Am un logan Diesel, 1,5 DCI! POrneste greu...spre deloc mai nou. In ultimele zile mia pornit la a doua cheie. In dimineata asta deloc...A pornit trasa. Am verificat bateria...merge la automat...am verificat bujiile fac scantei. Mam uitat si pe circuitu de motorina. Imi vine motorina pana la pompa. Se poate sa fie pompa? Sau ma idegraba injectoarele. Daca reusesc sa o pornesc...merge..si peste o ora... si peste doua! Daca sta peste noapte iar face fite! Ce sa fie ...ce sa fie? Azi la trei ma duc cu ea....daca porneste!
Porneste Greu
Collapse
X
-
Originally posted by bibistrocel View PostAm un logan Diesel, 1,5 DCI! POrneste greu...spre deloc mai nou. In ultimele zile mia pornit la a doua cheie. In dimineata asta deloc...A pornit trasa. Am verificat bateria...merge la automat...am verificat bujiile fac scantei. Mam uitat si pe circuitu de motorina. Imi vine motorina pana la pompa. Se poate sa fie pompa? Sau ma idegraba injectoarele. Daca reusesc sa o pornesc...merge..si peste o ora... si peste doua! Daca sta peste noapte iar face fite! Ce sa fie ...ce sa fie? Azi la trei ma duc cu ea....daca porneste!
Comment
-
Da, eu dau la cheie si tu stai cu bricheta aprinsa sa vezi daca sare motorina ) lasa-ma ca odata nu stiu ce m-a mancat sa umblu la supapa de la aerul conditionat; nestiind ce e aia am bagat surubenita in ea.
Era sa fac stop cardiac...mi-a aruncat surubenita din mana noroc ca nu mi-a sarit in cap; ce draq de presiune e pe teava aia da stiu ca era sa mor de sperietura!!Last edited by 77sky; 17 January 2012, 14:41.
Comment
-
Problema persista
Am fost la doftor cu ea! A puso pe tester. Cica ar fi senzoru de pornire "in rampa" sau de alimentare "in rampa". Oricum ceva inainte de pompa de injectie. A verificat injectoarele si au fost bune. Am schimbat filtrul de motorina ca era cazu. A doua zi dimineata a pornit. Problema filtrul era infundat..cica. A pornit doua zile. Si acu iar face nasoale. Ce pasca masii o avea ca nu stiu
Comment
-
Am incercat de toate
Returu la injectoare lau verificat jupanii de la service. Cica injectoarele sunt bune. Am dat si la pompita. Mia pornit ok azi si ieri dimiineata. Ieri la amiaza ...cucu! Ce masa merge numa in zilele pare. Ingineru de la service a zis ca sar putea sa nu se amorseze pompa cum trebuie. Dar ce D-zeu...o data se amorseaza...o data nu! Azi o duc ...daca mio porni si o las sa vad ce zice. Cand face pe nebuna nu merge nici amorsata de la pompita!
Comment
-
eu la cele doua de la servici am montat o alta pompita pe furtunul ce intra in pompa de injectie.Este dupa filtrul de motorina si nu mai prinde gunoaie din rezervor ca cea din dotarea masinii, si nu se mai blocheaza supapa din ea pe deschis ca sa piarda presiunea din circuit
Comment
-
Originally posted by bibistrocel View PostReturu la injectoare lau verificat jupanii de la service. Cica injectoarele sunt bune. Am dat si la pompita. Mia pornit ok azi si ieri dimiineata. Ieri la amiaza ...cucu! Ce masa merge numa in zilele pare. Ingineru de la service a zis ca sar putea sa nu se amorseze pompa cum trebuie. Dar ce D-zeu...o data se amorseaza...o data nu! Azi o duc ...daca mio porni si o las sa vad ce zice. Cand face pe nebuna nu merge nici amorsata de la pompita!
Comment
-
Ingineru de la service a zis ca sar putea sa nu se amorseze pompa cum trebuie. Dar ce D-zeu...o data se amorseaza...o data nu! Azi o duc ...daca mio porni si o las sa vad ce zice. Cand face pe nebuna nu merge nici amorsata de la pompita!
du-te la inginerul respectiv si spune-i sa-ti curete supapa unisens cu pastila, de pe partea de inalta. nu cea cu bila!
...si ca amorsarea nu e cu jumatati de masura("sar putea sa nu se amorseze pompa cum trebuie"). ori se amorseaza ori nu. scurt!
vezi ce zice, iar daca se opune, in secunda 1 pleaca de la ei.
problema care o ai tu se remedia in max 30 min de la prima expertiza.
succes!
Comment
-
Am lasato peste noapte iar. A pornit fara probleme. Cica totusi se aduna ceva mizerie sau depunere din cauza la motorina si nu se face destula presiune. Ma tremis la reprezentanta la Dacia (Ioni service) ca cica au aia o solutie facuta de uzina. Se pune in combustubil si se lasa cam 40 de min motoru sa mearga. Sa se desfunde. Acu io stiou ce sa zic? Ati mai auzit careva asa ceva!?
Comment
-
nu e mai bine s-o cureti tu intr-o ora fara a mai baga fel de fel de solutii prin pompa?
in pompa aia mai sunt si niste garnituri care nu stiu cit de bine o sa le faca solutiile respective.
si nu numai atit, de acord,iti baga solutii de curatat. dar pistoanele ce zic? segmentii ce zic?oare fumul degajat i-o face bine egr-ului? sau catalizatorului?
astea ca astea, dar ce garantie ai ca respectiva calamina, depunere, ce draq o fi acolo, se duce cu totul si nu mai ramine oarece pe acolo? atita timp cit tu nu vezi piesa in cauza ca e ok.
practic, cit timp nu iti arata pompa desfacuta pina la ultima componenta, pe ce dai banii?
treaba ta...
eu iti recomand sa-i intrebi care piesa din pompa e cauza problemelor, si pe aia sa-i pui sa ti-o curete. nu or sa vrea.
oricum, succes!
Comment
-
Pompa
Incerc sa o desfac! sa vedem.....oricum!
Dar datimisi mie mai multe detalii ..practice. Care ati mai desfacut. Desfac numa conductele de joasa si inalta si am acees diresct la supape? Se curata cumva anume cu ceva? Nu risc sa stric si altceva pe acolo? Nu de desamorseaza? La mine ...spre exemplu conducta de joasa pe unde se alimenteaza se fixeaza cu un mecanism click-clack. Mecanismu ala se cam misca. Poate sa sprinda aer pe acolo!?
Comment
-
Originally posted by bibistrocel View PostIncerc sa o desfac! sa vedem.....oricum!
Dar datimisi mie mai multe detalii ..practice. Care ati mai desfacut. Desfac numa conductele de joasa si inalta si am acees diresct la supape? Se curata cumva anume cu ceva? Nu risc sa stric si altceva pe acolo? Nu de desamorseaza? La mine ...spre exemplu conducta de joasa pe unde se alimenteaza se fixeaza cu un mecanism click-clack. Mecanismu ala se cam misca. Poate sa sprinda aer pe acolo!?
Comment
Comment