Erori verificare tester

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Erori verificare tester

    Salutare!

    Sunt proaspatul posesor al unui logan 1.5 dci si am facut o testare cu DDT 2000, si am urmatoarele erori(atasez foto). Am dedus ca ar fi apa in motorina, am gasit cand am verificat si o bujie arsa, dar as fi recunoscator daca ar fi cineva in masura sa imi dea mai multe detalii despre erorile atasate.

    Multumesc anticipat !
    Attached Files

  • #2
    pai la prima ti-a scazut presiunea in rampa , poate fi ori de la regulator defect , ori pompa ori pur si simplu mai ia din cand in cand eroarea fara sa fie nimic defect.
    La a 2a ori e bujia arsa ori preincalzitorul ala nu functioneaza cum trebuie,desi mai degraba bujia a crapat,o poti masura cu aparatul de masura.
    Iar la a 3a e martorul de apa in motorina ...
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      1.Fuel Pressure Regulator 1 performance - aici pot fi cauze multiple,regulator de presiute blocat, presiune scazuta in rampa, datorita pierderii de presiune pe retur la unul sau mai multe injectoare.
      2.Glow Plug Heater Circuit "A" = una sau mai multe bujii arse sau releul de bujii defect.
      3.Water in fuel condition= apa in motorina,ai grija de unde alimentezi si mai schimb asi tu fitrul de mtorina.
      4. Water in fuel lamp circuit = ori senzorul de pe filtru de motorina nu primeste semnal ori ai un scurt circuit pe instalatie .

      Comment


      • #4
        Multumesc mult de informatii. Intradevar am gasit o bujie arsa si o sa o schimb, insa ma ingrijoreaza prima eroare, cu toate ca din cate vad ea nu mai persista, pe tesster aratand doar la "historical", la "curent" fiind trecut "no".
        Credeti ca in acest sens mai trebuie intreprins ceva, adica verificari suplimentare , etc.?

        merci anticipat.

        Comment


        • #5
          urmareste daca din cand in cand are o mica intrerupere in relanti,daca se opreste motorul vreodata ,urmareste presiunea in rampa sa fie tot timpul cea ceruta.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            Numai specialisti pe aici! Eroarea fiind la 168 rot/min si 10V tensiune baterie (sub demaror) inseamna ca ori era motorina prea vascoasa la -5 grade ori ceva bula de aer prin circuit si pompa nu se alimenta corect. Pune ceva motorina mai scumpa si e in ordine.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • #7
              Multumesc mult,
              Avand in vedere ca numai ce am cumparat masina, o sa schimb si filtrul de motorina si o sa incerc sa alimentez numai motorina buna.
              Stima,

              Comment


              • #8
                ce e presiunea in rampa? multumesc anticipat!

                Comment


                • #9
                  presiunea motorinei in rampa comuna , de unde se alimenteaza injectoarele

                  Comment


                  • #10
                    Care ma ajuta si pe mine cu interpretarea codului 0380 ceva legat de bujii am gasit 3 arse si le am inlocuit pe toate si tot apare codul de eruare masina pornea bine si inainte si acum
                    acum se stinge mai repede martorul din bord de la bijii la pornire

                    Comment


                    • #11
                      Cu ce s'a facut scanarea, cu ddt2000 ? Daca e cu el s'ar putea sa fie vorba de releul de la bujii, nu sunt sigur.

                      Comment


                      • #12
                        cu un aparat bosch cu meniu in romana nu stiu modelu
                        idea e ca am incercat sa vad daca da curent la bujii si vine
                        am pus contact pe bujii si un bec si venea curent

                        Comment


                        • #13
                          Bun, bujiile sunt ok, insa ma intereseaza daca la fise vine curent, aici s'ar putea sa fie problema.

                          Comment


                          • #14
                            eroare 3264

                            Care stie ce inseamna aceasta eroare.
                            O sterg mereu, si dupa ce scanez, nu mai apare, dar dupa un drum de ceva km, apare iar. Masina merge f. bine, porneste la prima cheie "scurta"....dar eroarea apare mereu.
                            Attached Files
                            passion 1.5 DCi

                            Comment


                            • #15
                              da am schimbat toate bujiile

                              pai la fise am incercat daca vine curent
                              Last edited by johan; 5 May 2012, 20:40. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google