc colegii.
Porneste Greu
Collapse
X
-
Originally posted by bibistrocel View PostIncerc sa o desfac! sa vedem.....oricum!
Dar datimisi mie mai multe detalii ..practice. Care ati mai desfacut. Desfac numa conductele de joasa si inalta si am acees diresct la supape? Se curata cumva anume cu ceva? Nu risc sa stric si altceva pe acolo? Nu de desamorseaza? La mine ...spre exemplu conducta de joasa pe unde se alimenteaza se fixeaza cu un mecanism click-clack. Mecanismu ala se cam misca. Poate sa sprinda aer pe acolo!?
mecaicul a zis ca sunt mizerii acolo, sau prinde aer undeva!?
nici eu nush ce sa fac..de desfacut..nu ma pricep..
Comment
-
Oprire motor neasteptata
As dori unele lamuriri in privinta unui incident care mi se intimpla cam ciudat la un motor 1.5dci 65cp 78300km rulatii,toate consumabilele inlocuite cu originale si conform cartii tehnice.
Prima data mi sa intimplat prin decembrie am incercat sa pornesc motorul a pornit si in secunda urmatoare mi sa oprit,am dat la automat pina am descarcat aculatorul ,am pus alt acumulator si am dat la automat si intr-un tirziu a pornit motorul,numai spun ca a scos un fun negru usturator la ochii,am iutat sa spun ca masina era parcat in fata unui trafo de curent mam gindit ca de acolo ii vine nenorocirea,importanta mare nu iam dat.
Am verificat returul injectoarelor sint ok,bule de aer nu erau pe conductele de tur si retur .pompa de amorsare era cam moale am inlocuit-o fiind ca am gasit-o moale intr-o zi,am verificat filtru de combustibil acea ramificatie de plastic cu o supapa scapa am inlocuito.
Toate bune si frumoase pina cind iarasi mi-sa oprit motorul si nu avrut sa porneasca deloc.
Dind la automat un coleg a desfacut holenderul de la o conducta de inalta presiune in timp ce dadeam la automat au aparut o presiune mare de aer si la urma a aparut motorina si motorul a pornit,dupa aceasta data motorul a pornit, tote aceste incidente dupa parerea mea se intimpla la rece,si atunci cind pornesc la rece il turez cam tare ceea ce nu este bine.
Greu a fost si in aceasta seara am patit chiar acum inaite de scrie acest mesaj la o intersectie motorul sa oprit si am blocat intersectia si am dat la automat pina a pornit cu un nor de fum negru cit DUNAREA de lung. As dori sa aflu si parerea unor colegi daca au patit asa ceva si care ar fi problema aceasta delicata .
Tot ma gandesc sa fac un test la un service DACIA sau DELPHI sint deja cam ingrozit de acest fenomen care persista la logan.
MULTUMESC COLEGILOR DE SUFERINTA SA AVETI O NOAPTE SI O SAPTAMANA NUMAI CU BUCURII
Comment
-
Originally posted by bibistrocel View PostAm verificat bateria...merge la automat...am verificat bujiile fac scantei.
@s.sorinemilam iutat sa spun ca masina era parcat in fata unui trafo de curent mam gindit ca de acolo ii vine nenorocirea
Banuiesc ca fumul acela negru provine din cauza motorinei nearse care se introduce in capatul pistonului iar atunci cand "se aprine" atata motorina nearsa deodata iese un mare nor de fum negru...am vazut asa ceva la o duba.Fara Semnatura.
Comment
-
Oprire motor neasteptata
Banuiesc ca fumul acela negru apare din cauza ca motorina este arsa intr-o cantitate mare adica amestec bogat .
Ma intereseaza cauzele car duc acolo la oprire involuntara,daca cineva a mai patit-o.
Pentru relatarea cu parcarea in fata unui trafo am crezut ca undele electromagnetice produse de bobinele existente acolo au influientat ECU dar a fost o pista falsa pentru mine
As avea o rugaminte daca cineva ne poate ajuta cu un manual DCI LOGAN de reparatie ,o fi asa scump sau suflat cu platina si nu cu aur de nu se gaseste nici unde,de benzinar il am in limba romana daca cineva il vrea cu placere il sau ii ajut,fiind ca la diagnoza fiecare interpreteaza valorile dupa cit cunoaste meseria.
Am avut si eu o interfata am facut citeva diagnoze si toate aratau la fel atunci mi-am dat seama ca ceva nu este in regula ,intre timp si-a dat viata si aplecat .
As vrea totusi sa achizitionez alta noua.fiind ca cea veche am cumparato de pe okazi.ro la mana doua cu multe domenii de utilizare dar nefind adevarate.
Comment
-
Originally posted by Carmelo View PostCand or face bujiile "scantei" la diesel sa ne anunti si pe noi.]
Pai uite te anunt eu acum exista 2 moduri de a incerca bujiile la diesel :
1. cu multimetrul
2. iei un cablu cu lita nu foarte gros un capat al firului il pui in capul de la bujie iar celalalt capat il atingi usor de borna + (plus) de la baterie si ai sa vezi ca face scanteie. mai mult ca sigur la asta se referea si el cand a zis ca fac scanteiesigpic
Comment
-
Salut am si eu o problema cu capota nu se mai deschide si sa rupt plasticu de care tragi lam cumparat am dat vrei 35 lei pe el si tot nu merge sa o deschi ma gandesc ca sar putea sa inghetat cablu dar partea proasta e ca nu porneste asta iar nu stiu de ce am bagato pe tester si apare 3 erori de EGR si una de pompa de inalte dar nu sunt sigur de acest tester in fine daca stie cineva cum se desface altfel capota ar fi bine astept raspunsuri.MERSI
Comment
-
cum adica eroare de pompa? poate de actuator sau senzorul de temperatura. daca e vorba de presiunea de motorina, asta nu o vede decit senzorul din rampa comuna, si nu inseamna ca e neaparat din pompa.
astea sunt valabile la 1,5dci, cred ca motorizare din asta ai.
ceva mai multe detalii...
Comment
-
Originally posted by mihai hutanu View PostCrezi ca sar putea sa fie de la senzoru de temperatura? si unde sar afla acesta dupa pompa sau inaitea pompei de motorina?
Comment
-
Originally posted by bibistrocel View PostAm un logan Diesel, 1,5 DCI! POrneste greu...spre deloc mai nou. In ultimele zile mia pornit la a doua cheie. In dimineata asta deloc...A pornit trasa. Am verificat bateria...merge la automat...am verificat bujiile fac scantei. Mam uitat si pe circuitu de motorina. Imi vine motorina pana la pompa. Se poate sa fie pompa? Sau ma idegraba injectoarele. Daca reusesc sa o pornesc...merge..si peste o ora... si peste doua! Daca sta peste noapte iar face fite! Ce sa fie ...ce sa fie? Azi la trei ma duc cu ea....daca porneste!
Si io am aceeasi problema,singura dif este ca a mea porneste la prima cheie dimineata(dar toata noaptea sta la garaj) ajung cu ia la munca sta afara 10 ore si cand vreau sa plec porneste la a3-ia cheie,ma gandesc ca la mine s-ar putea sa fie de la baterie ca are 6 ani si sunt primele semne ca ma lasa?
Comment
Comment