Logan 1.5 2006 Laureat / Un Tzacanit Ciudat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan 1.5 2006 Laureat / Un Tzacanit Ciudat

    Salut! Detin un Logan 1.5 dci 2006 Laureat, 128.000 km, 65 cp, distributia ultima data a fost schimbata la 60.000 cand masina era in garantie , ulei (Elf TurboDiesel full sintetic) si filtru de ulei schimbat acum 500 km, filtru de motorina acum 6 luni cu unu neoriginal (65 lei am dat pe el), Baterie rombat premier de 750A/75ah cumparata acum 6 luni, filtru de aer si de polen curatate astazi, inclusiv completarea cu antigel si lichid de frana tot astazi; apoi am facut filmarea. Mentionez ca nu imi consuma deloc ulei, nu scoate fum nici negru nici albastru , doar alb cand e frig afara, consum pana sa dea zapada si frigu era 6 in oras cu aer conditionat si 4 - 4,5 in afara orasului, iar de cand a dat frigu si zapada consum 7,5 in oras si 4,5 - 5 in afara orasului (asa arata consumul computerul de bord) . De o saptamana se aude un sunet ciudat la motor , ca si cum ar merge o masina de cusut dinaia veche. In rest motorul se aude aproximativ ca unul de la un logan nou , doar ca mai are acest tzacanit pe fundal. Si o a doua problema , cand masina e pe liber si o turez usor pana in 2000, are niste trepidatii ciudate, dar nu mereu(simtomele sunt oarecum la fel ca si cand turez motoru pana in 5000 si acolo ii taie motorina iar ii da , si face zgaltzaieli dinalea), dupa 2100 nu mai are trepidatii aiurea si ramane doar zgomotul motorului + tzacanitul ca si masina de cusut). Este masina familiei si o conduc doar eu si tata , el schimba vitezele pe la 2000-2200, iar eu 2500-3500 - 4500 depinde de situatiile din trafic. Aveti vreo idee despre cele 2 probleme ? Multumesc pentru orice sfat.


    Link Video -
    Last edited by 77sky; 17 March 2012, 14:29.

  • #2
    am si eu un diesel in familie si parca suna la fel dar am postat aici pentru ca am vazut ca ai schimbat filtrul de motorina si nu ai pus original.nu-ti bate joc de masina(filtrul de motorina trebuie sa fie original neaparat ) pentru ca o sa iti para rau mai incolo

    Comment


    • #3
      pai baiatul din service mi-a zis ca nu-i nici o diferenta, ce probleme ar putea aparea ? dar il voi schimba cu unul original in curand.
      Last edited by 77sky; 17 March 2012, 22:09.

      Comment


      • #4
        Diferenta o reprezinta gradul de filtrare.
        Unele filtre sunt concepute cu capacitate de filtrare pana la anumite dimensiuni (sa zicem mai grosier...) altele - filtrare "fina"
        Mai pe romaneste: ia unul original, ori de la dealer, ori de la un magazin de prestigiu.
        Pretul este undeva la 120-140 lei, dar iti poate pastra instalatia de injectie curata.
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • #5
          posibil de la f`un injector sa fie zgomotul. ar fi bine sa le faci o verificare.
          internal combustionizer

          Comment


          • #6
            Ar cam fi cazul sa umbli pe la distributie, schimba filtrul de motorina cu unul neaparat original, baga si un schimb de ulei si ai sa vezi diferenta.

            Comment


            • #7
              controleaza sa nu scape compresie pe langa injector

              Comment


              • #8
                Las-o mai moale pe accelerari ! Tacane de la un injector ...supapa de retur uzata !
                De asemenea pune-i filtru de motorina de origine...fara ala te poti lega la cap de multi bani...injectoare...pompa...
                Verifica injectoarele cat dau pe retur...si repara-l /inlocuieste-l pe cel cu probleme !

                Comment


                • #9
                  ms de informatii , o sami fac timp si voi schimba , tot ce trebuie , uleiul lam schimbat recent , nam facut cu el decat vreo 800 900 km maxim, si cel mai bine o voi duce la service pentru un test.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by gloriacp12 View Post
                    las-o mai moale pe accelerari ! Tacane de la un injector ...supapa de retur uzata !
                    De asemenea pune-i filtru de motorina de origine...fara ala te poti lega la cap de multi bani...injectoare...pompa...
                    Verifica injectoarele cat dau pe retur...si repara-l /inlocuieste-l pe cel cu probleme !
                    e praf!!praf! Motorul asta!! Azi am dat-o pe 1000 de euro si nu mai pot de bucurie ca am scapat de ea!
                    Pe mine ma costat 5000 euro achizitia si 3000 euro bagati in motor
                    dar azi vreau sa va zic ca nu mai pot de fericire 1000 de euro luaoar draq !! Nu mai vreau sa vad diesel cate zile mai traiesc!!

                    Comment


                    • #11
                      cu 3000 de euro puteai cumpara cateva motoare sh

                      Comment


                      • #12
                        Pai da!! Dar au picat pe rand!!mai intai s-a topit un piston; dupa un an a cedat turbina+injectoarele si tot asa; stiu si chiar am gasit cu 1500 de euro motor nou nout euro 4 la unii care trimiteau caroseriile in america ?!
                        Deci in 1500 de euro intra motorul complet+rezervorul+conducte+cutia de viteze+planetare; dar nu mai am bani!! GATA!!
                        MI-A AJUNS!! NU MAI VREAU DIESEL!!
                        Last edited by 77sky; 27 March 2012, 23:43.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google