Turbina Suna Puternic!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turbina Suna Puternic!

    Astazi ca tot a fost frumos si nu am prea avut ce face m-am apucat sa curat ceva piese pe la motor (vezi poza). Dupa ce le-am dat jos am avut marea surpriza sa descopar o "avalansa" de ulei ars si intarit in suportul egr-ului si teaava care vine din suport in galeria de admisie,asa ceva nu am mai vazut in viata mea, mult ulei ars,mult rau frate. Dupa 3 ore de chinuiala,dai cu motorina cu carpa cu burete de sarma cu periea am reusit sa le curat. Dupa ce le-am montat inapoi am pornit motorul l-am lasat 10 min sa se incalzeasca si am plecat la o plimbare si am constatat ca in sarcina turbina scoate un suierat incredibil zici ca am biturbo, am verificat sa vad daca scapa presiunea pe undeva, nu scapa pe nicaieri exceptand o parte a turbinei unde am observat mici "adieri" (vezi poza). Inainte de curatare se auzea turbina dar foarte incet,acum ma inebuneste! Din ce cauza poate fi?
    Attached Files

  • #2
    Masina trage cum trebuie ?

    Comment


    • #3
      Da.......nu trage diferit doar ca se aude foarte tare turbina. Intr-un fel imi place daca nu are nimic turbina nu ma deranjaza sunetu dar ma gandesc sa nu fie o problema mecanica!

      Comment


      • #4
        si la mine se aude tot asa ... mie imi place cum se aude ... merg asa de vreo 30.000 km si nu am patit nimic

        Comment


        • #5
          Mergi cu ea mai turat ca de-aia ti s-a adunat atata marmelada acolo.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • #6
            Acum ai traseul de aer curatat si de aia se aude asa..la fel a fost si la mine dupa ce am curatat egr ul si cotul ala de metal, se aude un suierat de la turbina mai pronuntat decat inainte.La mine egr ul nu era asa de murdar dar daca l am desfacut era pacat sa nu curat ce era acolo.Vezi sa nu iti scape ulei pe la lagarele de la turbina si de asta sa ai asa multa mizerie acolo.Cati km aveai cand ai curatat traseul ?
            Last edited by L3on; 13 March 2012, 00:08.

            Comment


            • #7
              Si la mine suna ciudat cand ajunge la 2800-3000 rotatii, imi era frica sa nu fie vreun defect dar se pare ca asa e normal

              Comment


              • #8
                Alex-masina am cumparato in noiembrie 2010 avea 58mii km. la 60 de mii i-am facut distributia schimb ulei filtre tot. acum este prima data cand curat egr-ul si ce am scris mai sus, dupa ce am cumparare m-am "inrolat" pe loganclub si am incercat sa merg cu masina exact cum scriau cunsoscatorii si conducatorii de dci.

                L3on- masina are acum 79400 km azi desfac iar tot si le montez inapoi usor, pas cu pas si cu atentie sporita si daca face tot asa inseamna ca este efectul dupa curatenie. Turbinq nu stiu ce sa zic ce ulei era pe acoli dar cred ca este normal sa fie la ce rotati ajunge axul mai scapa cate putin.Fum scoate ca un diesel normal, am observat ca axul turbinei are un mic joc palele eliciei nu prezinta urme de zgarieturi sau loviri si nici corpul turbinei, iar ulei imi mananca cam 400-600 grame la 10000 de km ceea ce zic eu ca aste ok. nu stiu sa mai ma uit azi pe la ea.

                Alex-masina am cumparato in noiembrie 2010 avea 58mii km. la 60 de mii i-am facut distributia schimb ulei filtre tot. acum este prima data cand curat egr-ul si ce am scris mai sus, dupa ce am cumparare m-am "inrolat" pe loganclub si am incercat sa merg cu masina exact cum scriau cunsoscatorii si conducatorii de dci.

                vali- la mine incepe sa se auda de la 1800rpm pe urma de la 1800 pana la 2800 se aude tare de la 2800 la 3000 se aude cel mai tare dar cand ii dai talpa on reste se aude normal.

                L3on- masina are acum 79400 km azi desfac iar tot si le montez inapoi usor, pas cu pas si cu atentie sporita si daca face tot asa inseamna ca este efectul dupa curatenie. Turbinq nu stiu ce sa zic ce ulei era pe acoli dar cred ca este normal sa fie la ce rotati ajunge axul mai scapa cate putin.Fum scoate ca un diesel normal, am observat ca axul turbinei are un mic joc palele eliciei nu prezinta urme de zgarieturi sau loviri si nici corpul turbinei, iar ulei imi mananca cam 400-600 grame la 10000 de km ceea ce zic eu ca aste ok. nu stiu sa mai ma uit azi pe la ea.

                Gata am descoperit problema asta dupa ce am zis ca s-a rupt motorul in doua. Cotul de plasit care vine de la turbina la corpul cu egr nu se mai strange etans si de la presiune cand i-am dat o forja mai sanatoasa a aruncat cotul afara si practic turbina merge degeaba ca tot aerul in da pe langa si"fluiera ca toti draci. Pana ajung acasa asa merg cu ea ca nu am nici o scula la mine sper sa nu se buleasca cv ca vad putin ulei pe turbina pe unde iese suflu de aer.
                Last edited by Claudeel; 13 March 2012, 13:26. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  @ claudel, la mine facea asa ca scapa aer pe la tubulatura dintre turbo si eger pt. ca nu am mufat bine tubulatura in turbina. sigur iti scapa aer pe undeva.

                  Comment


                  • #10
                    Asta a fost toata jmecheria din cauza tampitei de garnitura care vine pe tubulatura nu intra bine pe cotul turbinei, aer pierdea doar la presiune mare ca la relantiu nu se simtea nimic. Dupa 1 bucata ora de chinuiala am reusit sa pun garnitura calumea, ca intra mereu pe tubulatura si strangeam colieru degeaba ca acolo nu mai era garnitura.

                    Comment


                    • #11
                      bine de stiut! multumesc

                      Comment


                      • #12
                        O poza ceva cu garnitura ai?

                        Comment


                        • #13
                          Salut

                          Vei avea tot timpul urme de ulei acolo unde ai aratat pe turbina ,cat si in tubul de admisie....
                          De asemenea,atunci cand motorul va pronunta o uzura mai accentuata vei avea urme de ulei pe la garnitura capacului de culbutori si pe la pompa de vacuum.....
                          Ca sa numai ai o parte din aceste probleme....scoti furtunul ce recircula gazele de la capacul de culbutori decat din capacul de culbutori si ii pui un dop in cap...
                          La capacul de culbutori pui un furtun de vreun metru si ceva sa iti ajunga sub sasiu ...in felul asta toate scaparile de gaze cu ulei le dai in atmosfera...numai ajung in turbina ...admisie...teava de admisie va fi mai putin murdara....
                          Aceasta metoda este des intalnita la toate dubele...autobuzele....
                          La ITP scoti dopul pe care il vei pune pe furtunul original si bagi furtunul la loc la capacul de culbutori...
                          De asemenea ...vana EGR si admisia se curata la fiecare 20 000 km...
                          Fara suparare...sunt convins ca masina are peste 160 000 km....la ceea ce ai relatat tu ...murdaria aceea !!!!
                          Fii fara griji...mergi cu ulei de calitate...5w40 Castrol sau 10w40 Castrol...fara talpi...filtre neschimbate la timp si motorina proasta....
                          Cand va incepe sa iti consume mai mult ulei...atentie...nivelul tot timpul lipit de maxim...
                          te pregatesti de o segmentare si o reparatie de turbina...
                          Motorul ala merge peste 400 000 km...fara a face mare lucru....doar ceea ce am descris....

                          Comment


                          • #14
                            Astea sunt garniturile care vin pe conducta de iesire de la turbo!
                            WTF????????? Masina nu are cum sa aiba peste peste 160k. Filtre(originale) ulei(castrol 10W40) mereu schimbate la timp,motorina numai din peco.
                            Si treaba cu furtunul nu prea imi place!
                            Attached Files
                            Last edited by Claudeel; 19 March 2012, 18:39.

                            Comment


                            • #15
                              Claudelll....nu imi pierd timpul ...faci ce vrei !!!!!

                              Eu personal merg cu un logan facut din bucati la fel ca al tau....
                              Masina are peste 240 000 km acum....
                              Am gasit un logan fara motor dar cu ...caroserie....tot bun....am facut rost de un motor....ce avea vreo 80 000 km....fara turbina...injectoare...pompa....
                              Am pus restul....doar turbina noua data de cineva....de atunci ....nici o pb...doar se observa uzura motorului....gaze carter....
                              Murdarie pe EGR si admisie am gasit si eu....la inceput....pana am adoptat ;;treaba cu furtunul''de atunci nimic....
                              Atentie....unele turbine fluiera de noi..l..nu trebuie sa te sperie....ai grija sa nu consume ulei....si sa nu intre prea multi vapori de ulei pe la epurator in ea....risc de colmatare !!!!
                              Treaba cu forje pentru curatire este o prostie !!!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google