Vrei sa-l faci logan de wrc?
vechiul ford focus wrc si citroen cred ca au asa montat intercoolerul. dar te-ai gandit cati watti consuma cele doua ventilatoare sa raceasca intercoolerul si sa scoata aerul pe sub pasajele rotilor? gandeste-te ca trebuie motoare puternice, care sa evacueze o cantintate mult mai mare de aer decat intra frontal sub capota motorului la viteza maxima a masinii, iar acea putere consumata de motoare sa vezi daca nu consuma e in jurul a 1-2CP. prietenul tau tot pe logan a facut modificarea? daca a facut-o la o masina de peste 200CP, a avut de unde sa piarda acei 2 cai si sa castige pe alta parte 5, dar la logan nu cred ca va fi asa mare castigul. apropo, la focusul wrc decupajul e facut in sensul de deplasare al masinii, la evo e invers, gura aia e de evacuare a aerului ce trece peste (deci nu prin) radiatorul de apa si e trimis pe capota. cum prietenul tau n-a putut sa ne dea mai multe detalii, cred ca "discutam ". aia la fiorma de tuning i-au fi facut si-un mic chiptuning sau vreo setare de senzor la admisie si deja acei cai nu-s castigati datorita repozitionarii intercoolerului. dupa cum vezi, am inceput sa ma documentez
sper sa fie sursele de incredere si sa nu vorbesc prostii
vechiul ford focus wrc si citroen cred ca au asa montat intercoolerul. dar te-ai gandit cati watti consuma cele doua ventilatoare sa raceasca intercoolerul si sa scoata aerul pe sub pasajele rotilor? gandeste-te ca trebuie motoare puternice, care sa evacueze o cantintate mult mai mare de aer decat intra frontal sub capota motorului la viteza maxima a masinii, iar acea putere consumata de motoare sa vezi daca nu consuma e in jurul a 1-2CP. prietenul tau tot pe logan a facut modificarea? daca a facut-o la o masina de peste 200CP, a avut de unde sa piarda acei 2 cai si sa castige pe alta parte 5, dar la logan nu cred ca va fi asa mare castigul. apropo, la focusul wrc decupajul e facut in sensul de deplasare al masinii, la evo e invers, gura aia e de evacuare a aerului ce trece peste (deci nu prin) radiatorul de apa si e trimis pe capota. cum prietenul tau n-a putut sa ne dea mai multe detalii, cred ca "discutam ". aia la fiorma de tuning i-au fi facut si-un mic chiptuning sau vreo setare de senzor la admisie si deja acei cai nu-s castigati datorita repozitionarii intercoolerului. dupa cum vezi, am inceput sa ma documentez
sper sa fie sursele de incredere si sa nu vorbesc prostii












Comment