Porneste Greu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    cauta pe youtube pe solano ca el a desfacut pompa de inalta si o sa vezi despre ce vorbesc colegii.
    Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

    Comment


    • #17
      Originally posted by bibistrocel View Post
      Incerc sa o desfac! sa vedem.....oricum!
      Dar datimisi mie mai multe detalii ..practice. Care ati mai desfacut. Desfac numa conductele de joasa si inalta si am acees diresct la supape? Se curata cumva anume cu ceva? Nu risc sa stric si altceva pe acolo? Nu de desamorseaza? La mine ...spre exemplu conducta de joasa pe unde se alimenteaza se fixeaza cu un mecanism click-clack. Mecanismu ala se cam misca. Poate sa sprinda aer pe acolo!?
      macar la tine porneste, la mine nuporneste decta dacau strang depara respectiva..
      mecaicul a zis ca sunt mizerii acolo, sau prinde aer undeva!?
      nici eu nush ce sa fac..de desfacut..nu ma pricep..

      Comment


      • #18
        Oprire motor neasteptata

        As dori unele lamuriri in privinta unui incident care mi se intimpla cam ciudat la un motor 1.5dci 65cp 78300km rulatii,toate consumabilele inlocuite cu originale si conform cartii tehnice.
        Prima data mi sa intimplat prin decembrie am incercat sa pornesc motorul a pornit si in secunda urmatoare mi sa oprit,am dat la automat pina am descarcat aculatorul ,am pus alt acumulator si am dat la automat si intr-un tirziu a pornit motorul,numai spun ca a scos un fun negru usturator la ochii,am iutat sa spun ca masina era parcat in fata unui trafo de curent mam gindit ca de acolo ii vine nenorocirea,importanta mare nu iam dat.
        Am verificat returul injectoarelor sint ok,bule de aer nu erau pe conductele de tur si retur .pompa de amorsare era cam moale am inlocuit-o fiind ca am gasit-o moale intr-o zi,am verificat filtru de combustibil acea ramificatie de plastic cu o supapa scapa am inlocuito.
        Toate bune si frumoase pina cind iarasi mi-sa oprit motorul si nu avrut sa porneasca deloc.
        Dind la automat un coleg a desfacut holenderul de la o conducta de inalta presiune in timp ce dadeam la automat au aparut o presiune mare de aer si la urma a aparut motorina si motorul a pornit,dupa aceasta data motorul a pornit, tote aceste incidente dupa parerea mea se intimpla la rece,si atunci cind pornesc la rece il turez cam tare ceea ce nu este bine.

        Greu a fost si in aceasta seara am patit chiar acum inaite de scrie acest mesaj la o intersectie motorul sa oprit si am blocat intersectia si am dat la automat pina a pornit cu un nor de fum negru cit DUNAREA de lung. As dori sa aflu si parerea unor colegi daca au patit asa ceva si care ar fi problema aceasta delicata .
        Tot ma gandesc sa fac un test la un service DACIA sau DELPHI sint deja cam ingrozit de acest fenomen care persista la logan.
        MULTUMESC COLEGILOR DE SUFERINTA SA AVETI O NOAPTE SI O SAPTAMANA NUMAI CU BUCURII
        Last edited by s.sorinemil; 22 January 2012, 22:29. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #19
          Originally posted by bibistrocel View Post
          Am verificat bateria...merge la automat...am verificat bujiile fac scantei.
          Cand or face bujiile "scantei" la diesel sa ne anunti si pe noi.

          @s.sorinemil
          am iutat sa spun ca masina era parcat in fata unui trafo de curent mam gindit ca de acolo ii vine nenorocirea
          Hai bre las-o in ..... eu parchez masina la 30cm de un Trafo care alimenteaza juma de cartier...asta ar insemna ca masina mea sa nu porneasca in fiecare zi.

          Banuiesc ca fumul acela negru provine din cauza motorinei nearse care se introduce in capatul pistonului iar atunci cand "se aprine" atata motorina nearsa deodata iese un mare nor de fum negru...am vazut asa ceva la o duba.
          Fara Semnatura.

          Comment


          • #20
            Oprire motor neasteptata

            Banuiesc ca fumul acela negru apare din cauza ca motorina este arsa intr-o cantitate mare adica amestec bogat .
            Ma intereseaza cauzele car duc acolo la oprire involuntara,daca cineva a mai patit-o.
            Pentru relatarea cu parcarea in fata unui trafo am crezut ca undele electromagnetice produse de bobinele existente acolo au influientat ECU dar a fost o pista falsa pentru mine

            As avea o rugaminte daca cineva ne poate ajuta cu un manual DCI LOGAN de reparatie ,o fi asa scump sau suflat cu platina si nu cu aur de nu se gaseste nici unde,de benzinar il am in limba romana daca cineva il vrea cu placere il sau ii ajut,fiind ca la diagnoza fiecare interpreteaza valorile dupa cit cunoaste meseria.
            Am avut si eu o interfata am facut citeva diagnoze si toate aratau la fel atunci mi-am dat seama ca ceva nu este in regula ,intre timp si-a dat viata si aplecat .
            As vrea totusi sa achizitionez alta noua.fiind ca cea veche am cumparato de pe okazi.ro la mana doua cu multe domenii de utilizare dar nefind adevarate.
            Last edited by s.sorinemil; 22 January 2012, 23:26. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #21
              am eu una de la logan laureate 1.5 2006 dar nu de vanzare daca te pot ajuta cumva..... ca fac poze sau sa scriu din ea cu toata placerea

              te referi la cartea care vine cu masina nu?
              Last edited by 77sky; 24 January 2012, 00:10. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #22
                Originally posted by Carmelo View Post
                Cand or face bujiile "scantei" la diesel sa ne anunti si pe noi.]


                Pai uite te anunt eu acum exista 2 moduri de a incerca bujiile la diesel :
                1. cu multimetrul
                2. iei un cablu cu lita nu foarte gros un capat al firului il pui in capul de la bujie iar celalalt capat il atingi usor de borna + (plus) de la baterie si ai sa vezi ca face scanteie. mai mult ca sigur la asta se referea si el cand a zis ca fac scanteie
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Salut am si eu o problema cu capota nu se mai deschide si sa rupt plasticu de care tragi lam cumparat am dat vrei 35 lei pe el si tot nu merge sa o deschi ma gandesc ca sar putea sa inghetat cablu dar partea proasta e ca nu porneste asta iar nu stiu de ce am bagato pe tester si apare 3 erori de EGR si una de pompa de inalte dar nu sunt sigur de acest tester in fine daca stie cineva cum se desface altfel capota ar fi bine astept raspunsuri.MERSI

                  Comment


                  • #24
                    cum adica eroare de pompa? poate de actuator sau senzorul de temperatura. daca e vorba de presiunea de motorina, asta nu o vede decit senzorul din rampa comuna, si nu inseamna ca e neaparat din pompa.
                    astea sunt valabile la 1,5dci, cred ca motorizare din asta ai.
                    ceva mai multe detalii...

                    Comment


                    • #25
                      Crezi ca sar putea sa fie de la senzoru de temperatura? si unde sar afla acesta dupa pompa sau inaitea pompei de motorina?

                      Comment


                      • #26
                        pe pompa...

                        fa-i o diagnoza la cineva care stie sa interpreteze ce-i apare pe ecran si dupa revino cu detalii mai precise.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by mihai hutanu View Post
                          Crezi ca sar putea sa fie de la senzoru de temperatura? si unde sar afla acesta dupa pompa sau inaitea pompei de motorina?
                          Senzorul de temperatura este cel de culoare verde de pe pompa de injectie. Nu cred ca acel aeste cauza care iti porneste greu. De asemena ti'as recomanda sa verifici daca iti vine curent la fisele de la bujii plus sa mergi neaparat sa iti verifici returul la injectoare.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by bibistrocel View Post
                            Am un logan Diesel, 1,5 DCI! POrneste greu...spre deloc mai nou. In ultimele zile mia pornit la a doua cheie. In dimineata asta deloc...A pornit trasa. Am verificat bateria...merge la automat...am verificat bujiile fac scantei. Mam uitat si pe circuitu de motorina. Imi vine motorina pana la pompa. Se poate sa fie pompa? Sau ma idegraba injectoarele. Daca reusesc sa o pornesc...merge..si peste o ora... si peste doua! Daca sta peste noapte iar face fite! Ce sa fie ...ce sa fie? Azi la trei ma duc cu ea....daca porneste!
                            Salut,

                            Si io am aceeasi problema,singura dif este ca a mea porneste la prima cheie dimineata(dar toata noaptea sta la garaj) ajung cu ia la munca sta afara 10 ore si cand vreau sa plec porneste la a3-ia cheie,ma gandesc ca la mine s-ar putea sa fie de la baterie ca are 6 ani si sunt primele semne ca ma lasa?

                            Comment


                            • #29
                              crezi ca e bateria daca te tine pana la 3 a cheie?

                              Comment


                              • #30
                                M-a tinut pana la a3-ia cheie dar am fost de cateva ori nevoit sa iau curent de la alta masina ca a murit de tot bateria.sper sa fie doar asta sa nu am probleme cu injectoarele sau cu pompa,dar mai vb.
                                Last edited by 77sky; 30 January 2012, 22:52.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google