La Peste 2000 Turatii Tacane Si Nu Mai Trage

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Tacane in ture pentru ca intra mai mult ulei in camera de ardere pe linga segmenti si explozia este mai puternica,in relanti nu ar trebui sa scoata aproape de loc fum

    Comment


    • #17
      da pai in relanti nu scoate deloc fum
      cand o sa ii dau de cap o sa va tin la curent
      ms pt pareri

      Comment


      • #18
        In relanti nu scoate, dar la pornire?

        Te asteptam cu rezolvarea...
        sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

        Comment


        • #19
          UN mic sfat,nu mai merge cu ea pentru ca daca se dovedeste a fi un piston exista riscu ca motoru sa o ia singur in ture blana si nu se opreste decit cind a terminat uleiul din motor sau cind crapa

          Comment


          • #20
            la pornire nu scoate e ok
            dar cand e motorul rece pana se ridica apa la 2 liniute scoate un fum alb - albastru

            nu mai merg de ceva timp cu ea..si eu ma astept la ceva grav

            am uitat sa spun doar at cand e in sarcina scoate fumul alb - albastru la relanti nu, chiar daca e motorul rece
            Last edited by yany66; 6 March 2012, 23:32. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #21
              An bord nu se aprinde nimic?si eu am patit tot asa cu fumul pana se incalzea,in bord se aprindea martorul de la bujii,am duso la tester si era partea electrica la injectorul4,am schimbat injectorul si mi a sters eruoarea din C.B. sfatul meu e sa o duci la un tester.

              Comment


              • #22
                nu in bord nu se aprinde nimic..
                pai in cazul tau si tacanea?
                iti pornea greu cumva?

                Comment


                • #23
                  =salut yany66.hai sa ti povestesc ceva.
                  aceleasi simptome le a avut si a mea. 1.5 dci 65 hp. tacanitul ala pe accelerare se amplifica cumva cand ridici acceleratia? se aude cumva de 2-3 ori mai tare?
                  intai a inceput sa se auda putin, apoi din ce in ce mai tare.masina mergea bine, dar pe turatii mari ....tac tac tac tac . Dupa 1000 km aprox. fumul alb-albastru la rece,masina inca se infigea....Apoi deodata fum negru in mers pe accelerare si dupa max 200km pierdere de putere.
                  ti am spus detaliat ce s a intamplat cu a mea. acum iti spun ce am descoperit dupa testul clip(la meridian)si verificarea compresiei.
                  pistonul 4 fara compresie.am desfacut motorul si am descoperit pistonul respectiv topit+bloc motor foarte zgariat.
                  devizul de reparare .....6000 ron piese + manopera,5000 ron cu schimbat motor de la dezm. daca s ar fi rezumat doar la segmentare costa 2700 ron.
                  deci:NU MAI MERGE CU EA SUB NICI O FORMA!!!!! Poti scuti 2000 ron.
                  astea sunt preturi de la un mecanic prieten de incredere. la meridian mi au cerut 1000 doar pt constatare si 8500 pt reparatie in caz de piston topit.
                  pana nu stii exact ce are las o pe loc.sper sa nu fie ca la mine SUCCES!!!

                  Comment


                  • #24
                    sal bestfly
                    asta e adresa mea de mail jan_janin@yahoo.com trimete si mie nr tau de tel as vrea sa te sun..
                    ms

                    Comment


                    • #25
                      yany66 nu m ai sunat!

                      Comment


                      • #26
                        Injectoare + turbina==> Trage-o pe dreapta pentru tratament !

                        Comment


                        • #27
                          asa am patit io ,am avut pistonu 2 topit plus blocu motor ,l-am dus la rectificat mi-a luat 2 mil apoi am cuparat piston si ala inca 3 mil,am schimbat filtru de ulei,filtru de motorina 1 mil si ceva,garnitura de chiuloasa tot 1 mil si dupa ce au fost montate la loc am pornit masina am vazut ca nu mai scoate fum albastru si dupa 50 de km s-a terminat smecheria a inceput din nou sa scoata fum albastru ca o locomtiva,ulei manca mult si acu o tin la mecanic de cateva zile pana ii da de cap.
                          Va rog ajutati-ma cu un sfat!!

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Gaby91 View Post
                            asa am patit io ,am avut pistonu 2 topit plus blocu motor ,l-am dus la rectificat mi-a luat 2 mil apoi am cuparat piston si ala inca 3 mil,am schimbat filtru de ulei,filtru de motorina 1 mil si ceva,garnitura de chiuloasa tot 1 mil si dupa ce au fost montate la loc am pornit masina am vazut ca nu mai scoate fum albastru si dupa 50 de km s-a terminat smecheria a inceput din nou sa scoata fum albastru ca o locomtiva,ulei manca mult si acu o tin la mecanic de cateva zile pana ii da de cap.
                            Va rog ajutati-ma cu un sfat!!
                            Treci la benzina!! Aceste motoare diesel sunt varzaaaaaaa!!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google