La diesel daca nu da puternic de la' nceput ai toate sansele sa nu porneasca
Porneste Greu
Collapse
X
-
pentru cata911:
dupa ce iti porneste,te deplasezi cu ea? sta normal la ralani, fara fluctuatii?
daca da, verifica returul la injectoare, ca ti-au picat ceva valve pe acolo.
daca are alte simptome, te rog descriele daca se poate, cit mai detaliat sa ti se poata formula niste raspunsuri cit mai putin generaliste.
Comment
-
Originally posted by meggeo82 View Postpentru cata911:
dupa ce iti porneste,te deplasezi cu ea? sta normal la ralani, fara fluctuatii?
daca da, verifica returul la injectoare, ca ti-au picat ceva valve pe acolo.
daca are alte simptome, te rog descriele daca se poate, cit mai detaliat sa ti se poata formula niste raspunsuri cit mai putin generaliste.
dupa ce o pornesc merge fara fluctuatii la ralanti,asta vara i-am schimbat doua duze de retur la injectoare si de atunci nu am mai avut probleme,azi dimineata nu a mai pornit deloc (in garaj tinuta) dar dupa prima cheie mi s-a aprins becul in bord de la baterie,astazi cumparam o bat. noua ptr o masina a firmei si o sa fac proba si io cu bat cea noua si daca porneste inseamna ca de la bat nu-mi pornea.pentru cuumpararea bateriei ne-am orientat la un rombat premier de 70Ah,speram sa fie OK. o s-a vin cu detalii.
Comment
-
Originally posted by buji_mada View Postsal cat te a costat duzele + manopera si de unde ai loat duzele ? ms
Comment
-
Originally posted by phoenix10xxx View Postam eu una de la logan laureate 1.5 2006 dar nu de vanzare daca te pot ajuta cumva..... ca fac poze sau sa scriu din ea cu toata placerea
te referi la cartea care vine cu masina nu?
Comment
-
Dupa 6 ani la o masina diesel mai ai pretentii la baterie, da cu ea si ia alta pe mine m-a lasat anu trecut dupa 4 ani, intr-o dimineata dupa ce noaptea au fost undeva aproape de -20 de grade cred nu a mai vrut, m-am dus si am luat alta, deja 4 ani la baterie pe diesel e destul de bine zic eu, fara sa o pun vreodata pe redresor si decat sa fac asta am preferat sa imi iau alta. Recomand tuturor Rombat Pilot este speciala pt diesel, eu am luat una de 72 de amperi spatiul de acolo cred ca permite maxim baterie de 75, oricum mai bine decat 65 cat e din fabrica. Cu pornitu mai greu e normal mai ales daca nu ai schimbat antigelu de mult timp. Ar mai fi ceva insa cand o tii afara si vrei sa pleci cu ea pune de 2-3 ori contactul sa mai incalzeasca putin bujiile dupa care dai cheie poate nu o ia din prima dar maxim la a2a cheie o ia.
Legat de problema cu blocatul capotei a lui mihai singura sansa ar fi sa te bagi sub masina sa dai scutu jos si sa incerci sa ajungi cu mana acolo la incuietoare sa tragi de ea alta sansa nu ai daca a inghetat sau s-a rupt cablul care actiona deschiderea.sigpic
Comment
-
salut am si o mare problema sa rupt bujia in chiuloasa si nu stiu cum sa o scot am cumparat niste bujii ieftine la 20 lei bucata ca sa vad daca e de vina bujjiile din cauza porniri grele.Cum, vam zis sa rupt o bujie in chiuloasa si sunt suparat foc spuneti si mie alte variante sa o scot in afara de desfacut chiuloasa ca e cam costisitor.daca stiti va rog frumos sa mi spuneti. Multumesc
Comment
-
Incearca sa-i lipesti o tija matalica, un surub ceva, cu Bison Epoxy, acela pentru lipit metale; lasa cam 24 de ore(citeste pe instructiuni, timpul de lipire), dupa care incearca sa desfiletezi.Last edited by IancuMIC; 10 February 2012, 01:12.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
filetu a iesit dar a ramas decat electrodul.Ma gandesc ca sar putea sa fie bujia(bujia sa rupt) un pic mai grosa si sa fi ramas intepenita dar am inteles ca este un chit de asa ceva acum nu stiu dar ma gandesc si sa ii dau la automat si de la presiune sa sara acum trebuie sa mai vad pe la mecanici dar daca stie cineva ceva ar fi bine venit un sfat bun.Oricum ms pentru sfat.
Comment
-
Originally posted by mihai hutanu View Postfiletu a iesit dar a ramas decat electrodul.Ma gandesc ca sar putea sa fie bujia(bujia sa rupt) un pic mai grosa si sa fi ramas intepenita dar am inteles ca este un chit de asa ceva acum nu stiu dar ma gandesc si sa ii dau la automat si de la presiune sa sara acum trebuie sa mai vad pe la mecanici dar daca stie cineva ceva ar fi bine venit un sfat bun.Oricum ms pentru sfat.
Daca vrei iti fac rost de poze de la service cu bujii implantate in tavan .
Iti trebuie sange in vene, dar scapi de belea usor ! Motorul nu are nici pe dracu`.Last edited by lau; 10 February 2012, 15:17.
Comment
-
multumesc tuturor pentru sfaturi dar a ramas asa am fost la un mecanic si mia zis ca bujia da scanteie(axu si electrodu ala) mam mirat dar a zis ca merge si asa de cazut a zis ca nu are cum sa cada in pistoane a spus ca il va arunca presiune dar nu acum si mia zis sa dau cu WD-40 in fiecare zi.SI PENTRU CEI CARE VOR SA SCHIMBE BUJII VA SPUN DIN GRESELILE MELE INAINTE SA BAGATI BUJIA DATI CU ULEI PE FILETUL BUJIEI DACA VRETI SA NU SE INATAMLE CA LA MINE.Orcum a spus ca intr-o saptaman maxim va sari si sai bag bujie.Bine ca am scapat ca eram suparat foc pe chestia asta,si ma injuram singur) ca ce a fost in capu meu de am umblat singur.
P.S:MAI BINE VA DUCETI LA UN MECANIC SA VI LE SCHIMBE NU VA COSTA MULT.
Comment
Comment