Turbina Suna Puternic!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    E cu dus si-ntors cu dci-urile astea am prieten cu logan care are 190k fara nici o problema la motor,altu care la 100k sa dus injectoare si pompa altu la 45k pa ura si la gara cu injectoarele,o sa incerc si faza cu furtunul si peste 15k intru iar la curatenie sa vedem ce efect are!

    Comment


    • #17
      Da...mai au o buba de fabricatie la capacul de culbutori......scapa ulei pe la garnitura si pe langa suruburi la cele cu motorul mai uzat...probat de mine la motorulul unei cunostinte....
      Este urata treaba daca mai scapa si pe langa una din cele doua gauri tehnologice din capacul de culbutori....partea dinspre cutie..care din diferite motive s-au spart....se prelinge ulei pe chiulasa...pompa de vacuum...in final ajungand undeva pe cutie....langa senzorul de turatie....arata urat...una la mana si s-ar putea sa nu poata sa porneasca datorita senzorului care citeste turatia motorului....
      Daca sunt vapori de ulei pe suruburile de culbutori....este clar....alt capac ce nu prezinta uzura la bucsile de metal in care vin suruburile.....de la dezmembari....
      Daca sunt vapori de ulei pe la garnitura....schimbata garnitura si dat cu mastick pe chiulasa....numai pierde deloc....
      Am mesterit odata la un dci vreo 6 ore...scurgerea masii....am pus alta garnitura....am pornit....totul frumos...ies vreo 10 km in probe....prelingea prin partea dreapta inspre cutie....imi venea sa iau ciocanul din trusa de scule si sa.....
      Desfac pe marginea drumului....sterg cu benzina....am zis ca nu am nimerit pozitia garniturii...iar in probe....iar mustea....am rezolvat in final....se impinge inspre distributie capacul la montaj...si se strang suruburile dinspre volanta....distributie...apoi celelalte...
      Bineinteles ca am dat si cu mastick atunci pe marginea drumului....la capac....nu a mai curs de atunci...dar i-am zis acelei persoane sa nu ma mai caute...ca numai lucrez in viata mea la asemenea porcarii....gauri tehnologice...garnituri....
      Ca sa fiu 100 % sigur....i-am facut si treaba cu furtunul....sa nu aiba presiune de gaze in capac si sa o ia uleiul pe undeva....pe langa.....
      Il scoti inspre roata stanga fata furtunul de gaze apropo.pe langa pompa de vacuum..daca il scoti in alta parte simti mirosul de gaze...
      Este o treaba buna asta cu furtunul...scapi de ceea ce am povestit eu cu capacul de culbutori in viitor....
      Doamne cat timp am pierdut atunci....spala ...erau si injectoarele murdare de ulei....da-i cu spray de curatat motorul...sufla.....carpe prapadite....kkm-as in ea de meserie !!!!
      De atunci am ramas cu sechele....furtun recirculare gaze carter in admisie....se anuleaza...recirculare in atmosfera...sa stau eu sa curat EGR....sa il vad murdar ca dracu....teava admisie...
      Furtun cu dop pe furtunul de admisie unde era conectata recircularea gaze...ura si la gara.....furtun conectat la capacul de culbutori lung...evacuare gaze...atmosfera....
      Asta e consecinta acelui furtun recirculare gaze carter...murdarie traseu admisie...+scurgeri ulei pe la garnituri...murdarie generala motor....

      Turbina....consuma ulei....atunci cand este pe duca....
      De fluierat...fluiera mai putin atunci cand accelerezi progresiv.....
      Cand are joc prea mare in lagare....loveste in carcasa...ori in partea de compresor ...ori in cea de evacuare ....se aude ca si cum ai face ceva la polizor....
      Uneori poti scapa fara supraturarea motorului....mergi cu maxim 40 km/h cu fumaraie dupa tine de nu se mai vede.....
      Daca tinde sa se supratureze se baga in treapta 5 si se calca frana.....se duce la atelier pe platforma....
      Urmareste-i consumul de ulei tot timpul....cand va fi pe duca...iti va spune dinainte....

      Inca ceva....motoarele de 65...70 cp de la Renault sunt mai mult de oras.....in afara mai mult de 110-115 km/h nu are rost daca vrei sa te tina cat mai mult....
      Trebuie lasata sa se raceasca turbina dupa un drum mai lung...cateva minute....
      Cand este rece...fara mers nebuneste ca sa se incalzeasca in cabina....
      Referitor injectoare pompa....minim 2-3 liniute la carburant...filtru motorina original...schimbat la timp...Statii...Rompetrol....OMV....Petrom....
      Mult succes si cati mai multi km !!!!!
      Last edited by gloriacp12; 20 March 2012, 22:24. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #18
        din ce cauza imi suiera cand schimb la trei mi de ture,problema e ca urca frumos in ture dar cand apas ambreajul sa schimb in momentul ala suiera puternic,la orce treapta,doar cand merg sportiv.

        Comment


        • #19
          Cam atunci incep sa fluiere....de la 2500 rot/min in sus.....
          Cerere mare de presiune supraalimentare / turatie ridicata turbina.....
          Cam atat

          Comment


          • #20
            Mai taie din rotatii, turbina intra dupa 2000 rot/min.
            sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

            Comment


            • #21
              Cand mi-a sarit conducta de aer de la turbina am observar ca de la 1800rpm se aude turbina, asta in accelerare agresiva,si de pa 2000rpm in acceleratie progresiva,oricum fara turbina acest motor este pilaf,varza,dus. Ajungi la 80km/h intr-un km! E bine ca nu am scurgeri de ulei nici pe la garnitura nici pe la pompa,si asa e cand am desfacut tubulatura,turbina avea ulei si pe pale si pe corpul unde sunt palele,o sa fac si eu chestia cu furtunul! Si sigur uleiul ala era de la furtunul ala de recuperare,ca ulei consuma foarte putin ca un diesel normal,fum nu scoate!

              Comment


              • #22
                Buna seara.Nu stiu sigur daca postez unde trebuie, dar totusi cred ca are legatura cu turbina.Astazi mergand prin Bucuresti, in timpul unei depasiri observ ca imi "da in nas".Din acel moment cand accelerez, de la ~1700rtm se aude un "fasait,suierat" puternic.Eu tind sa cred ca este vreun furtun de la turbina care pierde aer sau trage aer fals.Astept ceva pareri si sugestii de asemenea..

                Comment


                • #23
                  Cel mai probabil ai un furtun spart. Trebuie verificat.
                  I HAVE A !sigpic
                  fara linkuri externe in semnatura

                  Comment


                  • #24
                    Spart sau vreun colier slabit. Oricum sunt niste furtune plasticate(si scumpe pe deasupra) deci orice e posibil.

                    Comment


                    • #25
                      Da, asa se pare.Am gasit cotul care iese din egr taiat unde a fost strans colierul... Totusi ma bucur ca nu este ceva mai grav.

                      Comment


                      • #26
                        Nu ca fac haz de necaz da' te bucuri degeaba ca e scump rau furtunul ala, vreo 200RON pe net(made in Turcia) si cel putin dublu la Dacia. Am avut si eu de-aface cu el.

                        Comment


                        • #27
                          Sincer, nu ma mira.Dar la mine nu este atat de grav taiat.Am improvizat ceva care da rezultate.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by gabonz View Post
                            Am improvizat ceva care da rezultate.
                            Roagă-te să te şi ţină!

                            Comment


                            • #29
                              Salut

                              Si nu ne spui si noua ce ai improvizat ?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google