Porneste Greu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Porneste Greu

    Am un logan Diesel, 1,5 DCI! POrneste greu...spre deloc mai nou. In ultimele zile mia pornit la a doua cheie. In dimineata asta deloc...A pornit trasa. Am verificat bateria...merge la automat...am verificat bujiile fac scantei. Mam uitat si pe circuitu de motorina. Imi vine motorina pana la pompa. Se poate sa fie pompa? Sau ma idegraba injectoarele. Daca reusesc sa o pornesc...merge..si peste o ora... si peste doua! Daca sta peste noapte iar face fite! Ce sa fie ...ce sa fie? Azi la trei ma duc cu ea....daca porneste!

  • #2
    Nu o mai pornii IMPINSA \ TRASA !!!
    sigpic

    Comment


    • #3
      Originally posted by bibistrocel View Post
      Am un logan Diesel, 1,5 DCI! POrneste greu...spre deloc mai nou. In ultimele zile mia pornit la a doua cheie. In dimineata asta deloc...A pornit trasa. Am verificat bateria...merge la automat...am verificat bujiile fac scantei. Mam uitat si pe circuitu de motorina. Imi vine motorina pana la pompa. Se poate sa fie pompa? Sau ma idegraba injectoarele. Daca reusesc sa o pornesc...merge..si peste o ora... si peste doua! Daca sta peste noapte iar face fite! Ce sa fie ...ce sa fie? Azi la trei ma duc cu ea....daca porneste!
      Foarte simplu: din pompa iti porneste o teava de alama pana in repartitorul de presiune; nu te chinuii sa desfaci teava asta ca nu prea ai pozitie; din repartitorul de presiune pornesc 4 tevi de alama spre injectoare; poti sa desfaci cu cheia de 17 una dintre ele(iti recomand sa desfaci partea dinspre repartitor) dupa care dai la automat; trebuie sa-ti arunce motorina pe capota; daca nu face asta si doar sparcaie problema e din pompa de injectie (are 2 supape unisens una pe partea de joasa presiune cealalta pe partea de inalta presiune; le desfaci si le cureti)!! Iti trebuie tors de 45 pentru asa ceva!! Spor la treaba!!

      Comment


      • #4
        cu scuzele de rigoare dar e de 40.
        stiu ca eu ti-am spus cu torx-ul de 45, dar asta e pt injectoare. le-am scufundat!
        sorry inca o data.
        mai e metoda si mai simpla, stii care e?
        pm.

        Comment


        • #5
          Da, eu dau la cheie si tu stai cu bricheta aprinsa sa vezi daca sare motorina ) lasa-ma ca odata nu stiu ce m-a mancat sa umblu la supapa de la aerul conditionat; nestiind ce e aia am bagat surubenita in ea.
          Era sa fac stop cardiac...mi-a aruncat surubenita din mana noroc ca nu mi-a sarit in cap; ce draq de presiune e pe teava aia da stiu ca era sa mor de sperietura!!
          Last edited by 77sky; 17 January 2012, 14:41.

          Comment


          • #6
            Problema persista

            Am fost la doftor cu ea! A puso pe tester. Cica ar fi senzoru de pornire "in rampa" sau de alimentare "in rampa". Oricum ceva inainte de pompa de injectie. A verificat injectoarele si au fost bune. Am schimbat filtrul de motorina ca era cazu. A doua zi dimineata a pornit. Problema filtrul era infundat..cica. A pornit doua zile. Si acu iar face nasoale. Ce pasca masii o avea ca nu stiu

            Comment


            • #7
              ai incercat sa vezi returul la injectoare?

              sau inainte sa dai la cheie amorseaza circuitul de motorina de la pompita
              Last edited by gopo1968; 16 January 2012, 17:44. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                Am incercat de toate

                Returu la injectoare lau verificat jupanii de la service. Cica injectoarele sunt bune. Am dat si la pompita. Mia pornit ok azi si ieri dimiineata. Ieri la amiaza ...cucu! Ce masa merge numa in zilele pare. Ingineru de la service a zis ca sar putea sa nu se amorseze pompa cum trebuie. Dar ce D-zeu...o data se amorseaza...o data nu! Azi o duc ...daca mio porni si o las sa vad ce zice. Cand face pe nebuna nu merge nici amorsata de la pompita!

                Comment


                • #9
                  eu la cele doua de la servici am montat o alta pompita pe furtunul ce intra in pompa de injectie.Este dupa filtrul de motorina si nu mai prinde gunoaie din rezervor ca cea din dotarea masinii, si nu se mai blocheaza supapa din ea pe deschis ca sa piarda presiunea din circuit

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by bibistrocel View Post
                    Returu la injectoare lau verificat jupanii de la service. Cica injectoarele sunt bune. Am dat si la pompita. Mia pornit ok azi si ieri dimiineata. Ieri la amiaza ...cucu! Ce masa merge numa in zilele pare. Ingineru de la service a zis ca sar putea sa nu se amorseze pompa cum trebuie. Dar ce D-zeu...o data se amorseaza...o data nu! Azi o duc ...daca mio porni si o las sa vad ce zice. Cand face pe nebuna nu merge nici amorsata de la pompita!
                    In mod normal cand dai la para de amorsare ar trebuii sa se intareasca imediat,altfel ramai fara motorina pe instalatie si poti sa ai tu super injectoare ca nu iti porneste in veci.

                    Comment


                    • #11
                      Ingineru de la service a zis ca sar putea sa nu se amorseze pompa cum trebuie. Dar ce D-zeu...o data se amorseaza...o data nu! Azi o duc ...daca mio porni si o las sa vad ce zice. Cand face pe nebuna nu merge nici amorsata de la pompita!

                      du-te la inginerul respectiv si spune-i sa-ti curete supapa unisens cu pastila, de pe partea de inalta. nu cea cu bila!
                      ...si ca amorsarea nu e cu jumatati de masura("sar putea sa nu se amorseze pompa cum trebuie"). ori se amorseaza ori nu. scurt!

                      vezi ce zice, iar daca se opune, in secunda 1 pleaca de la ei.

                      problema care o ai tu se remedia in max 30 min de la prima expertiza.

                      succes!

                      Comment


                      • #12
                        Am lasato peste noapte iar. A pornit fara probleme. Cica totusi se aduna ceva mizerie sau depunere din cauza la motorina si nu se face destula presiune. Ma tremis la reprezentanta la Dacia (Ioni service) ca cica au aia o solutie facuta de uzina. Se pune in combustubil si se lasa cam 40 de min motoru sa mearga. Sa se desfunde. Acu io stiou ce sa zic? Ati mai auzit careva asa ceva!?

                        Comment


                        • #13
                          nu e mai bine s-o cureti tu intr-o ora fara a mai baga fel de fel de solutii prin pompa?
                          in pompa aia mai sunt si niste garnituri care nu stiu cit de bine o sa le faca solutiile respective.
                          si nu numai atit, de acord,iti baga solutii de curatat. dar pistoanele ce zic? segmentii ce zic?oare fumul degajat i-o face bine egr-ului? sau catalizatorului?

                          astea ca astea, dar ce garantie ai ca respectiva calamina, depunere, ce draq o fi acolo, se duce cu totul si nu mai ramine oarece pe acolo? atita timp cit tu nu vezi piesa in cauza ca e ok.
                          practic, cit timp nu iti arata pompa desfacuta pina la ultima componenta, pe ce dai banii?
                          treaba ta...
                          eu iti recomand sa-i intrebi care piesa din pompa e cauza problemelor, si pe aia sa-i pui sa ti-o curete. nu or sa vrea.
                          oricum, succes!

                          Comment


                          • #14
                            Pompa

                            Incerc sa o desfac! sa vedem.....oricum!
                            Dar datimisi mie mai multe detalii ..practice. Care ati mai desfacut. Desfac numa conductele de joasa si inalta si am acees diresct la supape? Se curata cumva anume cu ceva? Nu risc sa stric si altceva pe acolo? Nu de desamorseaza? La mine ...spre exemplu conducta de joasa pe unde se alimenteaza se fixeaza cu un mecanism click-clack. Mecanismu ala se cam misca. Poate sa sprinda aer pe acolo!?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by bibistrocel View Post
                              Incerc sa o desfac! sa vedem.....oricum!
                              Dar datimisi mie mai multe detalii ..practice. Care ati mai desfacut. Desfac numa conductele de joasa si inalta si am acees diresct la supape? Se curata cumva anume cu ceva? Nu risc sa stric si altceva pe acolo? Nu de desamorseaza? La mine ...spre exemplu conducta de joasa pe unde se alimenteaza se fixeaza cu un mecanism click-clack. Mecanismu ala se cam misca. Poate sa sprinda aer pe acolo!?
                              ajutati omul cu niste poze sa stie si el ce trebuie desfacut

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google