Vrei sa-l faci logan de wrc?
vechiul ford focus wrc si citroen cred ca au asa montat intercoolerul. dar te-ai gandit cati watti consuma cele doua ventilatoare sa raceasca intercoolerul si sa scoata aerul pe sub pasajele rotilor? gandeste-te ca trebuie motoare puternice, care sa evacueze o cantintate mult mai mare de aer decat intra frontal sub capota motorului la viteza maxima a masinii, iar acea putere consumata de motoare sa vezi daca nu consuma e in jurul a 1-2CP. prietenul tau tot pe logan a facut modificarea? daca a facut-o la o masina de peste 200CP, a avut de unde sa piarda acei 2 cai si sa castige pe alta parte 5, dar la logan nu cred ca va fi asa mare castigul. apropo, la focusul wrc decupajul e facut in sensul de deplasare al masinii, la evo e invers, gura aia e de evacuare a aerului ce trece peste (deci nu prin) radiatorul de apa si e trimis pe capota. cum prietenul tau n-a putut sa ne dea mai multe detalii, cred ca "discutam ". aia la fiorma de tuning i-au fi facut si-un mic chiptuning sau vreo setare de senzor la admisie si deja acei cai nu-s castigati datorita repozitionarii intercoolerului. dupa cum vezi, am inceput sa ma documentez
sper sa fie sursele de incredere si sa nu vorbesc prostii



Comment