La Peste 2000 Turatii Tacane Si Nu Mai Trage

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La Peste 2000 Turatii Tacane Si Nu Mai Trage

    Sal tuturor
    am un logan dci 65 cp si problema ar fi urmatoarea
    la peste 2000 turatii nu mai trage scoate fum si tacane f rau, cu cat incerci sa urci in turatii cu atat tacane mai rau..
    vreau sa specific ca de pornit imi porneste bine si la cald si la rece...
    a intalnit cineva problema asta..?

  • #2
    Scoate fum, mananca ulei? sa nu fie turbina dusa...

    De la 2000 de ture intra turbina
    Last edited by florin.fanatik; 6 March 2012, 22:51.
    sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

    Comment


    • #3
      Turbina in relanti are 5000 de ture asta informativ
      Saptamina trecuta am demontat un dci cu aceas problema si aceleas simtome,pistonu 1 topit dar ca sa te convingi mergi la un service care are videoscop de 3mm si o sa ati scoata o bujie si il baga in camera de ardere si asa vede daca e piston topit
      Eu asa am facut

      Comment


      • #4
        da mananca si ulei..
        am verificat si turbina are ceva joc dar nu mare..
        egr-ul l-am verificat lucreaza..
        nush ce sa cred..
        ma gandesc sa nu fie tija aceea wesgate blocata dar nush daca are vreo legatura

        Comment


        • #5
          Fum alb(ulei)
          Fum negru (motorina)adica turbina

          Comment


          • #6
            sa fie asa de grav piston topit?

            Comment


            • #7
              In legatura cu pistonul topit, se intampla daca ai probleme cu injectoarele si mergi cu ea asa...

              Cati km are masina?
              sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

              Comment


              • #8
                eu nu vreau sa te speri,ce culoare este fumu?

                Da ai dreptate
                De la injectoare se trage
                Last edited by victor27; 6 March 2012, 23:00. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  masina are in jur de 240000 km la injectoare am schimbat duzele la 220000

                  cam negru e fumul
                  Last edited by yany66; 6 March 2012, 23:04. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #10
                    Am vazut cateva logane, majoritatea taximetristi, merg cu fumu dupa ei... si nu se sinchisesc sa le duca in service sa schimbe diuzele la injectoare la timp... merg cu ele pana le pun pe butuci, atunci deja e prea tarziu, rezultat... pistoane topite, turbina dusa, egr infundat...

                    O ai de noua? de cate ori ai umblat la injectoare pana acuma?
                    sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

                    Comment


                    • #11
                      Pot fi contra facute supapele de retur iar asta cu pistonu nu arare peste noapte,se intimpla in timp

                      Dar Florin are dreptate
                      Last edited by victor27; 6 March 2012, 23:07. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #12
                        nush ce sa ii mai fac
                        am schimbat duzele
                        turbina am schimbat-o si pe aia intr-adevar din dezmebrari
                        egr-ul la fel pt ca nu mai lucra ultima oara de aici facea asa pt ca numai lucra egr-ul dar acum lucreaza asa ca am ramas...cu intrebari
                        ce mai are?

                        nu o am de noua...
                        doar eu ce am umblat la injectoare..asta din cate stiu eu..
                        Last edited by yany66; 6 March 2012, 23:13. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #13
                          Parerea mea ca isi cere segmentarea... cel mai probabil un piston topit ceva...dupa cum a spus si Victor.
                          sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

                          Comment


                          • #14
                            Cel mai bine ar fi sa mergi la un service dar nu unu de coltu strazi si nici reprezentant dacia ci la unu care au mai fost si alti si au fost multumiti si cerele sa iti dea un diagnostic,nu poate sa te coste mai mult de 100 de ron

                            Comment


                            • #15
                              pai daca ar fi cumva un piston topit nu ar trebui sa tacane si la relanti..?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google